Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

M4G!K - zdjęcie

M4G!K

Rejestracja: 05.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2015 01:48
-----

#103062 DM 5.9l - Dodawanie expa.

Napisane przez M4G!K w 02.01.2010 13:01

Nie chcę mówić nie prawdy, ale o ile mi wiadomo to zapytanie o klase jest przy zmianie mapy, więc szybkość pojawienia się menu klas zależy od szybkości twojej bazy, czyli zapytanie o klase musi dojść do bazy i wrócić.

Jest coś takiego jak blokowanie wpisywania /klasa przez pierwszych x minut mapy - napisane przez Knopers
#include <amxmodx>

new bool:minely = false;
public plugin_init() {
    register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers")
    register_concmd("say /klasa", "blok");
    register_concmd("say_team /klasa", "blok");
    set_task(120.0, "zmien");
}
public blok(id){
    if(!minely){
        client_print(id, print_chat, "[Block] Nie mozna pisac komendy /klasa wczesniej niz 2 min po zmianie mapy !");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public zmien() minely = true;

Skompiluj i dopisz przed diablo modem w plugins.ini

// czas możesz zmieniać poprzez edycję set_task(120.0, "zmien"); - w tym przypadku 2 minuty ( 120 sekund )
  • +
  • -
  • 1


#103004 DM 5.9l - Dodawanie expa.

Napisane przez M4G!K w 02.01.2010 00:33

21 Hmm... Nie wiem, pierwszy raz spotkałem się z takim problemem, może pokaż logi.
2. jAK MOZNA DODAC SOBIE LVL I DAC ITEM - Nieoficjalny polski support AMX Mod X lub przez phpmyadmin.
3. Zapewne wina zbyt słabej bazy lub gracze "spamują klasą" tzn. piszą co chwile /klasa.
4. Tak jest zapisane w tabeli :xP: - mniej exp trzeba wbic z poszczegolnego levela na level do 50 lvl, zwiekszony jest juz od 50 lvl + (wszystko możesz ustawić wg. swoich "zachcianek" w .sma diablo - jego tabeli :xP:)
  • +
  • -
  • 1


#102927 Max 201lvl + większe staty.

Napisane przez M4G!K w 01.01.2010 20:41

Tabela exp by Radeon, naprawiony bug szybkiego strzelania z kuszy + dostawania EXP za hosty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#102913 Gadułka na jailu

Napisane przez M4G!K w 01.01.2010 19:26

Voices Management - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Napisz w dziale scripting o przerobienie.
  • +
  • -
  • 1


#88968 Fireball można użyć 5 razy

Napisane przez M4G!K w 24.10.2009 17:21

Witam

Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś napisać jak przerobić fireballa, żebym mógł go użyć maksymalnie 5 razy?
( Tak jak w przypadku min, możemy położyć maksymalnie 3 )

public item_fireball(id)
{
	if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (fired[id] == 0 && player_b_fireball[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
	{
		fired[id] = 1
		new Float:vOrigin[3]
		new fEntity
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
		fEntity = create_entity("info_target")
		entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
		entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
		entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
		entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
		entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
		
		
		
		//Send forward
		new Float:fl_iNewVelocity[3]
		VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
		
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
		write_byte(22) 
		write_short(fEntity) 
		write_short(sprite_beam) 
		write_byte(45) 
		write_byte(4) 
		write_byte(255) 
		write_byte(0) 
		write_byte(0) 
		write_byte(25)
		message_end() 
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
}


Z góry dziękuję za pomoc
++ Pomógł

Pozdrawiam

  • +
  • -
  • 1