Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Linux' - zdjęcie

Linux'

Rejestracja: 20.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2022 18:51
*****

#675107 [KOSZ] Problem z TOP15

Napisane przez Linux' w 14.12.2014 17:47

Wejdz do: \addons\amxmodx\configs\amxx.cfg i ustaw csstats_rank na 0.

csstats_rank 0

  • +
  • -
  • 1


#675103 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę duch

Napisane przez Linux' w 14.12.2014 17:39

Sprawdz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#675099 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu exp za asystę.

Napisane przez Linux' w 14.12.2014 17:22

Sprawdz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#675028 [ROZWIĄZANE] Błędy podczas kompilacji lokalnej silniku.

Napisane przez Linux' w 14.12.2014 13:29

Sprawdz, zrobilem by w hud gracza pokazywalo drugi przedmiot dopiero po wbiciu 50 lvl. Zablokowalem tez zdobywanie drugiego przedmiotu jesli gracz nie ma 50lvl. Jesli chcesz np by w sklepie gracz nie mogl kupic 2 perku jesli nie ma 50 lvl, albo naprawic itp to trzeba przerabiac sklep.

 

Jak chcesz zmienic poziom drugiego przedmiotu to szukasz

#define LVL_PERKU 50

i zmieniasz liczbe 50 na inna.

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#675003 [ROZWIĄZANE] Błędy podczas kompilacji lokalnej silniku.

Napisane przez Linux' w 14.12.2014 11:29

Edit: Cofam wypowiedz, nie doczytalem. Zaraz powiem co i jak.

 

Sprawdz teraz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#674958 [KOSZ] Dodawanie vipa

Napisane przez Linux' w 13.12.2014 21:45

Oczywiście, że tak. Możesz skonfigurować amxbansa tak by zczytywał flagi z mysql i wtedy jeśli dodasz okresloną flage na np 30 dni to po upływie tego czasu, flaga zostanie automatycznie odebrana. Lub mozesz skorzystac z tego pluginu: http://amxx.pl/topic...p-na-nickipsid/


  • +
  • -
  • 2


#674922 [ROZWIĄZANE] Usuwanie broni, pomijanie kilku

Napisane przez Linux' w 13.12.2014 16:11

Tak się nie da ale mozesz zrobic tak jak napisał NieWiemMamMac@. Takie zastosowanie wykorzystuje sie najczesciej np w cod modach. Najpierw calkowicie usuwa sie caly ekwipunek a potem daje sie wybrane bronie, np.

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "weapon_m3");

A jesli koniecznie zalezy ci na tym by nie zabierac ekwipunku graczowi tylko usunac okreslona bron to mozesz po wykonaniu jakies tam funkcji dodac np:

client_cmd(id, "drop", "weapon_glock18");

wtedy wyrzuci graczowi np glocka, nie zaleznie od tego czy go aktualnie trzyma czy nie.

 

Edit: chyba jednak sie da, troche googlowalem: http://amxx.pl/topic...094#entry362094


  • +
  • -
  • 1


#674916 [ROZWIĄZANE] Usuwanie broni, pomijanie kilku

Napisane przez Linux' w 13.12.2014 15:49

strip_user_weapons(id);

Usuwa cały ekwipunek.

 

Jak chcesz usunąc bronie z okreslonego slotu to uzywasz stripweapons.

StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Grenades);

Primary - slot 1

Secondary - slot 2

Grenades - slot 4

 

A jak chcesz zabrac tylko aktualnie trzymana bron to uzywasz fm_strip_user_gun

 

np

new wid = get_weaponid("weapon_glock18"); //pobiera id glock'a
fm_strip_user_gun(index, wid); /*W momencie wywołania funkcji zabierze aktualnie trzymaną w ręku przez gracza broń, tylko jeśli będzie to glock (określiliśmy wid na glocka)*/

  • +
  • -
  • 2


#674864 ResetScore

Napisane przez Linux' w 13.12.2014 10:25

ResetScore

 

opis

 

Plugin resetuje statystyki w tabeli wyników po wpisaniu komendy "!resetscore".

 

cvary

 

sm_resetscore (podstawowe 1)

0 - Plugin wyłączony
1 - Plugin włączony

 

instalacja

 

ResetScore.smx wrzucic do /cstrike/addons/sourcemod/plugins.

 

inne informacje

 

Zródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=862863

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#674859 Błędny prefix w amxmodmenu, przy wyborze klas oraz przy menu /pomoc.

Napisane przez Linux' w 13.12.2014 09:52

Jesli chcesz kolory w menu to "y/" zamien na "\y". Bez sma bardziej nie pomoge.


  • +
  • -
  • 1


#674845 Problem z dodaniem drugiej broni na której się jest niewidzialnym

Napisane przez Linux' w 12.12.2014 23:02

Teraz powinno dzialac.

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

  • +
  • -
  • 1


#674842 Plugin na daną broń

Napisane przez Linux' w 12.12.2014 22:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("nazwa", "1.0", "Window");
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

	register_clcmd("buy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
	register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
	register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
	register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
	register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
	register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
	register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
	register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
	register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
	register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
	register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
	register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
	register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
	register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
	register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
	register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
	register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
	register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
	register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public eventCurWeapon(id)
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("35hp_2", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE)
			client_cmd(id, "drop");
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE)
			client_cmd(id, "drop");
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;

	new model[23];
	entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);

	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
	{
		if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
	{
		if(equal(model, "models/w_m3.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
	{
		if(equal(model, "models/w_deagle.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}
	else if(JakaMapa("he_csr", 6))
	{
		if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))
			return HAM_IGNORED;
	}

	return HAM_SUPERCEDE;
}
public BlokujKomende()
{
	if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6))
		return PLUGIN_HANDLED;

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock JakaMapa(prze[], ileznakow)
{
	new mapname[33];
	get_mapname(mapname, 32);
	if(equal(prze, mapname, ileznakow))
		return true;

	return false;
}

Gotowe.


  • +
  • -
  • 1


#674658 Konfiguracja serwera dla graczy Non Steam

Napisane przez Linux' w 11.12.2014 18:58

Chcialbym prosić o podeslanie plików wymaganych do konfiguracji serwera dla graczy non steam. Szukalem troche na necie ale z tego co widze wszystkie linki wygasly.

 

Edit: pliki potrzebuje na system windows xp i linux. Dobrze by bylo tez je zamiescic w jakims dziale, moga sie przydac innym osobom :).


  • +
  • -
  • 2


#674630 Zabranie calego ekwipunku graczowi i blokada podnoszenia broni

Napisane przez Linux' w 11.12.2014 14:46

Jak moge zabrac caly ekwipunek graczowi? Wiem jak zabrac bronie z okreslonego slota ale nie wiem jak zabrac caly ekwipunek na raz (kamizelke, noktowizor, bronie, granaty itp). I jeszcze jak zablokowac podnoszenie broni?


  • +
  • -
  • 1


#641250 Odejmowanie/dodawanie nabojow w broni

Napisane przez Linux' w 31.05.2014 18:08

Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo i cs_set_weapon_ammo odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.

 

jak wykonac perk to wiem, chodzi mi o dokladna funkcje jak to ma wygladac :P. Probowalem to ogarnac ale albo mi zerowalo calkowicie magazynek ofiary albo po odjeciu byl bug i ofiara nie mogla juz potem strzelac.


  • +
  • -
  • 1