Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemuQTM COD:MW Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 17:03

*
Popularny

Użytkownik forum pytał się jak to zrobić, więc mu napisałem i postanowiłem tutaj wrzucić.

Działa następująco: Gdy dostaniesz item, jego wytrzymałość maksymalna wynosi 100, za każdym razem gdy zginiesz zadawane są zniszczenia przedmiotu (-20 wytrzymałości). Gdy osiągną max. przedmiot jest upuszczony.

W .sma QTM COD:MW Mod, postępujemy zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];

Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];


2. W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)

Przed tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;


3. W public Death(), szukamy
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Pod tym dodajemy
	
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


4. W public UsunPrzedmiot(id), szukamy
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;

Nad tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 0


@Opcjonalnie

5. W public OpisPrzedmiotu(id), szukamy
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])

i zamieniamy na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);


@Zakaz kopiowania ^.^


Użytkownik camilost edytował ten post 27.09.2010 16:52

  • +
  • -
  • 15

#2 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 22.08.2010 21:51

Wszystko pięknie śmiga, zrobiłbyś mi jeszcze do tego, że przy zmianie klasy wyrzuca item ?
@ i jeszcze jedna rzecz do tego samego, żeby po wpisaniu w say /wytrzymalosc wyswietlalo aktualna wytrzymalosc aktualnego itemu :D

Użytkownik ukash13 edytował ten post 22.08.2010 22:04


#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 22:09

*
Popularny

W public Odrodzenie(id) szukasz:
if(nowa_klasa_gracza[id]) i w nim:
strip_user_weapons(id);
przed albo za tym dodajesz:
UsunPrzedmiot(id)

Wyglądać powinno tak:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}

Jeśli chcesz sobie dopisz wiadomość ;P że zmieniłeś klasę i upuściłeś przedmiot...


@EDIT say /wytrzymałość

W plugin_init:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "SprawdzWytrzymalosc");

Pod koniec pliku:
public SprawdzWytrzymalosc(id)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	else
		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}

Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 22:13

  • +
  • -
  • 6

#4 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 22.08.2010 22:56

Dziękówa :) +

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 19:36

Ej. Mam problem gdy kupię item ze sklepu to posiada on 10/100 wytrzymalosci jak to naprawic ???

28 sierpień 2010 - 19:38:
I jescze pytanie jak dodać opcje do sklepu ze mozna kupić np. 50 wytrzymalosci ?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 29.08.2010 16:04

W sklepie dodajesz nową funkcje (menu_item..)
W case'ach od menu, nowu case: wytrzymalosc_itemu[id] += 50

Jak kupujesz DajPrzedmiotX(id, przedmiot) masz?
Jeśli tak to dodaj w nim z case'ie od Losowego itemu: wytrzymalosc_itemu[id] = 100
  • +
  • -
  • 0

#7 SiLv3r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2010 08:34

A dałoby się powiększyć wytrzymałość przedmiotu albo zmniejszyć że jak zginiesz to odbiera np 5-10 wytrzymałości ??
  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 30.08.2010 13:31

Nie wiem gdzie Ty masz rozum ^^.
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;

  • +
  • -
  • 0

#9 SiLv3r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2010 14:24

He he tak myślałem ale wolałem najpierw zapytać:)
  • +
  • -
  • 0

#10 abc24abc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 11:05

Nie wiem czemu ale mi to nie działa ;/
jak wpisze item to ma: 0/100
;/
i np mam notatki kapitana to raz mnie zabija i juz nie mam itemu ;/
da sie to naprawic??

#11 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 11:27

Daj *.sma..
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#12 abc24abc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 11:29

proszę

04 wrzesień 2010 - 12:48:
A jak kupie w sklepie to jest normalnie ;/

Załączone pliki



#13 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 15:38

Kombinowałeś coś z max. wytrzymałością itemu?
Sprawdź teraz ( komenda /wytrzymalosc )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#14 abc24abc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 15:44

a mogę wiedzieć co zmieniłeś??? bo przez ten czas dodałem dożo nowych rzeczy i nie chce mi się na nowo robić ;/

04 wrzesień 2010 - 15:59:
W kazdym badz razie dalej nie dziala ;/

#15 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 16:09

Sprawdź teraz ( komenda /wytrzymalosc )

Wpisales na say'y /wytrzymalosc?
Zmieniles mapke?
Wgrales *.sma do scripting i *.amxx do plugins?
Chce wiedziec, czy pojawia ci sie wytrzymalosc po wpisaniu /wytrzymalosc ;/

A tak na boku to dzięki za zachętę do pracy >_<

Użytkownik KSC21 edytował ten post 04.09.2010 16:09

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#16 abc24abc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 16:35

Tak wpsialem wytrzymalosc i pisalo 0/100
a mailem item nowy item

06 wrzesień 2010 - 21:17:
Wiec jak to zrobic??? help :!:

#17 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.09.2010 10:52

Krok nr. 2, źle wkleiłeś i tyle ;d
  • +
  • -
  • 0

#18 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 10.09.2010 23:49

dalo by rade zeby wytrzymalosc itemu widoczna byla pod levelem lub obok nazwy przedmiotu w nawiasie powiedzmy w procentach np NabojePulkownika 60%
  • +
  • -
  • 0

#19 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.09.2010 01:18

Dałoby radę. ; )
Zmodyfikować PokazInformacje(id) - osobny temacik ;P
  • +
  • -
  • 0

#20 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.09.2010 18:08

A czy da się zrobić tak by wytrzymałość itemów była max 120 , bo gdy mam że w sklepie można kupic 15 wytrzymałości i ktoś kupi przy max wytrzymałości itemu to ma 135/120
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych