Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Linux' - zdjęcie

Linux'

Rejestracja: 20.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2022 18:51
*****

#641244 Odejmowanie/dodawanie nabojow w broni

Napisane przez Linux' w 31.05.2014 17:38

Witam wpadlem na dosc ciekawy przedmiot do codmoda jednak nie umiem poradzic sobie z jego funkcja. Ma to wygladac w ten sposob: gdy atakujacy strzeli w ofiare, ma jej odejmowac jeden naboj z magazynku. Jak cos takiego wykonac?


  • +
  • -
  • 1


#590494 Mikrofon tylko dla graczy z flaga

Napisane przez Linux' w 04.12.2013 18:13

mozna zamknac juz sobie poradzilem, jakby ktos chcial to zamieszczam plugin ktory znalazlem:

 

Plugin sprawa iż tylko gracze ze STEAM mogą mówić przez mikrofon, oraz osoby wpisane do pliku users.ini posiadające flagę t, tj. użytkownik wpisany tak:

"nick" "hasło" "tz" "a"
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Voice for steam"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define FLAG ADMIN_LEVEL_H // "t"

new client_gametype[33]
enum {
	none = -1,
	steam = 0,
	nonsteam = 1	
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
}

public client_connect(id)
{
	client_gametype[id] = none	
}

public client_authorized(id)
{
	static auth[33]
	get_user_authid(id, auth, 32)
	client_gametype[id] = authcheck(auth)
}

public client_spawn(id)
{
	if(client_gametype[id] == nonsteam && (!(get_user_flags(id) & FLAG)))
	{
		 set_speak(id, SPEAK_MUTED|SPEAK_LISTENALL)
		 client_print(id, print_chat, "*** UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! ***")
		 client_print(id, print_chat, "*** Nie posiadasz konta Steam - aby moc uzywac mikrofonu, musisz zglosic ***")
		 client_print(id, print_chat, "*** sie po konto na naszym forum ***")
	}	
}

stock authcheck(auth[])
{
	if(containi(auth, "0:0") != -1 || containi(auth, "0:1") != -1)
		return steam
		
	return nonsteam	
}

  • +
  • -
  • 1


#581049 Przerobienie rozgrzewki z HE na noże

Napisane przez Linux' w 28.10.2013 19:44

Zrobilem zeby usuwalo bronie tylko z slota 1, 2, 4. Zobacz czy moze byc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#580233 [ROZWIĄZANE] Otwiera się jedne menu ale drugie nie

Napisane przez Linux' w 25.10.2013 14:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
#pragma tabsize 0
 
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MaRviN", "1.0", "MaRviN");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Menu_Wybor");
 
}	
 
public Menu_Wybor(id) 
{
	new MenuWybor=menu_create("Czym chcesz zaplacic ?", "CzymZaplace")
 
	menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rDolarami", "1")
	menu_additem(MenuWybor, "\yPlace \rMonetami", "2")
 
	menu_display(id, MenuWybor, 0)
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
public CzymZaplace(id, menu, item) 
{
	switch(item) 
	{
		case 0:
		{
			Sklep_dolary(id)
		}
		case 1:
		{
			Sklep_monety(id)
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
public Sklep_dolary(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\ySklep \r[Dolary]");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepd_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8000 Dolarow");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r12000 Dolarow");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000 Dolarow");//3
	menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//4
	menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10000 Dolarow");//5
	menu_display(id, menu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
 
}
 
public Sklep_monety(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "^n\ySklep \r[Monety]");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepm_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r8 Monet");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r15 Monet");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10 Monet");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r15 Monet");//3
	menu_additem(menu, "Perk I \r[Dostajesz losowy Perk I] \yKoszt: \r10 Monet");//4
	menu_additem(menu, "Perk II \r[Dostajesz losowy Perk II] \yKoszt: \r10 Monet");//5
	menu_display(id, menu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Sklepd_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
		case 0:
		{
			if(kasa >= 8000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 2:
		{
 
			if(kasa >= 12000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-12000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 1200)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 16000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 16000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
 
    } 
return PLUGIN_CONTINUE	
}
 
public Sklepm_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
		case 0:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 2:
		{
 
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cod_set_user_coins(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 10)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 15)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 100)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
		    if(!cod_get_user_perk(id))
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
			else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
 
    }
return PLUGIN_CONTINUE	
}

Tak wyglada prawidlowy kod. Miales zastosowac nazwy publicu i nic wiecej! :facepalm:


  • +
  • -
  • 1


#567769 Dodawanie zoomu do broni

Napisane przez Linux' w 27.08.2013 23:13

2) forums.alliedmods.net/showthread.php?p=787225
  • +
  • -
  • 1


#560834 KOLOROWE NAPISY

Napisane przez Linux' w 04.08.2013 16:40

robisz tak na samej gorze pliku dodajesz:

#include <colorchat>

potem podmieniasz ten tekst na to:

ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez ^x04 Pr0 Ogar.! ;D !? & ^x03 Pan I Wladca ;* !? <33");
  • +
  • -
  • 1


#560807 KOLOROWE NAPISY

Napisane przez Linux' w 04.08.2013 14:53

Musisz znależć ta linijke w ktorej pisze ten tekst i podmienic:

client_print(id, print_chat, "tekst")

na:

ColorChat(id, GREEN, "tekst")

green oznacza standardowy kolor, jak chcesz zrobic zeby jeden wyraz byl innego koloru dodajesz przed tekstem:
^x01 - zolty
^x03 - druzynowy (czerwony tt, nieb ct)
^x04 - zielony

nie zapomnij dodac biblioteczki <colorchat>
  • +
  • -
  • 1


#557534 Spolszczenie pluginu i problem z instalacja serwera

Napisane przez Linux' w 23.07.2013 12:03

eryk, nie piernicz jak sie nie znasz! Tak samo instaluje sie jedynie te podstawowe pluginy, te bardziej rozwiniete musza miec zainstalowane dodatkowe moduly, wgrane foldery itp
  • +
  • -
  • 1


#557529 Spolszczenie pluginu i problem z instalacja serwera

Napisane przez Linux' w 23.07.2013 11:54

1. wejdz do cstrike\addons\amxmodx\data\lang, tam powinien znajdowac sie plik w ktorym sie spolszcza, jesli sie tam nie znajduje to musisz edytowac plik lasermine_020.sma. 2. lasermine_020.amxx wrzucasz do cstrike\addons\amxmodx\plugins (nazwe pliku, w tym przypadku lasermine_020.amxx) wpisujesz do plugins.ini ktory znajduje sie w cstrike\addons\amxmodx\configs (tam wrzucasz tez wszystkie pliki cfg) Ale i tak kazdy plugin instaluje sie troche inaczej, najlepiej wejdz na strone z ktorej pobrales plugin i tam powinna pisac instalacja
  • +
  • -
  • 1


#557258 [ROZWIĄZANE] Prosba o pomoc przy zrobieniu Menu

Napisane przez Linux' w 22.07.2013 12:33

Zrobilem to w ten sposob:
 

public ShowRsMenu(id)
{
    new g_FormatText[64];
    new g_Menu = menu_create("\yBronie", "MenuChoose");

    formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "Bron Glowna : \d%s", opcja[id] ? "m4a1" : "ak47");
    menu_additem(g_Menu, g_FormatText);

    menu_additem(g_Menu, "Daj Bron");
    menu_display(id, g_Menu);
}

public MenuChoose(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            opcja[id] = !opcja[id];
            ShowRsMenu(id);
        }
        case 1:
        {
            if(opcja[id])
            {
                cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
            }
            else if(!opcja[id])
            {
                cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
            }
        }
    }

    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

jak to teraz moge powiekszyc na wiecej niz 2 bronie?


  • +
  • -
  • -1


#556867 Tworzenie modelu na Spawnie

Napisane przez Linux' w 20.07.2013 21:07

Przerob ten plugin i bedziesz miec to co chcesz.

amxx.pl/topic/5154-atm/
  • +
  • -
  • 1


#549501 Podmiana dzwieku strzalu ,przeladowania.

Napisane przez Linux' w 13.06.2013 23:28

Polecam ci program milkshape 3d. Ma wszystkie funkcje ktore sa ci potrzebne.
  • +
  • -
  • 1


#548067 [ROZWIĄZANE] Szybkie bieganie bokiem

Napisane przez Linux' w 06.06.2013 21:01

Musisz sobie wgrac na serwer plugin ktory wymusza co jakis te komendy na predkosc:
 

cl_forwadspeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu do przodu
cl_backspeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu do tylu
cl_sidespeed 9999 // odpowiada za predkosc biegu na boki

Po wgraniu takiego pluginu gracze beda biegac z taka sama predkoscia do przodu, do tylu i na boki a jak by biegali za szybko to doradzam zmniejszenie predkosci dostawanej za punkty dodane w kondycje.


  • +
  • -
  • 1


#547133 Muzyka podczas gry

Napisane przez Linux' w 01.06.2013 14:52

nie, sms jest potrzebne tylko jak chcesz przeprowadzac jakies modyfikacje w pluginie a przy wgrywaniu pluginów potrzeba tylko amxx
  • +
  • -
  • 1


#547104 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez Linux' w 01.06.2013 12:35

Przypisalem niewidzialnosc do broni, zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1