Witam wpadlem na dosc ciekawy przedmiot do codmoda jednak nie umiem poradzic sobie z jego funkcja. Ma to wygladac w ten sposob: gdy atakujacy strzeli w ofiare, ma jej odejmowac jeden naboj z magazynku. Jak cos takiego wykonac?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Linux'
Rejestracja: 20.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2022 18:51
O mnie
Nowe zasady działalności na amxx:
1. Nie pomagam na pw. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc napisz temat w odpowiednim dziale i czekaj, nie podsyłaj mi linków, próśb itp ponieważ nawet tego nie czytam. Poza tym jestem sceptycznie nastawiony do pomagania tego typu osobom.
2. Wykonuję tylko w miarę proste zlecenia, w wypadku prośby o wykonanie czegoś większego zapraszam do zleceń płatnych.
Nowe zasady działalności na zlecenie na amxx:
1. Jeżeli cię nie znam, bym ci mógł pomoc musisz zapłacić z góry. W wypadku nie wykonania zlecenia z mojego powodu, zwracam całą kwotę.
2. Preferuje kontakt tylko pw na portalu amxx lub na steam.
3. Pisząc prośbę o pomoc musisz dokładnie opisać swój problem podając przybliżony koszt zlecenia jaki jesteś w stanie zapłacić.
4. W zleceniach płatnych przyjmuje tylko i wyłącznie płatność przelewem bądź payu allegro.
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 1 501
- Odwiedzin: 17 568
- Tytuł: Pan Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 1, 1994
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
AmxMod i SourceMod
-
Zainteresowania
Było, minęło. Nic na tę chwilę.
Kontakt
- Steam 76561198069259978
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#641244 Odejmowanie/dodawanie nabojow w broni
Napisane przez Linux' w 31.05.2014 17:38
#590494 Mikrofon tylko dla graczy z flaga
Napisane przez Linux' w 04.12.2013 18:13
mozna zamknac juz sobie poradzilem, jakby ktos chcial to zamieszczam plugin ktory znalazlem:
Plugin sprawa iż tylko gracze ze STEAM mogą mówić przez mikrofon, oraz osoby wpisane do pliku users.ini posiadające flagę t, tj. użytkownik wpisany tak:
"nick" "hasło" "tz" "a"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Voice for steam" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define FLAG ADMIN_LEVEL_H // "t" new client_gametype[33] enum { none = -1, steam = 0, nonsteam = 1 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) } public client_connect(id) { client_gametype[id] = none } public client_authorized(id) { static auth[33] get_user_authid(id, auth, 32) client_gametype[id] = authcheck(auth) } public client_spawn(id) { if(client_gametype[id] == nonsteam && (!(get_user_flags(id) & FLAG))) { set_speak(id, SPEAK_MUTED|SPEAK_LISTENALL) client_print(id, print_chat, "*** UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! ***") client_print(id, print_chat, "*** Nie posiadasz konta Steam - aby moc uzywac mikrofonu, musisz zglosic ***") client_print(id, print_chat, "*** sie po konto na naszym forum ***") } } stock authcheck(auth[]) { if(containi(auth, "0:0") != -1 || containi(auth, "0:1") != -1) return steam return nonsteam }
#581049 Przerobienie rozgrzewki z HE na noże
Napisane przez Linux' w 28.10.2013 19:44
Zrobilem zeby usuwalo bronie tylko z slota 1, 2, 4. Zobacz czy moze byc.
Załączone pliki
-
rozgrzewka.sma 4,43 KB 23 Ilość pobrań
rozgrzewka.amxx
#580233 [ROZWIĄZANE] Otwiera się jedne menu ale drugie nie
Napisane przez Linux' w 25.10.2013 14:16
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #pragma tabsize 0 native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MaRviN", "1.0", "MaRviN"); register_clcmd("say /sklep", "Menu_Wybor"); } public Menu_Wybor(id) { new MenuWybor=menu_create("Czym chcesz zaplacic ?", "CzymZaplace") menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rDolarami", "1") menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rMonetami", "2") menu_display(id, MenuWybor, 0) return PLUGIN_HANDLED } public CzymZaplace(id, menu, item) { switch(item) { case 0: { Sklep_dolary(id) } case 1: { Sklep_monety(id) } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public Sklep_dolary(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\ySklep \r[Dolary]"); new menu = menu_create(tytul, "Sklepd_Handler"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8000 Dolarow");//0 menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//1 menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r12000 Dolarow");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000 Dolarow");//3 menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//4 menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//5 menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE } public Sklep_monety(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "^n\ySklep \r[Monety]"); new menu = menu_create(tytul, "Sklepm_Handler"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8 Monet");//0 menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r15 Monet");//1 menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10 Monet");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r15 Monet");//3 menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10 Monet");//4 menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10 Monet");//5 menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE } public Sklepd_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 8000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 12000) { cs_set_user_money(id, kasa-12000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(50,100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(60,80); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 7: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 50); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 1200) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!"); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE } public Sklepm_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 8) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 1: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!"); } if(kasa < 15) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 2: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(50,100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(60,80); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 7: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cod_set_user_coins(id, 50); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 3: { if(kasa >= 15) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cod_set_user_coins(id, kasa-15); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 15) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 4: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!"); } if(kasa < 100) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } case 5: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); if(!cod_get_user_perk(id)) cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!"); } if(kasa < 10) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE }
Tak wyglada prawidlowy kod. Miales zastosowac nazwy publicu i nic wiecej!
#567769 Dodawanie zoomu do broni
Napisane przez Linux' w 27.08.2013 23:13
#560834 KOLOROWE NAPISY
Napisane przez Linux' w 04.08.2013 16:40
#560807 KOLOROWE NAPISY
Napisane przez Linux' w 04.08.2013 14:53
client_print(id, print_chat, "tekst")
na:
ColorChat(id, GREEN, "tekst")
green oznacza standardowy kolor, jak chcesz zrobic zeby jeden wyraz byl innego koloru dodajesz przed tekstem:
^x01 - zolty
^x03 - druzynowy (czerwony tt, nieb ct)
^x04 - zielony
nie zapomnij dodac biblioteczki <colorchat>
#557534 Spolszczenie pluginu i problem z instalacja serwera
Napisane przez Linux' w 23.07.2013 12:03
#557529 Spolszczenie pluginu i problem z instalacja serwera
Napisane przez Linux' w 23.07.2013 11:54
#557258 [ROZWIĄZANE] Prosba o pomoc przy zrobieniu Menu
Napisane przez Linux' w 22.07.2013 12:33
Zrobilem to w ten sposob:
public ShowRsMenu(id) { new g_FormatText[64]; new g_Menu = menu_create("\yBronie", "MenuChoose"); formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "Bron Glowna : \d%s", opcja[id] ? "m4a1" : "ak47"); menu_additem(g_Menu, g_FormatText); menu_additem(g_Menu, "Daj Bron"); menu_display(id, g_Menu); } public MenuChoose(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { opcja[id] = !opcja[id]; ShowRsMenu(id); } case 1: { if(opcja[id]) { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); } else if(!opcja[id]) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
jak to teraz moge powiekszyc na wiecej niz 2 bronie?
#556867 Tworzenie modelu na Spawnie
Napisane przez Linux' w 20.07.2013 21:07
#549501 Podmiana dzwieku strzalu ,przeladowania.
Napisane przez Linux' w 13.06.2013 23:28
#548067 [ROZWIĄZANE] Szybkie bieganie bokiem
Napisane przez Linux' w 06.06.2013 21:01
Musisz sobie wgrac na serwer plugin ktory wymusza co jakis te komendy na predkosc:
cl_forwadspeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu do przodu cl_backspeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu do tylu cl_sidespeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu na boki
Po wgraniu takiego pluginu gracze beda biegac z taka sama predkoscia do przodu, do tylu i na boki a jak by biegali za szybko to doradzam zmniejszenie predkosci dostawanej za punkty dodane w kondycje.
#547133 Muzyka podczas gry
Napisane przez Linux' w 01.06.2013 14:52
#547104 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością
Napisane przez Linux' w 01.06.2013 12:35
Przypisalem niewidzialnosc do broni, zobacz teraz
Załączone pliki
-
codclass_samuraj.sma 2,94 KB 26 Ilość pobrań
codclass_samuraj.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Linux'
- Regulamin