Witam
Chcę się dowiedzieć czy z DiabloMod 5.9l można usunąć natępujące rzeczy:
- Dodatkowe moce klas ( Mam na myśli że jak sie "kampi" z nożem to sie ładuje pasek i mamy moc)
-Oraz pasek zeby go nie bylo
Jesli tak proszę o pomoc, napiszcie mi gdzie to sie znajduje i co usunac
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modyfikacja Diablo 5.9l
Temat rozp. Złotówka, 24.01.2010 12:53
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.01.2010 12:53
#2
Napisano 25.01.2010 11:09
W
usuwasz:
oraz:
Nie wiem czy dobrze mówię, czy rzeczywiście da oczekiwany rezultat.
public client_PreThink ( id )
usuwasz:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) } else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)
oraz:
new casting[33]oraz usuń całe:
public call_cast(id)
Nie wiem czy dobrze mówię, czy rzeczywiście da oczekiwany rezultat.
Użytkownik Magiik edytował ten post 25.01.2010 11:10
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#3
Napisano 25.01.2010 16:40
To
Zakładam że chcesz przedmiotów używać
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)na
if (pev(id,pev_button) & IN_USE)
Use_Spell(id)
Zakładam że chcesz przedmiotów używać
#4
Napisano 25.01.2010 17:50
Dzięki już mam wersje Diablo 5.9l bez mocy (Tzn. Mag Fireball etc.)
Można zamknąć
Można zamknąć
#5
Napisano 25.01.2010 18:15
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych