Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MAGNET - zdjęcie

MAGNET

Rejestracja: 28.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2024 19:36
****-

#756266 Płacę milion złotych programistom JSa

Napisane przez MAGNET w 03.02.2019 01:31

YT: Hello Roman

Należy się 750.000zł po upuście z racji bycia supportem ^^
  • +
  • -
  • 2


#754055 Jak wykryć wybuch granatu

Napisane przez MAGNET w 09.12.2018 21:45

Możesz łapać radio, jak typek krzyczy


  • +
  • -
  • 1


#752710 Rejestrowanie dni

Napisane przez MAGNET w 17.10.2018 10:45

new timestr[3];
    
    get_time("%H", timestr, 2);
    new godzina = str_to_num(timestr);

https://www.gnu.org/...endar-Time.html


  • +
  • -
  • 1


#752073 [ROZWIĄZANE] Messagemode w SM

Napisane przez MAGNET w 08.09.2018 08:29

możesz spokojnie robić X registerów


  • +
  • -
  • 1


#752070 [ROZWIĄZANE] Messagemode w SM

Napisane przez MAGNET w 07.09.2018 23:00

Nie ma messagemode. Musisz po prostu łapać say i na końcu zwracać Plugin_Stop lub Handled:
 
 
RegConsoleCmd("say", ProcessChat);

RegConsoleCmd("say_team", ProcessChat);
 
public Action ProcessChatIf(int client, int args)
{
    char ArgsBuffer[1024];
    char BufferForOneArg[128];

    

    // retrieving all the arguments and concatenating them as one

    for (int i = 1; i < args+1;i++)

    {

            GetCmdArg(i, BufferForOneArg, 127);

            

            StrCat(ArgsBuffer, 1023, BufferForOneArg);

            if(!isTheLastArgument(i, args))    StrCat(ArgsBuffer, 1023, " ");

    }

    

    PrintToChat(client, "Entered value: %s", ArgsBuffer);
    
    return Plugin_Stop;
}
public int isTheLastArgument(int i, int args)
{
	return i == args;
}

  • +
  • -
  • 1


#751820 MailboxGO - System Skrzynek Pocztowych (In-Game)

Napisane przez MAGNET w 18.08.2018 19:42

opis
Dodatek wprowadza na serwer możliwość zakładania przez admina (domyślnie flaga ROOT) "skrzynek pocztowych", na które gracze mogą wysyłać wiadomości. Pomysłów na wykorzystanie pluginu jest nieskończenie wiele - można ich używać, jako narzędzia do reportowania cheaterów, systemu ogłoszeń, informowania o konkursach i ich wynikach, specjalnej nagrody dla VIPa w postaci własnej skrzyneczki (jeśli macie jakieś ciekawe pomysły, podrzućcie je koniecznie w komentarzu!). Całość oparta jest na SQLite.
 
 

!mb - otwiero menu glowne

 
 
20180811202458_1.thumb.jpg.797edf1c92dbc
 
Jak widać, admin ma duże pole do popisu, jeśli chodzi o konfigurację - może ustawić takie parametry, jak opis, hasło,  pojemność (max 50 wiadomości) a także rodzaj skrzynki:
Public - każdy może wysyłać na nią wiadomości
Limited - tylko VIPy mogą wysyłać wiadomości
Announcement - typowa skrzynka z ogłoszeniami, czyli każdy może odczytać jej zawartość, jednak dostęp do niej (pisanie itp.) ma tylko admin
 
Co ważne, zakładać boxy może tylko admin, jednak do przeglądania i zarządzania wystarczy jedynie znajomość hasła. Oznacza to, że taką skrzynkę można przekazać pod opiekę zwykłemu graczowi, czy innemu adminowi bez roota
 
Po zalogowaniu się na skrzynkę możemy przeglądać wiadomości, kasować je, a także zmieniać parametry skrzynki (opis, hasło). Root może również zobaczyć, jakie SteamID ma dany gracz
 
Zarówno zakładanie skrzynki, logowanie, jak i zmiana parametrów opiera się na wprowadzaniu tekstu do czatu - wszystko zrealizowane w intuicyjny sposób. Każda wiadomość posiada swój tytuł, oraz może składać się z max 5 linii po 50 znaków.
 
cvary
będą ?
 
Dostępne tłumaczenia:
Angielski
 
Dostępne kolory: {default}, {darkred}, {purple}, {green}, {lightgreen}, {mediumgreen}, {lightred}, {lightpurple}, {yellow}, {greyblue}, {blue}, {violet}, {firered}
 
konfiguracja
Zawartość paczki wrzucić do kompilatora i...skompilować
 
Screeny:

Spoiler

 
download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#750309 Acego.pl poszukujemy ekipy i serwerów.

Napisane przez MAGNET w 20.06.2018 14:32

allahsnackbar nie wystosował żadnej odpowiedzi, a screeny nie są wystarczająco wiarygodne. Zostanie on ukarany warnem, a wszystkie dotychczasowe wypowiedzi ukryte.

 

Jeśli jednak znajdzie on wiarygodne źródło zarzutów ogień zostanie skierowany w drugą stronę


  • +
  • -
  • 1


#740261 Customizacja w CS:GO początki ;P

Napisane przez MAGNET w 16.06.2017 16:16

Z jakiegoś powodu nie moge wyedytować żeby było film widać

 

Naprawdę piękna sprawa i ogromny szacunek! I'm impressed ;)


  • +
  • -
  • 1


#738535 pobieranie id gracza po wpisaniu jego nicku na say

Napisane przez MAGNET w 16.04.2017 15:05

lecisz pętlą po wszystkich graczach i sprawdzasz nick regexem. Jak się zgadza - return id


  • +
  • -
  • 1


#734332 Jak zacząłeś swoją przygodę z programowaniem?

Napisane przez MAGNET w 05.01.2017 12:41

Siema,
jestem ciekaw Waszych historii jak zaczynaliscie swoją przygodę z programowaniem? Ja zaraziłem się tą pasją grając w 1.6. Wielokrotnie zachodziłem w głowę jak oni to robią, jak sie stawia taki serwer i robi pluginy. Kiedy kupiłem pierwszy serwer cieszylem sie jak dziecko (14 lat to raczej ciagle dziecko ;) ). Potem edytowanie klas, perków do codmoda...z biegiem czasu wszystko ruszyło z kopyta.
Jak to było u Was? Dawajcie znać - kazda historia jest ciekawa i godna poświęcenia uwagi
Pozdro! :D
  • +
  • -
  • 6


#727574 Czy da się pobrać dzień ? np (Sobotę)

Napisane przez MAGNET w 24.06.2016 21:45

https://www.tutorial...s/date-time.htm

GetTime

%A - full weekday name etc.


  • +
  • -
  • 1


#727226 Tłumaczenie dokumentacji SourceMod

Napisane przez MAGNET w 13.06.2016 22:30

Witam,

 

razem z plx oraz paroma innymi osobami rozpoczęliśmy prace nad tłumaczeniem dokumentacji SourceMod

 

Link do GitHub:

 

https://github.com/plx211/sm-lib-pl

 

Jeśli ktoś wyraża chęć, może pomóc nam w tym przedsięwzięciu. Na gicie zawarte są pliki inc. Bardzo ważne jest, aby nie zmieniać kolejności, tabulacji, nie używać enterów ani tym podobnych rzeczy, gdyż kiedy całość zostanie przetłumaczona, zostanie przemielona przez skrypt, który wygeneruje dokumentację opartą o dane z owych plików. Jedyne, w co można ingerować, to sam tekst w języku angielskim - nic więcej!

 

Pozdrowionka! :)


  • +
  • -
  • 1


#717341 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez MAGNET w 02.01.2016 20:43

Do tej pory przetłumaczono ok. 10 tutoriali i znajdują się one w ukrytym dziale gdzie będą poddane poprawkom. Niedługo ukażą się na forum


  • +
  • -
  • 2


#717133 Klany CodMod - jakiś błąd xD

Napisane przez MAGNET w 30.12.2015 18:37

Siemanko,

 

ostatnio zauważyłem, że na dysku kurzą się moje klany pod CS:GO, które pisałem pod koniec wakacji, jednak zrezygnowałem z dokończenia ich. Są one prawie gotowe, jednak miałem pewien problem z zapisem - rekordy samoistnie mi się kasowały. Jeśli ktoś ma wolę może przetestować ich działanie i dać mi znać gdzie popełniłem błąd, gdyż i tak nie będę ich kończył ;P

 

SMA:

 

http://wklej.to/q5YNH

 

Pozdrowionka xD

 

PS: te kfiatuszki w postaci zwykłych tablic miały zostać zastąpione w przyszłości, ale.... lack of time :P


  • +
  • -
  • 1


#714425 Sourcemod CS:GO

Napisane przez MAGNET w 10.11.2015 21:23

Tak i tak
  • +
  • -
  • 1