Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PiHu - zdjęcie

PiHu

Rejestracja: 11.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2014 13:35
-----

#581158 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez MAGNET w 29.10.2013 08:24

Jak sie zrobi to wyjdzie...
  • +
  • -
  • 2


#574837 [Klasa COD] Inwigilator

Napisane przez QTM. Peyote w 02.10.2013 13:28

testyq.png

Nazwa: Inwigilator
Opis: Co rundę dostaje 2 kamery militarne, przez które po wystrzeleniu można podglądać wybrane miejsce na mapie używając komendy radio2(standardowo z, x albo c, już nie pamiętam).
Bronie: M4A1, Deagle.
Zdrowie: 25
Kondycja: 10
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 10

testhm.png

Standardowa

testyi.png

Załączony plik  Inwigilator.rar   94,68 KB  332 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_inwigilator.sma   6,15 KB  316 Ilość pobrań
  codclass_inwigilator.amxx


  • +
  • -
  • 9


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#198278 DiabloMod

Napisane przez Death_Player w 21.12.2010 19:00

Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)


DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.

Zamieszczam Plik sma i amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#257298 Kompilacja Diablo Onyke

Napisane przez Onyke w 09.06.2011 20:23

0nYk3, jeśli można - podeślij swojego color chata :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4177 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#592675 Diablo Mod v9 Demonic by FORMOZA

Napisane przez FORMOZA w 12.12.2013 18:52

Witam, :)

Chciałbym wam przedstawić własną przeróbkę Diablo Moda z oryginalnego diablo Mortena ( nie wiem czy ktoś kojarzy go ale jak coś to tutaj https://forums.allie...ad.php?p=173021 ostatnia aktualizacja 10/01/2008)

W Diablo Demonic jest\są:

- 154 itemy +25 zmiennych itemów ( w tym jeden do testów ale wyłączony ze zdobywania )  Opisy są w oddzielnym pluginie można sprawdzić  ;)

- 19 Klas:

Klasy premium:

Ariel, tylko nóż, niewidzialny i szybki
Arachnid, mniej widoczny 1\1 z AWP

Klasy Zwykłe:

Sorcerer - Wieksze obrazenia itemami, Posiada Fireball
Paladin - Bonus do Hp
Monk - Dostaje wiecej doswiadczenia
Assassin - Szybki, nie slychac jego krokow
Barbarian - Zwraca Hp po zabiciu
Necromancer - Zwraca zadane mu obrazenia. Potrafi wskrzeszac
Ninja - Niewidzialny, ma tylko noz
Amazonka - Ma kusze
Mefisto - Ma dlugi noz, mniejsza widocznosc,+10hp
Diablo - Dostaje Losowa bron na start
Szkielet - Ma obrazenia zalezne od inteligence
Dragonan - Odporny przed natychmiastowym zabiciem przez itemy
Duchowny - 5-35hp,1/2 z AWP, Malo widoczny
Lizardmen - Ma 1/2 Szans na respawn
Juka - Ma 1/10 z kazdej broni
Savages - Moze teleportowac sie nozem, int zwiesza odleglosc
Meer - Multijump zalezny od inteligencji, posiada totem leczacy
Terathan - Natychmiastowe zabicie z HE, bonus do inteligencji, kevlar na start
Ophidian - Za przezycie ma 5000$ i losowy item, jesli go nie ma

W przyszłości:
- Dodanie standardowego systemu monet ( już zrobiony ale postanowiłem jeszcze go nie udostępniać w tej wersji) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_coins.sma w wersji 0.5 Alpha do własnej edycji i testów )
- Dodanie systemu grup ( po części zrobiony, ale nie dodany w tej wersji ) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_groups.sma i do diablo_addgr.sma w wersji 1.0 RC do własnej edycji i testów )
- Usprawnienie kodu (W trakcie realizacji )

- Dodanie opisu klas do pluginu items_desc.amxx +(Dodany plugin z opisami klas w wersji v2 item_desc_v2.sma)
- Zmiana modelu dragontaila na sprite
- Poprawa ewentualnych bugów, i informowanie mnie o nich za co dziękuje :) +(Naprawione działanie 1 itemu "Scroll Of Transcendence" )
- Myślę, że modyfikacja będzie rozwijana

- Utworzenie paczki perków do coda, z funkcjami nowych itemów tego Diablo Mod-a v9 ( Zastrzegam sobie prawo, do wyłącznego utworzenia ich ) +(W trakcie tworzenia perków 30%)


Na pytania chętnie odpowiem, oceniajcie :)
 

Ps. Wiem, że nie dorównam Diablo Darka :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#85721 Deagles' Map Management 3.24 - NOWA WERSJA! [29-01-2012]

Napisane przez Szyfrant w 04.10.2009 19:40

Deagles' Map Management 3.24 - NEW


Opis

Aktualnie najlepszy menager zarządzania opcjami Votowania MAP.

Changelog w języku angielsku

Spoiler


Konfiguracja

Cvary
  • dmap_strict 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
  • enforce_timelimit 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
  • timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
  • emptymap_allowed 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
  • amx_emptymap 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
  • amx_staytime <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
  • amx_idletime <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
  • nominations_allowed 1/0 - umożliwia godzenie się z nominacjami
  • weapon_delay - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
Nowy Plik Konfiguracjyjny
  • ----dmaptags.ini---------(Opcjonalny)
    Pozwala dodać TAG do danej mapy
Przykład:


;Przykładowe otagowanie
fy_iceworld2k GunGame
de_westwood WC3FT
fun_matrix_revolutions Brak pluginów

de_dust WC3FT
cs_assault_necro Ta mapa jest za***ista

Te tagi będą wyświetlanie przy głosowaniu na następną mapę

Przykładowy wygląd głosowania :
1. fy_iceworld2k (Custom) [GunGame]
2. de_westwood (Custom) [WC3FT]
3. fun_matrix_revolutions (Custom) [Brak pluginów]
4. de_dust [WC3FT]
5. cs_assault_necro (Custom) [Ta mapa jest za***ista]


Multilang
  • BP: Warden, reidark
  • BS: Superstar Games
  • CZ: RTG
  • DE: D o o m, [pc]Raba, Mordekay
  • ES: Spider-Cerdo, mademan, niqo
  • FR: vlad, die-demoneye, teol
  • HU: kiki33hun
  • HR: tomba2k
  • NL: Lorre69, Atmegaown
  • PL: Sylwester, MmikiM
  • RO: dorin2oo7, georgik57,
  • RU: mozart123, lexikon
  • SR: JinX
  • SV: Trut, modernwarfare

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (deagsmapmanager.sma - 107.0 KB) Dołączona grafika deagsmapmanager3.24.zip (171.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł (Ang)
  • +
  • -
  • 21


#517644 Na premium

Napisane przez Play 4FuN w 20.02.2013 18:41

Załączony plik  codclass_elitarny.sma   4,77 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_elitarny.amxx
Załączony plik  codclass_Zeus.sma   7,29 KB  27 Ilość pobrań
  codclass_Zeus.amxx
  • +
  • -
  • 1


#503311 Proźba o klase Kapitan(Premium)

Napisane przez Vasto_Lorde w 18.01.2013 23:29

Proszę. ADMIN_LEVEL_A

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#379561 Dosyc spora paczka klas (zwykle i premium)

Napisane przez Enson w 12.03.2012 15:25

Przedstawiam wam calkiem spora paczke klas. Sa tu klasy zwykle oraz premium. Kazda klasa premium jest przypisana na ADMIN_LEVEL_H (flaga t). Jest pare klas zrobionych calkiem przeze mnie, sporo edytowanych a takze kilka wrzuconych takich, ktorych szuka sporo osob.
Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk" :P

Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo :P

Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
new const zdrowie = 40;
oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);

Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |

Na poczatek opis klas zwylych:
nazwa "Chuligan";
opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi";

Nazwa "Crash"
Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu."

nazwa "Pancernik"
opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE"

nazwa "Snajper";
opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";

nazwa "Szalony Lekarz";
opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych.";

nazwa "Taktyk Wojenny";
opis "Posiada ciche kroki.";

nazwa "Talib";
opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok";

nazwa "Zwinny Zolnierz";
opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";

A tu opis klas premium (flaga t):
nazwa "Admiral";
opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";

nazwa "Amadeusz";
opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5";

nazwa "Bruce Lee";
opis "Dostaje full magazynek za fraga";

nazwa "Doswiadczony Saper";
opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety";

nazwa "Zjawa";
opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac";

nazwa "Egzekutor";
opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4";

nazwa "Elektryk";
opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi";

nazwa "General";
opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen";

nazwa "Inzynier";
opis "Posiada dzialko straznicze";

nazwa "Kapitan";
opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP";

nazwa "Kozak";
opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga";

nazwa "Kucacz";
opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem";

nazwa "Lzejszy Kapitan";
opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta";

nazwa "Mega Rambo";
opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga";

nazwa "Ninja";
opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny";

nazwa "Nozownik";
opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza

nazwa "Phantom";
opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47";

nazwa "Rambo";
opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo";

nazwa "Szpieg";
opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga";

nazwa "Punisher";
opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE";
nazwa "Umarlak";
opis "1/2 na ponowne odrodzenie";

nazwa "Samobojca";
opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int";

nazwa "Robal";
opis "Posiada brak rozrzutu w broniach";

nazwa "Zajac";
opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";

Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini

proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.

Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#467092 Proszę O Klasy Do Cod Mod'a

Napisane przez mistrz2244 w 13.10.2012 19:46

Klasa Jezus:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#464242 Proszę O Klasy Do Cod Mod'a

Napisane przez Zapomniany w 04.10.2012 19:16

Strzelec i rusher


@EDIT

No i obrońca

Załączone pliki




#402946 Zwykłe Perki

Napisane przez Engi w 28.04.2012 09:30

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#393165 Klasa zloty wojownik

Napisane przez Flk w 07.04.2012 13:19

opis
Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE
instalacja
codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączony plik  codclass_zloty.sma   3,23 KB  580 Ilość pobrań
  codclass_zloty.amxx
Załączony plik  models.rar   1,43 MB  557 Ilość pobrań


Jest to 1 moja klasa :)