Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AMX Mod X 1.9


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 08:06

*
Popularny

Opis zmian w AMX Mod X 1.9

 

https://wiki.alliedm...9_Release_Notes

https://wiki.alliedm...1.9_API_Changes


  • +
  • -
  • 7

#2 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 595
Wszechwiedzący

  • Postów:2 791
Offline

Napisano 06.09.2018 13:23

Tak czytam sobie to i powiem Wam, że dużo takich usprawnień jest oraz przyspieszaczy 

menu_additem(menu, fmt("My first %s", "item"))

menu timeouty

%n %M %l  - w formatach <3

utf8 dodali support

forward CS_OnBuyAttempt(index, item);

cs_get_user_weapon_entity

kanapke poruszali troche :D

json module

 

Ale to najważniejsze:

✓ All old plugins and modules will continue to work.
...
✓ This release does not break compatibility.
  • Removed AMX Mod compatibilit
  • Removed leet speak translation

 

Akurat leet speak translation szanowałem :D a AMX Mod'a nie znam bo za młody szczyl jestem

 

 

 

Trzeba będzie update dokumentacji robić :P


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 13:30

leet speak translation w sumie szkoda :D


  • +
  • -
  • 0

#4 aSiorr

    Idc, deal with it

  • Support Team

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:1 387
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.09.2018 13:33

Ciekawe kto się zajmie updatem dokumentacji :gwizd:
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 aSiorr

    Idc, deal with it

  • Support Team

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:1 387
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.09.2018 13:33

Ciekawe kto się zajmie updatem dokumentacji :gwizd:
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 13:51

Myślę że ta osoba się nada  


  • +
  • -
  • 0

#7 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:290
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 06.09.2018 14:29

Czuje dobrze człowiek ^D^

Added the following globals
__LINE__


No w końcu logowanie linii będzie lepsiejsze.

Fixed #elseif handling not working as expected - ta, to bolało :(


Użytkownik oeN. edytował ten post 06.09.2018 14:41

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 14:48

Dodałem link do pełnego opisu w pierwszym poście

 

https://wiki.alliedm...9_Release_Notes


  • +
  • -
  • 0

#9 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:290
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 06.09.2018 15:12

W końcu MySQL będzie użyteczny w AMXX? Koniec z zapychaniem się wątków i myleniem danych przy UPDATE? OBY!

 

JSON masakrycznie pomoże przy użyciu socketów oraz zapisie danych do MySQL (koniec z milionem kolumn).


  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 15:21

JSON moduły były gotowe ale były to dodatki dodając to do core mamy pewność że plugin wszędzie zadziała oraz ułatwi to prace nad wieloma rzeczami ;)


  • +
  • -
  • 0

#11 _McHappy

    Wszechobecny

  • Support Team

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:489
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 06.09.2018 17:05

Przypominam, że od zamknięcia poprzedniej gałęzi modułu AMXX minęło 5 lat. Ciekaw jestem, kiedy stabilna wersja ujrzy światło dzienne...
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Właściciel

Reputacja: 6 214
Godlike

  • Postów:11 237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2018 18:16

Chyba wzięli się do roboty szczególnie Arkshine


  • +
  • -
  • 0

#13 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.10.2018 11:02

Dla mnie rzuca sie jak na razie tylko ze zmiana na inna nazwe, ale kto wie co bedzie później. &⅞49$9###+1))1)¡_{_!())')>)$)$¡_!'!:??”? Destraction Vezux
  • +
  • -
  • 0

#14 stream

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:199
Offline

Napisano 08.10.2018 22:14

Jak wygląda kwestia zgodności pluginów, które działały na AMX Mod X w wersji 1.8.1? Bo rozumiem, że wersja 1.8.2 była zgodna z wersją 1.8.1. Jak jest w przypadku wersji 1.9? Czy stare pluginy będą zgodne/kompatybilne czy po prostu będzie trzeba je modyfikować lub dostosowywać?


Użytkownik stream edytował ten post 08.10.2018 22:16

  • +
  • -
  • 0

#15 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 595
Wszechwiedzący

  • Postów:2 791
Offline

Napisano 09.10.2018 05:21

Będą, ale parę funkcji jest już przestarzałych i kompilator będzie to sygnalizował. Myślę że wystarczy przekompilowanie kompilatorem pod wersję 1.9
  • +
  • -
  • 0

#16 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.10.2018 09:30

z tego co zrozumiałem to wersja 1.9 ma być kompatybilna ze starszymi wersjami.

Na pewno niektóre funkcje będą oznaczone jako przestarzałe i podczas kompilacji będą ostrzeżenia z dokładną informacją jakiej funkcji to dotyczy i na jaką ją zamienić.

np w wersji 1.8.3 w przypadku forwardu client_disconnect jest informacja, że jest przestarzały i należy zamiast niego użyć client_disconnected

Więc na spokojnie będziesz wiedział co gdzie i jak :)

 

Ale istnieje jeszcze taka sytuacja, że informacja o przestarzałym rozwiązaniu pojawi się tylko w notatkach nad daną funkcją, tak jak to jest w wersji 1.8.3 w przypadku natywu register_native


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych