Wejdz do: \addons\amxmodx\configs\amxx.cfg i ustaw csstats_rank na 0.
csstats_rank 0
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nowe zasady działalności na amxx:
1. Nie pomagam na pw. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc napisz temat w odpowiednim dziale i czekaj, nie podsyłaj mi linków, próśb itp ponieważ nawet tego nie czytam. Poza tym jestem sceptycznie nastawiony do pomagania tego typu osobom.
2. Wykonuję tylko w miarę proste zlecenia, w wypadku prośby o wykonanie czegoś większego zapraszam do zleceń płatnych.
Nowe zasady działalności na zlecenie na amxx:
1. Jeżeli cię nie znam, bym ci mógł pomoc musisz zapłacić z góry. W wypadku nie wykonania zlecenia z mojego powodu, zwracam całą kwotę.
2. Preferuje kontakt tylko pw na portalu amxx lub na steam.
3. Pisząc prośbę o pomoc musisz dokładnie opisać swój problem podając przybliżony koszt zlecenia jaki jesteś w stanie zapłacić.
4. W zleceniach płatnych przyjmuje tylko i wyłącznie płatność przelewem bądź payu allegro.
Napisane przez Linux' w 14.12.2014 17:47
Napisane przez Linux' w 14.12.2014 17:22
Napisane przez Linux' w 14.12.2014 13:29
Sprawdz, zrobilem by w hud gracza pokazywalo drugi przedmiot dopiero po wbiciu 50 lvl. Zablokowalem tez zdobywanie drugiego przedmiotu jesli gracz nie ma 50lvl. Jesli chcesz np by w sklepie gracz nie mogl kupic 2 perku jesli nie ma 50 lvl, albo naprawic itp to trzeba przerabiac sklep.
Jak chcesz zmienic poziom drugiego przedmiotu to szukasz
#define LVL_PERKU 50
i zmieniasz liczbe 50 na inna.
Napisane przez Linux' w 13.12.2014 21:45
Oczywiście, że tak. Możesz skonfigurować amxbansa tak by zczytywał flagi z mysql i wtedy jeśli dodasz okresloną flage na np 30 dni to po upływie tego czasu, flaga zostanie automatycznie odebrana. Lub mozesz skorzystac z tego pluginu: http://amxx.pl/topic...p-na-nickipsid/
Napisane przez Linux' w 13.12.2014 16:11
Tak się nie da ale mozesz zrobic tak jak napisał NieWiemMamMac@. Takie zastosowanie wykorzystuje sie najczesciej np w cod modach. Najpierw calkowicie usuwa sie caly ekwipunek a potem daje sie wybrane bronie, np.
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_glock18"); give_item(id, "weapon_m3");
A jesli koniecznie zalezy ci na tym by nie zabierac ekwipunku graczowi tylko usunac okreslona bron to mozesz po wykonaniu jakies tam funkcji dodac np:
client_cmd(id, "drop", "weapon_glock18");
wtedy wyrzuci graczowi np glocka, nie zaleznie od tego czy go aktualnie trzyma czy nie.
Edit: chyba jednak sie da, troche googlowalem: http://amxx.pl/topic...094#entry362094
Napisane przez Linux' w 13.12.2014 15:49
strip_user_weapons(id);
Usuwa cały ekwipunek.
Jak chcesz usunąc bronie z okreslonego slotu to uzywasz stripweapons.
StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades);
Primary - slot 1
Secondary - slot 2
Grenades - slot 4
A jak chcesz zabrac tylko aktualnie trzymana bron to uzywasz fm_strip_user_gun
np
new wid = get_weaponid("weapon_glock18"); //pobiera id glock'a fm_strip_user_gun(index, wid); /*W momencie wywołania funkcji zabierze aktualnie trzymaną w ręku przez gracza broń, tylko jeśli będzie to glock (określiliśmy wid na glocka)*/
Napisane przez Linux' w 13.12.2014 10:25
ResetScore
Plugin resetuje statystyki w tabeli wyników po wpisaniu komendy "!resetscore".
sm_resetscore (podstawowe 1)
0 - Plugin wyłączony
1 - Plugin włączony
ResetScore.smx wrzucic do /cstrike/addons/sourcemod/plugins.
Zródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=862863
Napisane przez Linux' w 13.12.2014 09:52
Napisane przez Linux' w 12.12.2014 23:02
Napisane przez Linux' w 12.12.2014 22:25
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #include <engine> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Window"); register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_clcmd("buy", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("glock", "BlokujKomende"); register_clcmd("usp", "BlokujKomende"); register_clcmd("p228", "BlokujKomende"); register_clcmd("deagle", "BlokujKomende"); register_clcmd("elites", "BlokujKomende"); register_clcmd("fn57", "BlokujKomende"); register_clcmd("m3", "BlokujKomende"); register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende"); register_clcmd("mac10", "BlokujKomende"); register_clcmd("tmp", "BlokujKomende"); register_clcmd("mp5", "BlokujKomende"); register_clcmd("ump45", "BlokujKomende"); register_clcmd("p90", "BlokujKomende"); register_clcmd("galil", "BlokujKomende"); register_clcmd("ak47", "BlokujKomende"); register_clcmd("scout", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg552", "BlokujKomende"); register_clcmd("awp", "BlokujKomende"); register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende"); register_clcmd("famas", "BlokujKomende"); register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende"); register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg550", "BlokujKomende"); register_clcmd("m249", "BlokujKomende"); register_clcmd("shield", "BlokujKomende"); register_clcmd("hegren", "BlokujKomende"); register_clcmd("sgren", "BlokujKomende"); register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); } public eventCurWeapon(id) { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("35hp_2", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE) client_cmd(id, "drop"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBroni(weapon, id) { if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(equal(model, "models/w_awp.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(equal(model, "models/w_m3.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(equal(model, "models/w_deagle.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; } public BlokujKomende() { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } stock JakaMapa(prze[], ileznakow) { new mapname[33]; get_mapname(mapname, 32); if(equal(prze, mapname, ileznakow)) return true; return false; }
Gotowe.
Napisane przez Linux' w 11.12.2014 18:58
Napisane przez Linux' w 11.12.2014 14:46
Napisane przez Linux' w 31.05.2014 18:08
Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo i cs_set_weapon_ammo odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.
jak wykonac perk to wiem, chodzi mi o dokladna funkcje jak to ma wygladac . Probowalem to ogarnac ale albo mi zerowalo calkowicie magazynek ofiary albo po odjeciu byl bug i ofiara nie mogla juz potem strzelac.