Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pewne pytanie do Miczu....Pewne pytanie do Miczu....


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 00:50

Próbowałem....Cudowałem...Sprawdzałem i nic :( chciałem stworzyć na Diablo swój własny item więc zacząłem od tego:
1.Wziąłem podstawę od Large Gold Bag (ten co redukuje obrażenia i dodaje kasy)
case 9:
		{
			player_item_name[id] = "Large gold bag"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_money[id] = random_num(1200,3000)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)	
		}
Zmieniłem na :
case 96:
		{
			player_item_name[id] = "Czterolistna Koniczyna"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_money[id] = random_num(4200,5000)
                        player_b_grenade[id] = random_num(2,4)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id],player_b_grenade[id])
		}

No i jednym słowem KLAPA nie mam pojęcia co robię źle .... pomorze ktoś ? Jeśli tak to z góry dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.01.2010 01:02

Co zle? Po pierwsze zly dzial. Po drugie, wiesz jak kompilowac? Po trzecie, wiesz co znaczy case 96:?
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 02:07

Wiem że zły dział i wszystkich za to bardzo przepraszam , skapowałem się dopiero po napisaniu tego tematu...wiem jak się komplikuje , case 96: to chyba numer danego itema jeśli się nie mylę...
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.01.2010 10:00

Czyli nie wiesz...

public award_item(id, itemnum)
{
	if (player_item_id[id] != 0)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
	new [b]rannum = random_num(1,xx)[/b]
	(...)

Case oznacza wylosowana liczbe przez random_num - jesli liczba nie jest w zakresie to nigdy item sie nie pojawi...
  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 11:34

Czyli jaką tam mogę dać liczbę maksymalną ?

Ogólnie Miczu dzięki że pomagasz....

Użytkownik KariiO edytował ten post 03.01.2010 11:39

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.01.2010 11:49

Hmm... bb-code nie zadzialalo... no wiec tam ukrylem xx - zamien na najwiekszy id itemu :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1

#7 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 12:05

Trochę się pogubiłem :D.... ten case zmienić ?

AAaaaa skapowałem się chodzi o to:
player_item_id[id] = rannum

I na co mam to zmienić ?

Użytkownik KariiO edytował ten post 03.01.2010 12:10

  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:08

Trochę się pogubiłem :D.... ten case zmienić ?


nie case tylko random_num(1,xx)
ma być od 1 do największego id itemka żeby w ogóle dało się go wylosować
  • +
  • -
  • 0

#9 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 12:15

Bo ja mam coś takiego:
Ultra armor case 68
Mój item case 69
Mój item case 70
Mój item case 71

Może tak być ?
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:17

A niech sobie będzie...
Ale ma być:
new rannum = random_num(1, 71)

  • +
  • -
  • 0

#11 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 03.01.2010 12:18

Bo ja mam coś takiego:
Ultra armor case 68
Mój item case 69
Mój item case 70
Mój item case 71

Może tak być ?


Tak, może, teraz ustaw tak:
new rannum = random_num(1,71)

Jest to na samym początku
public award_item(id, itemnum)

@@up
Minuta... ;X

Użytkownik Magiik edytował ten post 03.01.2010 12:20

  • +
  • -
  • 1

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#12 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 12:20

new rannum = random_num(1, 71)
Nie wiem gdzie to dać :D
  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:22

new rannum = random_num(1, 71)
Nie wiem gdzie to dać :D


Nawet miczu kilka postów wcześniej pisał gdzie to dać :mur:
Pewne pytanie do Miczu.... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#14 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.01.2010 12:22

Ok , ok wszystko już działa :) Bardzo wszystkim dziękuje !
  • +
  • -
  • 0

#15 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.01.2010 12:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych