Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

M4G!K - zdjęcie

M4G!K

Rejestracja: 05.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2015 01:48
-----

#274437 Dźwięk rune

Napisane przez M4G!K w 27.07.2011 04:25

W:
public plugin_precache()
Dodaj:
precache_sound("nazwa_dzwieku.wav")

W:
public buyrune(id)
Dodaj:
client_cmd(id,"spk nazwa_dzwieku")

  • +
  • -
  • 1


#175070 Łowca BUG z kuszą

Napisane przez M4G!K w 28.09.2010 14:58

Mój błąd, pomyliłem łatki ;F
[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#174730 moc do klasy

Napisane przez M4G!K w 27.09.2010 09:33

Do
public RoundStart(){
wklejasz
if(player_class[i] == Twoja_klasa){
give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100)
}

  • +
  • -
  • 2


#172033 Problem z nowe menu

Napisane przez M4G!K w 18.09.2010 10:18

Brakowało Ci jednej klamry zamykającej w public PressedKlasy(id, key)

Zdefiniuj sobie
#define keyswybierz (1<<0)|(1<<1) // Keys: 12
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
tylko dobierz keys odpowiednio do swoich wymagań.

Zmienne
c_jump[id]
c_theif2[id]
c_blind[id]
c_vampire[id]
c_shake[id]
nie mają żadnej przypisanej mocy, ale jeżeli tak ma być to musisz gdzieś pod wszystkimi new wkleić:
new c_jump[33]
new c_theif2[33]
new c_blind[33]
new c_vampire[33]
new c_shake[33]

W złączniku .sma wyłącznie z dodaną klamrą.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169194 Nie moge skompilowac .sma

Napisane przez M4G!K w 07.09.2010 20:20

Błąd na błędzie...

- Poprawione enum klas itp.
- Dodana druga strona klas po wpisaniu /klasy
- Poprawione menu wyboru klas (było 11 klas w 1 menu - przeniosłem to do drugiej strony menu, przycisk "Dalej")
- Parę błędów w kodzie
- Poprawiona troszeczkę estetyka kodu

Trochę mi z tym zeszło, no ale mam nadzieję, że pomogłem. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#168971 Naprawa przedmiotu

Napisane przez M4G!K w 07.09.2010 13:35

Naprawa - Dodaje 5-30 wytrzymałości

Kopiujesz funkcje
public upgrade_item(id)

zmieniasz w niej linijkę
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)

na:
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(5,30)

następnie wklejasz zmieniony kod na sam dół .sma, ale zmieniasz jego nazwę na upgrade_item2(id)

Kolejnym krokiem jest wywoływanie funkcji w menu rune:
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
				return PLUGIN_HANDLED

			upgrade_item2(id)


Reinkarnacja - Ożywia Cię i dostajesz MP5

Dodajesz do menu rune taki oto kod:
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
				return PLUGIN_HANDLED

			player_b_respawn[id] = 1
			give_item(id, "weapon_mp5navy")
			give_item(id, "ammo_9mm")
			give_item(id, "ammo_9mm")
			give_item(id, "ammo_9mm")

  • +
  • -
  • 1


#166985 DiabloMod II LoD- Dlaczego nie respią sie potwory?

Napisane przez M4G!K w 01.09.2010 13:06

O ile wiem to forum nie supportuje Diablo II LoD.
Musisz zainstalować Monster Mod - Humans VS Monsters XP v4.2 - AlliedModders
Znajdź:

Monster Mod v3.00.07 for Windows
Monster Mod v3.01.04 for Linux

i wybierz odpowiedni dla interesującego Cię systemu operacyjnego.



Ale jemu w ogóle o CS chodzi czy o jakąś inną gre ? o_O


Diablo II LoD istnieje też jako mod do CS'a - poszukaj na alliedmods.
  • +
  • -
  • 1


#108605 2 pytanka;)

Napisane przez M4G!K w 30.01.2010 19:04

1.

W
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)

Zamień:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check
Na:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_nazwa[id] == 0)	//Fireshield check

2. Dokładnie :)

Na przykład:
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#108299 HOSTY

Napisane przez M4G!K w 29.01.2010 13:05

Do Not Shoot The Hostage - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Prometheus - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#108114 Problem z fireballem maga oraz kusza lowcy.

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:48

1. Cd. szybkości strzelania z kuszy to chyba nie ma być ona zależna od inteligencji:
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") , Velocity)

Zamień tą linijkę na: (nie wiem czy dobrze mówię)
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") + player_intelligence[id], Velocity)

2. Nie jestem na 100% pewnie, ale jest to chyba zależne od tego:

else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}

( znajduje się to w public client_PreThink ( id ) )
  • +
  • -
  • 1


#108112 ex_interp ;s

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:41

Jeśli się kompiluje, to wgraj na serwer i sprawdź ;) Ale na 99% tak.
  • +
  • -
  • 1


#108108 ex_interp ;s

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:34

Proszę bardzo, załącznik.

//edit
sorry, pisząc tego posta jednak ktoś był szybszy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#108081 Parę pytań np. /klasa itd.

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 13:12

Jeśli ty zrobiłeś tego screena to na pewno znajdziesz ten model tak jak mówił G[o]Q.
Jeśli jednak nie znasz jego nazwy: FPSBANANA > Skins > CS > AWP > awp-bow

Proszę bardzo: Latarka maga - "naświetlenie" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Co do kuszy łowcy to dałbym Ci link do tematu jak to zrobić (napisany przez moderatora tego forum - Vertricus), ale niestety prawdopodobnie otrzymałbym warna ;x
  • +
  • -
  • 3


#108075 HPK

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 12:56

Nie mogłeś skompilować, bo miałeś samo:
#include
Zamiast:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

W załączniku poprawione .sma oraz skompilowane.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#108049 Exp

Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 10:29

Ad. 1

W
public host_killed(id)

Zamień:
Give_ :xP:(id,-floatround(3*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/60)))
Na:
Give_ :xP:(id,-floatround(3*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/121)))

Ad. 2

W
public award_kill(killer_id,victim_id)

Zamień:
if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/40.0)/3.0)))
Na:
if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))

Ad. 3 Miczu: No bardziej zaszkodzi niz pomoze :F

W
public plugin_init()

Zamień:
register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")

Na:
//register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	//register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	//register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	//register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")

  • +
  • -
  • 1