czytaj ze zrobil to ze zlym menu i w tamtym menu nie musial zamieniac linijki bo jej tam nie ma rozumiesz? a w menu wyboru jakby nie dal tego to by i tak pewnie zadzialalo tylko by nie mogl klas wylaczac cvarem
Rozumiem, przepraszam mój błąd.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 20:36
Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 19:20
Konkretnie? Jak możesz wklej ich treść....i przy kompilacji wyskakuje bardzo dużo błędów
Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 19:06
Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 17:32
Napisane przez M4G!K w 26.01.2010 12:41
Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 20:00
Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 14:11
Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 11:09
public client_PreThink ( id )
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) } else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)
new casting[33]oraz usuń całe:
public call_cast(id)
Napisane przez M4G!K w 25.01.2010 11:04
Napisane przez M4G!K w 09.01.2010 10:32
Napisane przez M4G!K w 03.01.2010 12:18