Dodam od siebie, ze wina moga byc tez mapy, wiec warto czasami zamiast wylaczania pluginów sprawdzic na jakiej mapie byl ten blad.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MAGNET
Rejestracja: 28.08.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2024 19:36
Statystyki
- Grupa: Moderator
- Całość postów: 1 535
- Odwiedzin: 105 418
- Tytuł: SourceLearned ;)
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Styczeń 5, 1997
-
Imię
Olek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dalekoo
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#753742 Segmentation fault ustalenie miejsca problemu
Napisane przez tytusek w 30.11.2018 12:50
#753733 Segmentation fault ustalenie miejsca problemu
Napisane przez Robiin w 30.11.2018 03:29
#753465 Pokemod - informacje
Napisane przez NiczegoWinien w 22.11.2018 13:05
Witam wszystkich.
Nie długo planuje postawic serwer testowy.
Zawarte w nim beda ok. 20 pokemonow z ktorymi bedziemy walczyc oraz je lapac.
Pierwsza wersja bedzie troche okrojona z rozwiazan jakich planowalem przed rozpoczeciem moda.
Wraz ze zwrostem zainteresowania graczy tym modem beda powstawaly te koncepcje ktore zalozylem sobie wczesniej.
Poniewaz jest to ogrom pracy a nie chce poswiecic czasu na marne.
Jesli jest ktos zainteresowany pomoca/testowaniem proszę o prywatna wiadomosc a w przeciagu 10 dni wysle IP z serwerem testowym.
Pozdrawiam.
#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)
Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20
Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".
Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw
i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.
Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować
długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.
Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,
postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.
Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)
i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać
- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.
Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,
które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.
Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.
Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki
i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.
Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.
Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.
Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".
Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.
// Cvars Database
cod_sql_host "127.0.0.1"
cod_sql_user "user"
cod_sql_pass "password"
cod_sql_db "database"
// Cvars Core
cod_kill_exp "20"
cod_hs_exp "10"
cod_damage_exp "3"
cod_win_exp "25"
cod_bomb_exp "25"
cod_defuse_exp "25"
cod_host_exp "25"
cod_night_exp "1"
cod_night_exp_from "22"
cod_night_exp_to "8"
cod_max_level "501"
cod_level_ratio "20"
cod_level_promotion_first "50"
cod_level_promotion_second "150"
cod_level_promotion_third "300"
cod_killstreak_time "15"
cod_min_players "4"
cod_min_bonus_players "10"
cod_max_durability "100"
cod_min_damage_durability "10"
cod_max_damage_durability "25"
// Cvars Stats
cod_medal_gold_exp "500"
cod_medal_silver_exp "300"
cod_medal_bronze_exp "100"
cod_assist_enabled "1"
cod_assist_damage "70"
cod_assist_exp "15"
// Cvars Box
cod_box_chance "6"
// Cvars Clans
cod_clans_chat_prefix "1"
cod_clans_level_cost "1000"
cod_clans_next_level_cost "1000"
cod_clans_skill_cost "500"
cod_clans_next_skill_cost "500"
cod_clans_create_level "25"
cod_clans_members_start "3"
cod_clans_level_max "10"
cod_clans_skill_max "10"
cod_clans_members_per_level "1"
cod_clans_health_per_level "1"
cod_clans_gravity_per_level "20"
cod_clans_damage_per_level "1"
cod_clans_weapondrop_per_level "1"
// Cvars Honor
cod_honor_minplayers "4"
cod_honor_kill "1"
cod_honor_killhs "1"
cod_honor_winround "1"
cod_honor_bombplanted "2"
cod_honor_bombdefused "2"
cod_honor_rescuehostage "1"
cod_honor_killhostage "4"
// Cvars Shop
cod_shop_repair_cost "10"
cod_shop_item_cost "15"
cod_shop_upgrade_cost "10"
cod_shop_small_bandage_cost "6"
cod_shop_small_exp_cost "6"
cod_shop_medium_exp_cost "14"
cod_shop_big_exp_cost "25"
cod_shop_random_exp_cost "15"
cod_shop_big_bandage_cost "15"
cod_shop_rocket_cost "15"
cod_shop_mine_cost "15"
cod_shop_dynamite_cost "15"
cod_shop_firstaidkit_cost "15"
cod_shop_teleport_cost "15"
cod_shop_jump_cost "20"
cod_shop_bunnyhop_cost "25"
cod_shop_silent_cost "15"
cod_shop_armor_cost "20"
cod_shop_damage_cost "25"
cod_shop_invisible_cost "40"
cod_shop_exchange_ratio "1000"
cod_shop_durability_amount "30"
cod_shop_small_bandage_hp "25"
cod_shop_big_bandage_hp "75"
cod_shop_armor_amount "100"
cod_shop_damage_amount "5"
cod_shop_small_exp "25"
cod_shop_medium_exp "75"
cod_shop_big_exp "150"
cod_shop_random_exp_min "1"
cod_shop_random_exp_max "200"
Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".
Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.
Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc
Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.
Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod
#752493 [CoD Sprite] Kill Info
Napisane przez METALOWIEC w 06.10.2018 13:10
Plugin wyświetla sprite przy:
- pierwszym zabójstwie w rundzie,
- headshotcie,
- zabiciu nożem / HE,
- zabiciu osoby która zabiła cię ostatnio.
Standardowa: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx
zawartość archiwum sprites.rar bezpośrednio do katalogu sprites/
Do działania wymagany:
https://darkgl.pl/20...-hudzie-gracza/ (koniecznie wersja z załącznika z naprawionym obliczeniem pozycji)
https://i.imgur.com/p8SEY7s.jpg
https://i.imgur.com/x4e7bDl.jpg
Załączone pliki
-
spriteFixer-1.zip 17,64 KB 239 Ilość pobrań
-
killinfo.sma 2,06 KB 274 Ilość pobrań
killinfo.amxx -
sprites.rar 20,48 KB 233 Ilość pobrań
#752167 Co tak właściwie robi param_convert()
Napisane przez _McHappy w 12.09.2018 12:04
Stosowanie natywów dynamicznych z parametrem 'style' równym 1 uniemożliwia kontrolę liczby przekazywanych do natywu (przy wywołaniu) parametrów, co w przypadku bardziej złożonych funkcji przekłada się na zwiększone ryzyko wystąpienia komplikacji w trakcie wykonywania kodu. Ponadto, natywy rejestrowane bez w/w parametru pozwalają na identyfikację pluginu, który je wywołał oraz nie wymagają w/w, dodatkowej konwersji parametrów (tablic) do postaci referencyjnej.
Często, dla prostych kontrukcji natywów, rejestrowanie z parametrem 'style' równym 1 wydaje się być właściwszym rozwiązaniem (rozwiązanie mniej skomplikowane i szybsze).
#751972 [ROZWIĄZANE] Połączenie z bazą danych MySql - Optymalizacja
Napisane przez _McHappy w 02.09.2018 23:13
Osobiście nie polecam stosować w tym przypadku tzw. stałego połączenia z bazą, gdyż wiąże się to z pewnymi komplikacjami (połączenie może zostać zerwane w każdej chwili, zasoby zajmowane przez połączenie - po stronie serwera sql - nie są zwalniane przez długi czas, a poza tym plusem modułu sqlx jest właśnie to, że umożliwia on częste łączenie i rozłączanie się z bazą przy zastosowaniu stałego uchwytu konfiguracji połączenia - tzw. DBConnectionTuple). Kwerendy wątkowane stosują połączenia krótkotrwałe i nie ma z nimi żadnego problemu, tak więc o ile nie masz kłopotu z długim nawiązywaniem połączenia z bazą, o tyle polecam poprawić błędy, które wymieniłem w wyżej wymienionej sekcji.
#752020 AMX Mod X 1.9
Napisane przez DarkGL w 06.09.2018 08:06
Opis zmian w AMX Mod X 1.9
https://wiki.alliedm...9_Release_Notes
https://wiki.alliedm...1.9_API_Changes
#751944 MailboxGO - System Skrzynek Pocztowych (In-Game)
Napisane przez Linux' w 01.09.2018 12:16
#751693 [ROZWIĄZANE] Najskuteczniejszy sposób na unieruchomienie
Napisane przez Mixtaz w 09.08.2018 17:54
#751837 MailboxGO - System Skrzynek Pocztowych (In-Game)
Napisane przez DarkGL w 20.08.2018 12:18
#751566 Szukam ekipy i serwerów do nowej sieci
Napisane przez gracz0o w 05.08.2018 09:24
Witam,
mam zamiar otworzyć nową sieć, a co za tym idzie potrzebuje ludzi oraz serwerów. Mam duże perspektywy jak i środki finansowe, więc oferuje dosyć szybki rozwój wraz z biegiem czasu. Potrzebuję ludzi na każdą rangę, zaczynając od zwykłego gracza po współwłaściciela. Aktualnie nad projektem pracujemy w dwójkę, lecz chcielibyśmy wystartować pełną parą.
Od siebie mogę zaoferować:
- płatny silnik pod forum - IPS4,
- dla współwłaściciela maila z domeną sieci,
- domenę .pl,
- dobrze zrobione forum, nad którym prace wystartują już niedługo,
- wspaniałą atmosferę i współpracę, którą stworzymy sami.
Poszukuję:
- współwłaściciela - głównie w celach pomocy przy zarówno forum jak i serwerach,
- junior admina - do koordynowania pracy niższych rang,
- unban team - potrzebujemy również kogoś, kto będzie oceniał demka jak i screenshot'y i dbał o porządek eleminując cheater'ów,
- moderator - ze dwie osoby, które będą pilnowały porządku na forum,
- grafików - nie ukrywam, że graficy z nas mierni, a potrzebujemy osób, które będą mogły dla nas przygotować grafikę,
- admini,
- donatorzy,
Czego wymagałbym od Ciebie?
- zaangażowania,
- uczciwości,
- dobrego kontaktu,
- małej pomocy finansowej,
- dojrzałości,
Jeśli posiadasz serwer i chciałbyś dołączyć do nowo startującej sieci z szerokimi perspektywami to napisz do mnie wiadomość, a od razu po starcie Twój serwer zostanie przypięty pod sieć, a Ty otrzymasz unikalna rangę wraz z różnymi innymi profitami. Nie wymagam jakiegokolwiek przepisywania serwera na konto sieci. Wymagam jedynie szacunku (który działałby w dwie strony), dobrego kontaktu jak i ogarnięcia. Serwer nie jest rozkręcony? Postaramy się go rozkręcić razem.
Jeśli chciałbyś stworzyć serwer, ale nie masz pojęcia jak to zrobić to oferuję również pomoc w tworzeniu. Mówię tu zarówno o AMXX jak i SM. Chciałbym, abyś to Ty był zadowolony z serwera, który będzie godnie reprezentować sieć, którą stworzymy wspólnymi siłami.
Post napisany dosyć chaotycznie jednakże chciałem jak najbardziej opisać co chcę stworzyć. Chcę stworzyć coś, co będzie nas cieszyło. Forum, na które chętnie będziemy wchodzili.
Kontakt tylko i wyłączenie GG: 66173466, bądź prywatna wiadomość na forum. Pytania można też zadawać w tym temacie, postaram się na wszystko odpowiedzieć. Pisząc wiadomość proszę o podanie jaka ranga interesowała by Cię oraz jakie masz umiejętności. Dla każdego znajdzie się miejsce.
Pozdrawiam,
Maciek
#751194 Perk Pancernik
Napisane przez tytusek w 20.07.2018 20:53
Jeszcze w sumie takiego perku nie widziałem, może się komuś przyda.
Nazwa: Pancernik.
Opis: Otrzymujesz o połowę mniej obrażeń z broni m4a1.
ReAPI ( ReHLDS )
codperk_pancernik.sma 982 bajtów 94 Ilość pobrań
codperk_pancernik.amxx
#750879 Czy jest ktos w stanie z edytować vip,a
Napisane przez Remik w 12.07.2018 18:39
#750883 Czy jest ktos w stanie z edytować vip,a
Napisane przez Robiin w 12.07.2018 20:51
Z kolegą wyżej się zgodzę; zapytał, ale bez mózgu
Nie szarżuj na ludzi ze swoją błyskotliwością, bo źle wyjdziesz na tym, jak trafisz na kogoś mądrzejszego od ciebie. NWayne ma racje, jego post podsumował cały ten temat. Dostałeś odpowiedź w pierwszym poście. Przy okazji polecam zapoznać się z poprawną pisownią niektórych wyrazów, których użyłeś w tym temacie pisząc swoje posty.
@Thread Przeczytaj pierwszą odpowiedź od Pawła.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MAGNET
- Regulamin