Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

M4G!K - zdjęcie

M4G!K

Rejestracja: 05.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2015 01:48
-----

#107784 Klasa premium

Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 20:36

czytaj ze zrobil to ze zlym menu i w tamtym menu nie musial zamieniac linijki bo jej tam nie ma rozumiesz? a w menu wyboru jakby nie dal tego to by i tak pewnie zadzialalo tylko by nie mogl klas wylaczac cvarem


Rozumiem, przepraszam mój błąd. ;)
  • +
  • -
  • 1


#107775 Klasa premium

Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 19:20

@up. Tak też zrobił, czyt. w 1. poście, tylko nie w tym miejscu i nie tą klase, reszta jest ok, nie ma podstaw do twojej tezy jeśli nawet nie pokazał swojego kodu z błędem jaki ty podajesz.

...i przy kompilacji wyskakuje bardzo dużo błędów

Konkretnie? Jak możesz wklej ich treść.
Jeśli są to typu Warning: Loose identification (czy jakoś tak) - to są one nie groźne, wynikają ze złego zastosowania spacji i tabulatorów.
  • +
  • -
  • 1


#107770 KnifeMod2

Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 19:06

Kompiluje się, nie sprawdzałem czy działa.

// Poprawiona, bez błędu, który podał Pavulon.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#107739 Baza na Xaa.pl?

Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 17:32

Host to nazwa twojej strony z domeną proserwer.pl czyli np. amxx.xaa.pl
  • +
  • -
  • 1


#107662 Klsay i Itemy Diablo

Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 12:41

Na forum jest multum tematów podobnych do twojego, szukaj w dziale: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Diablo Mod
"Podobno" (tylko nie róbcie ze mnie plotkarza ;x) Vertricus ma napisać poradnik jak robić nowe klasy, więc proponuję Ci wystosować odpowiednie pytanie do niego, w razie potwierdzającej odpowiedzi możesz sumiennie czekać na jego napisanie ;).
Robienie nowych klas, przeciwnie jak nie którzy mówią jest - bardzo łatwe, wystarczy "trochę pomyśleć", w razie jakichkolwiek problemów zawsze możesz pisać na forum.
  • +
  • -
  • 1


#107574 Szukam pluginu na FFA

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 20:00

deathbones - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#107483 KnifeMod

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 14:53

Nie współpracuje tzn.? Pokaż error logi i logi diablo.
Nie działa w ogóle, nie włącza się? Co pisze przy nim po wpisaniu amx_plugins w konsoli?
Spróbuj odpalić go z komendą debug tzn. dopisz debug po knife_mod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#107478 KnifeMod

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 14:11

Knife Mod 5 noży do wyboru - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Napisz co jest zmienione w tym knife modzie, do którego posiadasz tylko plik .amxx.
Tj. usunięta została grawitacja? Jeśli tak to łap .sma , usunąłem z niego grawitacje, zamiast noża, który dawał grawitacje jest ciche chodzenie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#107466 2 Pytania

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 11:15

AD2.

Mag - pobaw się:
public set_speedchange(id)
Zabójca - pobaw się:
public set_gravitychange(id)

  • +
  • -
  • 2


#107465 Modyfikacja Diablo 5.9l

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 11:09

W
public client_PreThink ( id )

usuwasz:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
	{
		if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
			casting[id]=0
			call_cast(id)
		}
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}
	else 
	{	
		if(casting[id]==1)
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 	
		}
		casting[id]=0			
	}
	
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)

oraz:
new casting[33]
oraz usuń całe:
public call_cast(id)

Nie wiem czy dobrze mówię, czy rzeczywiście da oczekiwany rezultat.
  • +
  • -
  • 1


#107463 Zmienić czas używania archów

Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 11:04

W
public item_gravitybomb(id)

zmieniasz <= 5 na czas jaki ci odpowiada.

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekundy")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

  • +
  • -
  • 1


#106231 War3

Napisane przez M4G!K w 19.01.2010 09:28

Dopisz debug za war3ft.amxx

Przykładowo:
war3ft.amxx debug

  • +
  • -
  • 1


#104431 Pluginy JailBreak

Napisane przez M4G!K w 09.01.2010 10:32

JailBreak dodatki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
JailBreak - jail_models 1.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[JailBreak] Zasady 1.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jail Radio - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[JailBreak] Weapon Menu

Możesz również powybierać sobie pluginy jakie chcesz z paczki:
Amxmodx Jailbreak By `dmx.
  • +
  • -
  • 1


#104427 Alltalk

Napisane przez M4G!K w 09.01.2010 10:09

Wymagany moduł fakemeta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#103365 Pewne pytanie do Miczu....

Napisane przez M4G!K w 03.01.2010 12:18

Bo ja mam coś takiego:
Ultra armor case 68
Mój item case 69
Mój item case 70
Mój item case 71

Może tak być ?


Tak, może, teraz ustaw tak:
new rannum = random_num(1,71)

Jest to na samym początku
public award_item(id, itemnum)

@@up
Minuta... ;X
  • +
  • -
  • 1