Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modyfikacja Diablo 5.9l


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.01.2010 12:53

Witam

Chcę się dowiedzieć czy z DiabloMod 5.9l można usunąć natępujące rzeczy:

- Dodatkowe moce klas ( Mam na myśli że jak sie "kampi" z nożem to sie ładuje pasek i mamy moc)
-Oraz pasek zeby go nie bylo


Jesli tak proszę o pomoc, napiszcie mi gdzie to sie znajduje i co usunac
  • +
  • -
  • 0

#2 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 25.01.2010 11:09

W
public client_PreThink ( id )

usuwasz:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
	{
		if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
			casting[id]=0
			call_cast(id)
		}
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}
	else 
	{	
		if(casting[id]==1)
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 	
		}
		casting[id]=0			
	}
	
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)

oraz:
new casting[33]
oraz usuń całe:
public call_cast(id)

Nie wiem czy dobrze mówię, czy rzeczywiście da oczekiwany rezultat.

Użytkownik Magiik edytował ten post 25.01.2010 11:10

  • +
  • -
  • 1

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.01.2010 16:40

To
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)
na
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE)
Use_Spell(id)


Zakładam że chcesz przedmiotów używać ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.01.2010 17:50

Dzięki już mam wersje Diablo 5.9l bez mocy (Tzn. Mag Fireball etc.) :)

Można zamknąć ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.01.2010 18:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Wyjaśnione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych