Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
PiHu
Rejestracja: 11.02.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2014 13:35





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 24
- Odwiedzin: 2 534
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Krzystof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
de_dust2
Kontakt
#581158 CODMod 2.0 temat ogólny
Napisane przez MAGNET
w 29.10.2013 08:24
#574837 [Klasa COD] Inwigilator
Napisane przez QTM. Peyote
w 02.10.2013 13:28
Nazwa: Inwigilator Opis: Co rundę dostaje 2 kamery militarne, przez które po wystrzeleniu można podglądać wybrane miejsce na mapie używając komendy radio2(standardowo z, x albo c, już nie pamiętam). Bronie: M4A1, Deagle. Zdrowie: 25 Kondycja: 10 Inteligencja: 20 Wytrzymałość: 10
Standardowa
Inwigilator.rar 94,68 KB 332 Ilość pobrań
codclass_inwigilator.sma 6,15 KB 316 Ilość pobrań
codclass_inwigilator.amxx
#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez Cypis'
w 25.01.2011 21:21
Jak zainstlować:
Gotowiec:

- wrzucamy do plugins



- wrzucamy do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje)
Edytacja Silnika:
W zmiennych globalnych dodajemy
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego
loadfile()
czyli tak powinno wygladać:
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
czyli tak to powinno wyglądać:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):

Instrukcja jak dodac frakcje:
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np.
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
czyli np.
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
#198278 DiabloMod
Napisane przez Death_Player
w 21.12.2010 19:00
Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)
DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.
Zamieszczam Plik sma i amxx.
Załączone pliki
-
DiabloMod.sma 233,1 KB 753 Ilość pobrań
DiabloMod.amxx
-
DiabloMod.amxx 208,81 KB 203 Ilość pobrań
#257298 Kompilacja Diablo Onyke
Napisane przez Onyke
w 09.06.2011 20:23
0nYk3, jeśli można - podeślij swojego color chata
Załączone pliki
-
colorchat.inc 1,73 KB 376 Ilość pobrań
#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL
Napisane przez DarkGL
w 07.12.2012 20:22
Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )
Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod
Co możemy znaleźć w silniku
- Klasy i itemy to odzielne pluginy
- System zarządzania renderem gracza
- Nowy system zapisu sql
- Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
- Wbudowane anty kopiowanie leveli
- Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
- Prefixy w say
- Większe możliwości konfiguracji
- Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
- Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
- Wbudowany anty 0 HP Bug
- Lista itemów
- Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
- Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
- Informacje o awansie gracza w say
- Poprawiony wygląd motd
- Nowy system itemów
- Wbudowana nowa wymiana itemami
- Komendy na dawanie itemów i expa
- Menu moda
- Szybkie rozdawanie statystyk
- Obsługa botów
- Komenda /exp
- Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
- Event Diablo
- System frakcji
- Komendy /daj i /oddaj
- Ustawianie nazwy gry
- Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
- Krótkie komendy
- Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
- Wytrzymałość itemu
- Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
- I jeszcze kilka innych rzeczy
Takie komendy jak
- /czary
- /skille
- /exp
- /menu
- /wymiana
- /wymien
- /item
- /przedmiot
- /klasy
- /klasa
- /reset
- /drop
- /rune
- /daj
- /komendy
- /event
- /k
- /r
- /d
- /p
- /i
- /g
- /ru
- /w
- /p
- /h
- /ko
- /m

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/
Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym
Najpierw konfiguracja w sma
#define HUD_TEXT "" #define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy" #define MAX_LEN_NAME 128 #define MAX_LEN_DESC 256 #define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64 #define MAX_LEN_FRACTION 128 #define MAX 32 #define MAX_LEVEL 200 #define MAX_SKILL 100 #define BASE_SPEED 250.0 #define TASK_DEATH 100 #define TASK_RENDER 200 #define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl" #define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife" #define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse" #define XBOW_ARROW "xbow_arrow" #define TIME_HUD 1.0 #define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod" #define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY #define HELP_TASK_ID 91321 #define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to
HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"
SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql
MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej
MAX_LEVEL
Maksymalny level
MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )
ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów
#define BOTY //#define DEBUG #define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )
#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować
Możemy znaleźć jeszcze coś takiego
#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod
Cvary
//sql diablo_host host diablo_user user diablo_pass pass diablo_db db //typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie diablo_save_type 3 //sredni level dla nowego gracza diablo_avg 1 //ustawienia maga flashlight_custom 1 flashlight_drain 1.0 flashlight_charge 0.5 flashlight_radius 8 flashlight_decay 90 //minimalna ilosc graczy aby dostawac exp diablo_player_num 2 //ilosc dmg aby dostac 1 exp'a diablo_dmg_exp 20 //xpbonus diablo_xpbonus 5 /xpbonus2 diablo_xpbonus2 100 //ustawienia nekromanty czas odradzania diablo_revival_time 3 //hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego ) diablo_revival_health 25 //minimalny dystans od zwlok diablo_revival_distance 70.0 //szybkosc rzuconego noza diablo_knife_speed 1000 //dmg zadawane przez rzucony noz diablo_knife 80.0 //dmg strzaly z kuszy diablo_arrow 120.0 //mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg diablo_arrow_multi 2.0 //szybkosc strzaly z kuszy diablo_arrow_speed 1500 //ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu diablo_durability 10 //koszt expa w rune diablo_exp_price 14500 //koszt losowego przedmiotu w rune diablo_random_price 9000 //koszt ulepszenia w rune diablo_upgrade_price 5000 //koszt w /daj diablo_price_daj 5000 //event on/off diablo_event 1 //ilosc wymaganych dropow diablo_drop_need 100 //hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy ) diablo_diablo_hp 1000 //ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo diablo_event_exp 10000 //kamera przy diablo 1 - widok zza plecow diablo_camera 1 //ilosc punktow do rozdania za lvl diablo_points 2 //ile hp za jeden punkt sily diablo_strength_power 2 //ile reduckji za jeden punkt zrecznosci diablo_reduce_power 0.03 //Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod ) diablo_hud_mode 1Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg
Komendy admina
- amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
- amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
- diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
- /klasy - otwiera listę klas
- /klasa - otwiera menu klas do wyboru
- /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
- /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
- /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
- /przedmiot - takie samo działanie jak /item
- /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
- /czary - twoje statystyki
- /skille - tak jak /czary
- /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
- /wymiana - wymiana itemami
- /wymien - tak jak /wymiana
- /daj - oddaj item za kasę
- /pomoc - krotka notatka o modzie
- /komendy - ta lista
- /exp - informacje o stanie twojego expa
- /menu - menu moda
- diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.
Natywy
- rejestruje klase
diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = ""); - zwraca klase gracza
diablo_get_user_class(id); - nazwe klasy pobiera
diablo_get_class_name(classID , Return[] , len); - zwraca level
diablo_get_user_level(id); - zwraca exp
diablo_get_user_exp(id); - zwraca points
diablo_get_user_points(id); - zwraca punkty agi
diablo_get_user_agi(id); - zwraca punkty str
diablo_get_user_str(id); - zwraca punkty dex
diablo_get_user_dex(id); - zwraca punkty int
diablo_get_user_int(id); - czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
diablo_is_class_from(id); - ustawia rendering graczowi
diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 ) - diablo_add_extra_str( id , iIle );
- diablo_add_extra_int( id , iIle );
- diablo_add_extra_agi( id , iIle );
- diablo_add_extra_dex( id , iIle );
- czy ma taka klase
diablo_is_this_class(id,szClass[]); - dodawanie speed graczowi
diablo_set_speed(id,Float:fAmount); - ustawianie speed
diablo_add_speed(id,Float:fAmount); - pobranie speed
Float:diablo_get_speed(id) - pobranie dodatkowe speed
Float:diablo_get_speed_extra(id); - diablo_reset_speed( id );
- zadanie dmg
diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits); - zabij
diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits); - zadanie dmg w zasiegu
diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode); - dodaje hp
diablo_add_hp(id,iHp); - czy jest freezetime
diablo_is_freezetime(); - uruchom write hud
diablo_write_hud_(id); - diablo_get_xpbonus();
- diablo_get_xpbonus2();
- daje xp
diablo_add_xp(id,ile); - zabiera xp
diablo_take_xp(id,ile); - dodaje noze
diablo_add_knife(id,iIle); - diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
- diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
- Float:diablo_get_user_grav(id)
- diablo_reset_grav( id );
- diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
- diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
- diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
- diablo_render_cancel( id );
- diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
- diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
- diablo_give_xp( id , ile );
- diablo_add_max_hp( id , ile );
- diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
- diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
- diablo_set_max_hp( id , ile );
- diablo_get_max_hp( id );
- gdy klasa zostanie wybrana
diablo_class_enabled(id); - gdy klasa zostanie zmieniona
diablo_class_disabled(id); - przy zmianie broni
diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt); - czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
diablo_clean_data(id); - ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
diablo_set_data(id); - prethink gracza
diablo_preThink(id); - diablo_preThinkItem(id);
- posthink gracza
diablo_postThink(id); - podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
diablo_render_change(id); - zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime ); - call cast wykonany niech plugin dziala
diablo_call_cast(id); - ustawiania speed
diablo_speed_change(id); - przy spaawnie klasy
diablo_class_spawned(id); - przy zabiciu klasy
diablo_class_killed(id); - przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
diablo_kill_xp(id,iIle); - przy exp damage 0 jak nic nie robisz
diablo_exp_damage(id,iIle); - przy uzyciu skillu klasy
diablo_class_skill_used(id); - when cast stop can return diablo_stop
diablo_cast_stop(id); - can move when cast
diablo_cast_move(id); - write hud
diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen); - damage
diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage); - diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
- zmiana damage klasy dostaje
diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits); - zmiana damage klasy zadaje
diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits); - gracz zespawnowany
diablo_player_spawned(id); - diablo_user_change_class( id , class )
- diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
- diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
- diablo_item_reset( id );
- diablo_item_drop( id );
- diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
- diablo_upgrade_item( id );
- diablo_item_set_data( id );
- diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
- diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
- diablo_item_skill_used( id );
- diablo_item_player_spawned( id );
- gravity zmieniona
diablo_grav_change(id); - diablo_new_round();
- wymiana itemami
diablo_copy_item( iFrom , iTo );
- Diablo Questy
- Exp od godzinny
Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer
Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube

Tutoriale
- http://amxx.pl/topic...core-by-darkgl/
- http://amxx.pl/topic...-core-by-darkgl
- http://amxx.pl/topic...core-by-darkgl/

#592675 Diablo Mod v9 Demonic by FORMOZA
Napisane przez FORMOZA
w 12.12.2013 18:52
Witam,
Chciałbym wam przedstawić własną przeróbkę Diablo Moda z oryginalnego diablo Mortena ( nie wiem czy ktoś kojarzy go ale jak coś to tutaj https://forums.allie...ad.php?p=173021 ostatnia aktualizacja 10/01/2008)
W Diablo Demonic jest\są:
- 154 itemy +25 zmiennych itemów ( w tym jeden do testów ale wyłączony ze zdobywania ) Opisy są w oddzielnym pluginie można sprawdzić
- 19 Klas:
Klasy premium: Ariel, tylko nóż, niewidzialny i szybki Arachnid, mniej widoczny 1\1 z AWP Klasy Zwykłe: Sorcerer - Wieksze obrazenia itemami, Posiada Fireball Paladin - Bonus do Hp Monk - Dostaje wiecej doswiadczenia Assassin - Szybki, nie slychac jego krokow Barbarian - Zwraca Hp po zabiciu Necromancer - Zwraca zadane mu obrazenia. Potrafi wskrzeszac Ninja - Niewidzialny, ma tylko noz Amazonka - Ma kusze Mefisto - Ma dlugi noz, mniejsza widocznosc,+10hp Diablo - Dostaje Losowa bron na start Szkielet - Ma obrazenia zalezne od inteligence Dragonan - Odporny przed natychmiastowym zabiciem przez itemy Duchowny - 5-35hp,1/2 z AWP, Malo widoczny Lizardmen - Ma 1/2 Szans na respawn Juka - Ma 1/10 z kazdej broni Savages - Moze teleportowac sie nozem, int zwiesza odleglosc Meer - Multijump zalezny od inteligencji, posiada totem leczacy Terathan - Natychmiastowe zabicie z HE, bonus do inteligencji, kevlar na start Ophidian - Za przezycie ma 5000$ i losowy item, jesli go nie ma
W przyszłości:
- Dodanie standardowego systemu monet ( już zrobiony ale postanowiłem jeszcze go nie udostępniać w tej wersji) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_coins.sma w wersji 0.5 Alpha do własnej edycji i testów )
- Dodanie systemu grup ( po części zrobiony, ale nie dodany w tej wersji ) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_groups.sma i do diablo_addgr.sma w wersji 1.0 RC do własnej edycji i testów )
- Usprawnienie kodu (W trakcie realizacji )
- Dodanie opisu klas do pluginu items_desc.amxx +(Dodany plugin z opisami klas w wersji v2 item_desc_v2.sma)
- Zmiana modelu dragontaila na sprite
- Poprawa ewentualnych bugów, i informowanie mnie o nich za co dziękuje +(Naprawione działanie 1 itemu "Scroll Of Transcendence" )
- Myślę, że modyfikacja będzie rozwijana
- Utworzenie paczki perków do coda, z funkcjami nowych itemów tego Diablo Mod-a v9 ( Zastrzegam sobie prawo, do wyłącznego utworzenia ich ) +(W trakcie tworzenia perków 30%)
Na pytania chętnie odpowiem, oceniajcie
Ps. Wiem, że nie dorównam Diablo Darka
Załączone pliki
-
items_desc.sma 27,1 KB 379 Ilość pobrań
items_desc.amxx
-
dbmod.sma 321,31 KB 464 Ilość pobrań
dbmod.amxx
-
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1248 Ilość pobrań
-
sys_coins.sma 5,76 KB 364 Ilość pobrań
sys_coins.amxx
-
sys_groups.sma 3,11 KB 376 Ilość pobrań
sys_groups.amxx
-
item_desc_v2.sma 30,51 KB 356 Ilość pobrań
item_desc_v2.amxx
-
diablo_addgr.sma 322,62 KB 545 Ilość pobrań
diablo_addgr.amxx
#85721 Deagles' Map Management 3.24 - NOWA WERSJA! [29-01-2012]
Napisane przez Szyfrant
w 04.10.2009 19:40
Opis
Aktualnie najlepszy menager zarządzania opcjami Votowania MAP.
Changelog w języku angielsku
v3.24 - 2012-01-28 by DynamicBits
- Added check for enabled conflicting plugins
("Nextmap Chooser", "NextMap", "Galileo", and "Crab's Map Manager")
- Added check for incorrect/missing dictionary file
- Added response to "say ff"
- Added "listmaps" command override
- Added "votemap" command override
- Added "currentmap" command
- Added "recentmaps" command
- Relaxed dmap_rtvwait restrictions
- The following commands can no longer (incorrectly) be called from config files:
dmap_rtvpercent, dmap_rtvplayers, dmap_rtvwait, dmap_messages, dmap_mapsnum,
dmap_nominations, dmap_maxcustom, dmap_quietmode, dmap_rtvtoggle, dmap_freeze,
dmap_cyclemode, dmap_votemode, dmap_banlastmaps, dmap_mapsurl
- Removed "now" argument from dmap_rockthevote/amx_rockthevote/amx_rtv. (It never worked)
- Total number of maps is now shown in console for "listmaps" command
- Fixed display of time after successful vote to extend map
- Fixed duplicate task IDs
- Standardized name: "Deagles' Map Manager"
- Minor code optimizations
- Removed unused code
- Updated help
- Corrected various minor issues with all languages
- Put quotes around all commands for all languages
- Added Bosnian translation (Thanks to Superstar Games)
- Added Croation translation (Thanks to tomba2k)
- Added Czech translation (Thanks to RTG)
- Added Hungarian translation (Thanks to kiki33hun)
- Added Serbian translation (Thanks to JinX)
v3.23 - 2009-02-17 by DynamicBits
- Fixed menu vote not working in some situations
- Corrected Swedish Translation
v3.22 - 2009-01-21 by DynamicBits
- Added live voting percentages
- Added dmap_nominate command
- Added Romanian translation (Thanks to dorin2oo7 and georgik57)
- Added Russian translation (Thanks to mozart123)
- Added Brazil-Portuguese translation (Thanks to Warden)
- Added Swedish translation (Thanks to Trut)
- Fixed a handful of strings not getting localized properly
- Fixed a translation that was causing the SVC_BAD error
- Fixed several buffer overflow issues
- Many optimizations
- Updated help
- Added a bunch of comments to source code
v3.21 - 2008-09-17 by DynamicBits
- Added support for extra tags in the vote menu (See details for dmaptags.ini)
- Added two new localized strings (Only English and Polish versions are in the lang file so far)
- Fixed some multilingual code
- Fixed several mistakes in the lang file
- Formatted a few strings to better match AMX Mod X's formatting
- A few small code optimizations
v3.20 - 2008-08-15 by DynamicBits
- Fixed indentation, spacing, semicolons, argument spacing, and missing
curly braces (these things: { }) to mostly match BSD KNF style.
- Fixed return value in client_disconnect(). This may have affected any
other plugin that relied on client_disconnect().
- Added some missing return values
- Removed several sections of redundant code
- New define: DEDICATED_LOG_ENABLED allows logging to be disabled by
commenting out one line (see source).
v3.1 - 4-05-08
- Fixed issue with emptyserver portion giving errors and flooding console
v3.0 - 9-29-07
- Changed txt file for German to supposedly stop the Kicking issue that so many people are having.
- Added cvar weapon_delay to Enable/Disable "Voting for nextmap delayed to allow buying of weapons..."
v2.48 - 9-27-07
- Added command rtv in chat for quick rock the votes (client)
- Added cvar emptymap_allowed (1|0) To enable/disable this feature
- Added cvar emptymap (mapname) For whatever map you want your server to switch to when nobody is on after reading the staytime cvar
- Added cvar amx_staytime(in seconds): How long before the plugin changes the map.
- Added cvar amx_idletime(in hours): How many hours a player can be connected to the server before being considered idle.
- Added cvar nominations_allowed (Enable/Disable Accepting nominations)
-Made the code look much prettier with proper indentation.
-Removed cvar rtv_percent - Useless, when the command saves your settings
v2.47 - Changed a some code for issues occuring randomly
v2.46 - Now uses the file defined from cvar named 'mapcyclefile' and not the hardcoded mapcycle.txt, by _KaszpiR_
v2.45 - Multilingual & Cancel vote
- Multilingual by Vlad
- Cancel Vote command by Lt. Llama
v2.40 - JTP10181 - 3/12/2006
- Major code cleanup
- Added allmaps.txt generating back in and fixed it for linux
- Added support for no nominations allowed
- Fixed all admin commands to check using cmd_access
Konfiguracja
Cvary
- dmap_strict 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
- enforce_timelimit 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
- timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
- emptymap_allowed 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
- amx_emptymap 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
- amx_staytime <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
- amx_idletime <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
- nominations_allowed 1/0 - umożliwia godzenie się z nominacjami
- weapon_delay - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
- ----dmaptags.ini---------(Opcjonalny)
Pozwala dodać TAG do danej mapy
;Przykładowe otagowanie
fy_iceworld2k GunGame
de_westwood WC3FT
fun_matrix_revolutions Brak pluginów
de_dust WC3FT
cs_assault_necro Ta mapa jest za***ista
Te tagi będą wyświetlanie przy głosowaniu na następną mapę
Przykładowy wygląd głosowania :
1. fy_iceworld2k (Custom) [GunGame]
2. de_westwood (Custom) [WC3FT]
3. fun_matrix_revolutions (Custom) [Brak pluginów]
4. de_dust [WC3FT]
5. cs_assault_necro (Custom) [Ta mapa jest za***ista]
Multilang
- BP: Warden, reidark
- BS: Superstar Games
- CZ: RTG
- DE: D o o m, [pc]Raba, Mordekay
- ES: Spider-Cerdo, mademan, niqo
- FR: vlad, die-demoneye, teol
- HU: kiki33hun
- HR: tomba2k
- NL: Lorre69, Atmegaown
- PL: Sylwester, MmikiM
- RO: dorin2oo7, georgik57,
- RU: mozart123, lexikon
- SR: JinX
- SV: Trut, modernwarfare
Attached Files


Wyświetl pełny artykuł (Ang)
#517644 Na premium
Napisane przez Play 4FuN
w 20.02.2013 18:41




#503311 Proźba o klase Kapitan(Premium)
Napisane przez Vasto_Lorde
w 18.01.2013 23:29
Załączone pliki
-
codclass_kapitanpremium.sma 1,77 KB 26 Ilość pobrań
codclass_kapitanpremium.amxx
#379561 Dosyc spora paczka klas (zwykle i premium)
Napisane przez Enson
w 12.03.2012 15:25
Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk"

Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo

Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
new const zdrowie = 40;oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);
Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |
Na poczatek opis klas zwylych:
nazwa "Chuligan"; opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi"; Nazwa "Crash" Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu." nazwa "Pancernik" opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE" nazwa "Snajper"; opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; nazwa "Szalony Lekarz"; opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych."; nazwa "Taktyk Wojenny"; opis "Posiada ciche kroki."; nazwa "Talib"; opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok"; nazwa "Zwinny Zolnierz"; opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";
A tu opis klas premium (flaga t):
nazwa "Admiral"; opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; nazwa "Amadeusz"; opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5"; nazwa "Bruce Lee"; opis "Dostaje full magazynek za fraga"; nazwa "Doswiadczony Saper"; opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety"; nazwa "Zjawa"; opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac"; nazwa "Egzekutor"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4"; nazwa "Elektryk"; opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi"; nazwa "General"; opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen"; nazwa "Inzynier"; opis "Posiada dzialko straznicze"; nazwa "Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP"; nazwa "Kozak"; opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Kucacz"; opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem"; nazwa "Lzejszy Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta"; nazwa "Mega Rambo"; opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Ninja"; opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny"; nazwa "Nozownik"; opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza nazwa "Phantom"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47"; nazwa "Rambo"; opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo"; nazwa "Szpieg"; opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga"; nazwa "Punisher"; opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE"; nazwa "Umarlak"; opis "1/2 na ponowne odrodzenie"; nazwa "Samobojca"; opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int"; nazwa "Robal"; opis "Posiada brak rozrzutu w broniach"; nazwa "Zajac"; opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";
Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini
proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.
Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.
Załączone pliki
-
modele i dzwieki.rar 1,24 MB 1857 Ilość pobrań
-
wskrzeszanie.sma 12,61 KB 1006 Ilość pobrań
wskrzeszanie.amxx
-
zwykle.rar 17,84 KB 1768 Ilość pobrań
-
premium.rar 57,45 KB 2818 Ilość pobrań
-
zwykle&premium.rar 75,26 KB 2471 Ilość pobrań
#467092 Proszę O Klasy Do Cod Mod'a
Napisane przez mistrz2244
w 13.10.2012 19:46
#464242 Proszę O Klasy Do Cod Mod'a
Napisane przez
Zapomniany
w 04.10.2012 19:16
@EDIT
No i obrońca
Załączone pliki
-
codclass_strzelecwyborowy.sma 655 bajtów 99 Ilość pobrań
codclass_strzelecwyborowy.amxx
-
codclass_rusher.sma 5,07 KB 84 Ilość pobrań
codclass_rusher.amxx
-
codclass_obronca.sma 1,3 KB 75 Ilość pobrań
codclass_obronca.amxx
#402946 Zwykłe Perki
Napisane przez Engi
w 28.04.2012 09:30
Załączone pliki
-
codperk_tarczaswat.sma 907 bajtów 35 Ilość pobrań
codperk_tarczaswat.amxx
-
codperk_notatkikapitana.sma 1,05 KB 53 Ilość pobrań
codperk_notatkikapitana.amxx
-
codperk_modulodrzutowy.sma 898 bajtów 38 Ilość pobrań
codperk_modulodrzutowy.amxx
-
codperk_podrecznikszpiega.sma 1,94 KB 44 Ilość pobrań
codperk_podrecznikszpiega.amxx
-
codperk_tajemnicagenerala.sma 1,24 KB 47 Ilość pobrań
codperk_tajemnicagenerala.amxx
#393165 Klasa zloty wojownik
Napisane przez
Flk
w 07.04.2012 13:19

Nazwa klasy: Zloty wojownik
Opis:Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10 Dmg
Bronie: AK47, DEAGLE

codclass_zloty.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_zloty.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting



Jest to 1 moja klasa

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PiHu
- Regulamin