Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MAGNET - zdjęcie

MAGNET

Rejestracja: 28.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2024 19:36
****-

#769886 BaseBuilder TurboBB

Napisane przez KoRrNiK w 18.01.2021 19:29

Cześć, a też udostępnię swoją paczkę basebuilder ponieważ nie chce mi się już trochę jej rozwijać a komuś może się przydać :) 
Jak Zuzia udostępniła to ja też hehe. Paczka posiada np Grzybki stworzone przez Zuzię tak jak kilka rzeczy :D Pozdrawiam Cieplutko  ;> 
Pisząc tą paczkę bardzo dużo przy niej się nauczyłem(chyba) i może być w mniej trochę bałaganu i dziwnych rozwiązań ale działa :P

opis
Silnik BaseBuilder posiada w sobie:

  • Kopiowanie klocków 
  • Obracanie klocków 
  • Sklep-SMS
  • Anty-Reconnect
  • Anty-AFK
  • Ogranicznik fps ( MAX: 101fps ) 
  • System Czapek ( 98 czapek, 5 tylko ma jakiś bonus jeśli ktoś jej użyje będzie mógł sobie dodać do reszty )
  • HappyHourTime ( Nazwa trochę wprowadza w błąd ponieważ bonus jest na jedną mapę ) ( 7 rodzajów happy ) Większe obrażenia, więcej bryłek, expa itp.
  • Klany ( Możliwość ulepszania )
  • Płacenie za swoją śmierć ( Możesz wybrać jakie zombie może Ciebie zabić do której minuty/sekundy oraz czy może godować i po zabiciu zombie dostaje z Ciebie odpowiednią ilość bryłek )
  • System Ulepszania/Levelowania Broni ( Możliwość zresetowania poziomu: Otrzymujesz jakieś tam bonusy )
  • System Ulepszania Zombie ( Każdy zombie jest od danego poziomu + danej ilości przegranej godzin na serwerze )
  • System Klas Budowniczych - Każda klasa posiada własną kosę ( model )
  • System Levelowania Klas Budowniczych ( Każda klasa posiada inną umiejętność oraz bonus który ulepsza się podczas levelowania klasy ) 
  • Misje Podstawowe, Sekretne, Profesjonalne ( Podstawowe to sama nazwa już daje dużo za siebie, sekretnych nikt nie wie oprócz osoby która je wykona, profesjonalne dodają bonusy po wykonaniu dla np: klas budowniczych, lub zombie )
  • Jetpack ( Umożliwia latania podczas budowania )
  • Kopalnia ( Możliwość ulepszenia swojej kopali która umożliwia kopanie Bryłek ( Waluta )
  • System Bryłek ( 6 rodzajów bryłek każdy kolor jest innej wartości ) Za bryłki możesz ulepszać klan / kopalnie / bronie
  • Waluta dla zombie: Kości wypadają jak zombie zabije budowniczych oraz jak zginie ( Umożliwia ulepszanie zombie )
  • System ostrzeżeń dla adminów ( Admin może nadać ostrzeżenie graczowi jak złamie regulamin ) 
  • Menu Admina ( God, Noclip, Budowanie, God + Budowanie na 20sek, Zatrzymywanie czasu budowania, przywracanie bloków, odpychanie zombie aby nie mogło podejść ) I jeszcze kilka rzeczy
  • System przenoszenia graczem ( Admin może złapać gracza i go przenieść )
  • Możliwość przesuwania całych kamp przez Admina(chyba działa) / może zaznaczyć całą kampe oraz ją usunąć )
  • System kont ( Oraz automatycznego logowanie )
  • Możliwość zmiany ustawień pod /konto ( np: Koloru hud, prędkości jetpacka, renderingu klocków, możesz też wyłączyć modele kos, zmiana fovu, wyłączenie widzenia osób z twojego teamu, widok z 3 osoby )
  • Przywracanie kamp Budowniczych gdy on zginie
  • System Logów dla H@ prawie do wszystkiego.
  • Pomoc ( Gracz może poprosić o pomoc admina podczas przygotowania )
  • Top 10 ( 7 różnych topek np: Punktów, Czasu, Poziomu Budowniczych, Poziomu Postaci, Obrażeń, Klanów, Poziomów Broni )
  • Nagroda ( Odbieranie nagrody co 5godzin przegranych na serwerze )
  • Darmowa Nagroda ( Codziennie po odbieraniu nagród dostajesz nową nagrodę do odebrania kolejnego dnia )
  • Powolne przesuwanie klocków pod T
  • Grzybki ( Filmik z jego działania znajdziesz pod tematem Zuzi z BaseBuilder CoinBB lub RPG(to była paczka) )
  • Vip ( Więcej Expa / Bryłek, Czas mocy skrócony o 5%, Więcej HP ( Budowniczy + 25, Zombie +500) Większe obrażenia o 5%, Lepsze nagrody, Limit klocków zwiększony o 5 )

Prawdopodobnie o czymś zapomniałem ale większość opisałem  ^D^

Opis klas Budowniczych:

- Budowniczy: Posiada szanse na dodatkowe Bryłki podczas strzelania
- Lekarz: Posiada więcej HP + większy DMG! Możliwość uleczenia sojuszników
- Elektryk: Posiada szanse, ze strzelisz piorunem oraz Posiada Stojak Elektryczny
- Naukowiec: Posiada butelkę z trucinza! Oraz szanse na odnowienie
- Myśliwy: Posiada pułapkę z kolcami na zombie! Oraz szanse na spowolnienie
- Strzelec: Posiada szanse na dodatkowa amunicje! Posiada stacyjkę z amunicja!
- Buldożer: Posiada szanse na odepchniecie Zombie! Posiada pierścień odpychający!
- Mag Ognia: Posiada kule ognia i może nią strzelić! Posiada szansę na podpalenie Zombie!
- Lodowy Mag: Posiada kule lodowa i może nią strzelić! Posiada szansę na zamrożenie Zombie!
- Aimer: Posiada 100% na HSA po odpaleniu mocy oraz kilka % na trafienie w głowę strzelając gdzieś indziej!
- BomberMan: Posiada Bombe która wybucha! Oraz na pojawienie się pułapki po zabiciu Zombie
- Truposz: Może właczyć DMG x2! Wbudowany rykoszet + krytyk
- Poszukiwacz: Posiada większa szanse na dropnięcie skrzyni! Oraz rakietę którą można sterować
- Górnik: Ma szanse na wypadniecie bryłek podczas strzelania! Oraz szybkostrzelność

* Klasy Levelujesz wraz z poziomem są mocniejsze.

Opis klas Zombie:

- Klasyczny: Klasyczne Zombie | Balans
- Szybkie: Bardzo szybkie
- Grube: Posiada dużo HP, otrzymuje mniej obrażeń
- Tank: Posiada Bardzo dużo HP ale jest powolne
- Dracula: Gdy ma zginąć zaczyna się leczyć szansa 25%!
- Bałwan: Odporny na granaty zamrażające + wszystkie rodzaje zamrożeń!
- Płomyk: Odporny na granaty podpalające + wszystkie rodzaje podpaleń!
- Pielęgniarka: Po śmierci ulecza dookoła siebie zombie 250HP z szansa 15%
- Truciciel: Zatruwa CT na 5sek 2dmg/s - Nie zabija zostaje min-hp | Leczy go Fiolka
- Śmierć: Posiada 5% na zabicie Budowniczego 1/1
- Terminator: Posiada szybsze ręce zadaje po 10dmg
- Demon: Dostaje 15% mniej obrażenia 

*Każda klasa jest od jakiegoś poziomu oraz przegranych godzin na serwerze
**Klasy Zombie ulepsza się poprzez Kości 

Opis Klanu:

- Awansowanie klanu: Potrzebne bryłki, luzaczki, oraz zabójstwa klanowe ( Po ulepszeniu trzeba odczekać X minut aby ulepszyć ponownie )
- Ulepszenia klanu: Exp, Bryłki, HP, Krytyki, Obrażenia, Obrażenia klasy, CoolDown aby to ulepszyć potrzeba punktów klanu które dostaje się za awansowanie klanu ) 
- Możliwość dania klanowej informacji: pod /klan w pierwszej linijce jest ogłoszenie napisane przez lidera klanu 
- Każdy klan może umieścić własne zdjęcie klanowe za pomocą zdjęcia umieszczonego na ( imgur podając nazwę danego zdjęcia wszystko jest opisane na zdjęciu umieszczonym w plikach ) 
- Opcja resetu klanu: jeśli źle rozdałeś punkty możesz je zresetować za daną liczę bryłek - Możliwość sprawdzenia ile ktoś wpłacił bryłek * Ulepszasz poprzez Bryłki

Opis ulepszeń w kopalni:

- Kilof: Umożliwia wykopanie większej ilości Minerałów ( Bonus )
- Wyczerpanie: Gobliny mogą dłużej kopać w kopalni
- Szczęście: Szansa na poczwórne wykopki ( Wykopane bryłki x4 z Minerałów)
- Gobliny: Im więcej posiadasz goblinów tym szybciej kopiesz Minerały!
- Końcówka Kilofa: Zwiększa Moc kopania
- Szukanie: Pozwala Ci znajdywać więcej rodzajów Minerałów
- Wózek: Posiadasz większy wózek ( Większy magazyn Minerałów )

* Ulepszasz poprzez Bryłki

Działanie kopalni: Codziennie możesz opłacić swoje gobliny aby kopały minerały które możesz sprzedać. 
Gobiliny nie będa ciągle kopać one też mają swoje życie i muszą czasem odpocząć dlatego jest system wyczerpania
codziennie o 24 goblinom resetuje się wyczerpanie i mogą znów wrócić do pracy :D

komendy admina
 

- KOMENDY DLA FLAGI "a"
/clone - menu do zablokowania klocków / ustawienia obracania ( Sposób ustawiania klocków oraz obracania jest opisany w temacie Zuzi ( CoinBB )
/runhappy - możliwość zmiany happyhour albo odpalenie jego
/hp nick ilosc - dodaje danemu graczowi hp
/tp nick - teleportujesz się do gracza
/tome nick - teleportujesz gracza do siebie (zamiast nicku wpiszujesz to: #tt, #ct, #all - teleportujesz do siebie: zombie, budowniczych, albo wszystkich )
/swiatlo - możesz zmienić odcień jasności światła na mapie
/sms -> 6. znajduje się menu dodawania wszystkich walut, leveli itp )

- KOMENDY DLA FLAGI "d"
/admin - menu Admina
/warn - możliwość dodawania ostrzeżeń graczowi
/revive nick - ożywia gracza
/release - rozpoczyna rundę przed czasem 
/swap nick - przenosi gracza do przeciwnej drużyny 
​/mute nick ilosc - mutuje gracza na x minut ( po wpisaniu tylko /mute nick gracz zostaje odmutowany

bb_barrier - komenda do konsoli ( Otwiera menu do tworzenia barrier )

komendy

/konto - główne menu konta 
/sklep - sklep dla zombie lub dla budowniczych 
/czas - pokazuje twój aktualny przegrany czas na serwerze 
/team - menu drużyny 
/bron - menu broni 
/happy - możliwość sprawdzenia czy jest aktualnie happyhour
/menu - główne menu serwera
/drop - pokazuje szanse na drop skrzyni 
/klasa - odpala menu klas dla budowniczych albo zombie 
/pomoc - możliwość wezwania admina do siebie
/misje - główne menu misji
/respawn - no po prostu respawn
/vip - opis vipa
/vips - aktualni gracze którzy posiadają vipa 
/rank - twój aktualny rank
/top - menu topek
/odblokuj - odblokowujesz się gdy jesteś zablokowany 
/info nick - informacje o danym graczu
/maxdmg - pokazuje twój największy dmg
/resetdmg - resetuje twój największy dmg
/nagroda - komenda do odebrania nagrody
/regulamin - menu regulaminów serwera
/bind - najpotrzebniejsze bindy
/admins - pokazuje adminów którzy są na serwerze
/klan - menu klanu 
/free - odbieranie darmowej jednej nagrody dziennie
/hide - możliwość wyłączenia widzenia osób z swojego teamu
/exp - pokazuje aktualny twój stan expa
/daj - wysyłanie waluty serwerowej ( Menu z graczami ) lub /daj nick ilość
/wycisz - umożliwia do wyciszenia dowolnego gracza na serwerze
/kostium - komenda do sprawdzenia swoich kostiumów 
/kolor - tylko dla VIPA ( możliwość malowania klocków )
 
bind "klawisz" "moc" - odpala twoją moc klasy budowniczego
say_team - znajduje się czat klanowy.

*Prawie każda komenda ma jakieś skróty pisowni ( np: /menu możesz wpisać /me, /odblokuj -> /o | itd..itd..itd

screenshot
 
pcoVBHa.png
Skrzynka z amunicją - Posiada ją klasa strzelec ( odnawia amunicję )
O59nL5m.png
Bomba - Posiada ją klasa bomberman ( Odbija się kilka razy i wybucha lub jak w kogoś uderzy )
UQ5YMfo.png
Pułapka Wybuchowa - Posiada ją klasa bomberman ( Po wejściu na nią wybucha ona )
Q4zoIah.png
Fiolka - Posiada ją klasa Naukowiec ( Po zderzeniu rozbija się i zadaje x dmg )
bhqyOM3.png
Skrzynka - Po otworzeniu otrzymujesz losową ilość bryłek ( Waluty serwerowej )
6YNirUf.gif
Bryłka - Każdy kolor posiada inną wartośc 
9GOHVLk.png
Stojak Elektryczny - Razi prądem dookoła siebie w zombie  
kZAROTA.png
FireBall - Posiada ją Mag Ognia ( Po uderzeniu wybucha oraz podpala
hP7MMZr.png
IceBall - Posiada ją Mag Lodu ( Po uderzeniu wybucha oraz zamraża )

To są przykładowe modele które znajdują się w paczce.
 
konfiguracja
 
Pierwsza linijka w basebuilder.sma odpowiada za ilość slotów na serwerze + 1. Jeśli posiadasz 20 slotów wpisz 21
 

#define maxPlayers 21

 
Paczka posiada sklepsms dla ( CSSETTI ) aby zmienić id użytkownika wystarczy zmienić w pliku vars.inl linijkę 6

new const APISMS[]	=	"16103";

Oraz trzeba jeszcze zmienić linijkę 8 - 11 czyli dane do bazy danych w pliku vars.inl + ip serwera w pliku sqlFile.inl linijka 32
 

// linia ↓ 8 - 11
new const DB_HOST[] = "127.0.0.1";
new const DB_USER[] = "user";
new const DB_PASS[] = "pass";
new const DB_NAME[] = "db";

// linia ↓ 32
if(equal(szIp, "91.224.117.226:27015")){

 
Jeśli będziesz chciał ją odpalić na innym ip np na localhoscie wystarczy zmienić linijkę 37 w pliku sqlFIle.inl

sql = SQL_MakeDbTuple("127.0.0.1", "user", "pass", "db");

Tabelka z graczami nigdy się nie chciała tworzyć sama więc będziesz musiał ją ręcznie stworzyć:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `players`( 
	`idplayer` INT NOT NULL AUTO_INCREMENT, 
	`name` varchar(33) NOT NULL, 
	`pass` varchar(12) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`kills` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`deaths` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`points` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`timePlay` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`firstlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), 
	`lastlogin` DATETIME DEFAULT NOW(), 
	`maxDamage` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`clan` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`flag` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`clannugget` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
	`ipLogin` varchar(32) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`sidLogin` varchar(35) NOT NULL DEFAULT '_', 
	`nuggets` INT NOT NULL DEFAULT 45, 
	`bones` INT NOT NULL DEFAULT 10, 
	`level` INT NOT NULL DEFAULT 1, 
	`xp` FLOAT NOT NULL DEFAULT '0.00', 
	`reset` INT NOT NULL DEFAULT 0, 
PRIMARY KEY (`idplayer`))

 
Reszta tabel stworzy się sama po zmienieniu mapy. 
 

Aby paczka działała musisz przekompilować i wgrać te pluginy:
- basebuilder.amxx
- frostNadeTURBO.amxx
- napalmNadeTURBO.amxx
- granadePushTURBO.amxx
- blockBarrierTURBO.amxx

 
Paczka nie posiada żadnych cvarów wszystko musisz zmienić ręcznie sam w .sma oraz .inl
 
download
 
Zamieszczam wszystko do jednego pliku. 
 

- Silnik BB
- Granaty ( Zamrażający, podpalający oraz odpychający )
- Barriere ( Taka sama co u Zuzi lecz posiada kilka zmian oraz szybciej się tworzy w niej barriery )
- Model / sprites / sound 
- Pliki .txt ( MOTD )
- Pliki .psd aby przerobić sobie grafiki ( format pliku do photoshopa ) 
- Opis gdzie wrzucić folder z logami

inne informacje

 
Jeśli czegoś będzie brakowało to piszcie pod postem :)
Na szybko przeliczyłem ile paczka ma lini kodu i wyszło ~23k dla kogoś może to być dużo a dla innego mało (takie małe info xD)
Może wreszcie powstaną jakieś inne ciekawe serwery bb po udostępnieniu paczek Zuzi i tej

Załączone pliki

  • Załączony plik  pliki.rar   28,16 MB  633 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 11


#769877 Basebuilder RPG

Napisane przez Zuzza w 18.01.2021 14:57

Hejo umieszczam swoją paczkę basebuildera, nad którą siedziałam parę ładnych lat. Jako że minęło parę lat od pierwszej lini kodu do ostatniej można znaleźć tam trochę
nie najdoskonalszych rozwiązań i trochę bałaganu. Często przerzucałam kod do innych plików bo gdy zbyt dużo kodu w jednym pliku to Amxx Studio strasznie się tnie (EMO).

 

Troszkę kodu tu jest... także dla chętnych podejmowania się "edycji" życzę cierpliwości :P

 

Policzyłam linie, a właściwie przestałam po 20 tysiącach

opis
 
Paczka nosi nazwę Basebuilder RPG dlaczego ? Jest to zlepek różnych rzeczy z różnych gier to  co przychodzi mi do głowy:

-Diablo2 - (Moc Lodowcowy Rozprysk - podobna do mocy czarodziejki ),zestawy przedmiotów 
-Metin2 - (Ulepszanie przedmiotów / Kamienie Metin / Srednie obrażenia/umiejętności w broniach F.)
-Trove - (Choćby sytem power ranku przedmiotów)
-League Of Legends - Pare mocy, Beczki GP'ka, Bomby Zileana (Moja postać w lolu gram tylko nią xD, a właściwie grałam 1.5m maestrii mam na zileanie xd)
-Minecraft - Shulker Boxy (Metiny)

A więc co w paczce::

-Podstawy z silnika Basebuilder
-Barriera
-Podpalajacy granat
-Zamarażający granat
-Menu admina
-Klany (Bardzo rozbudowne)
-Drużyny
-Umiejętności klas zombi
-VIP
-Sklep SMS
-Jackpot
-Grzybki
-Karty
-Super Bronie / Machingun / Shotgun / AK / UMP / Elity / AWP / Granat
-Konkursowa mapa OX
-Zwierzaki (Z bumboxa można puszczać muzyczke)

 

Chodzi o to że zdobywamy przedmioty za zabójstwa, lub w inny sposób jest ich kilka, i wzmacniamy swoją postać. 
Przedmioty dzielą się na :

-Ulepszacz 
-Dodatek
-Zbroja
-Hełm
-Bron
-Akcesoria
-Księga Umiejętności

Zbroja / Hełm / Broń może posiadać maksymalnie 2 bonusy
 
Bonusy dostępne na zbroii:

Regen HP					
Wiecej HP					
Szybkosc chodzenia			
Niewrazliwosc na spowolnienia
Unik pocisku				
Ochronna Burza				
Kamikaze					
Toksyczny Gaz				
CoolDown					
Samozaplon					
Przyplyw RPG				
Odpornosc na odepchniecie	
Odmroznie					
Odpornosc na magie 15%		

Bonusy dostępne na hełm

Piorun								
Bombki								
Uzdrowienie							
Furia								
Wsciekle Zombi						
100% na Hs							
Dracula								
Impuls magnetyczny					
Pozeracz amunicji					
Odpad Radioaktywny					
Mrozna Pulapka						
Elektryczne Pole					
Shuriken
Excalibur
Lodowcowy Rozprysk
ZILEAN
Beczki GP'ka

 
Bonusy dostępne na broń

Vampiryzm							
Wieksze dmg							
Szybko strzelnosc					
Krytyczne							
Szybkosc przeladowania
Podpalenie				
Zamrozenie				
Otrucie					
Rykoszet				
Naboje odpychajace		
Doladowanie amunicji	
Odnowienie				
Splash DMG				
BOOM EXECTUOR			
Berserk			

Przedmiotów jest 91, ciężko mi opisać każdy po kolei dlatego opisze tylko kilka

[Ulepszacz] Symbol Smoka - Ulepszacz potrzebny do ulepszania przedmiotów Smoczych

[Dodatek] Przeklęta Skrzynia - Zawiera losowy przedmiot.
[Dodatek] Mikstura Blogoslawiensta - Zapobiega zniszczeniu przedmiotu przy ulepszaniu
[Dodatek] Wzmocnienie Przedmiotu - Dodaje bonus do przedmiotu [Nie zawsze się może udać]
[Dodatek] Zaczarowana Ksiega - Zmienia wszystkie bonusy w przedmiocie
[Dodatek] Pajęcze Nogi - Zmienia wybrany bonus w przedmiocie [Może usunąć]

[Zbroja] Smocza Zbroja - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia
[Hełm] Smoczy Hełm - Zwieksza armor i redukuje otrzymnywane obrażenia
[Miecz] Smoczy Miecz - Zwiększa obrażenia

[Akcesoria] F.MachinGun - Gdy ubierzemy w miejsce akcesori zamiast Krowy mamy Machinguna
[Akcesoria] Pierścien Doswiadczenia - Gdy załozony otrzymujemy więcej XP

[Ksiega Umiejętnosci] Zwiększa "moc" danej umiejętności w zależności ile mamy przeczytanych ksiąg (Jak w metinie od M1 - M11)
[Kamien Duhowy] Zwieksza poziom umiejętności Z G1 do P

Przedmioty są zrobione w Spritesach, większość z nich rysowałam ja, ale są też z neta obrazki ;P 
Bez-nazwy-5-kopia.pngakcesoria.png
 
Przedmioty Zbroje / Helm / Broń można ulepszać maksymalnie do +13, przez co bonusy stają się coraz to lepsze
Niektóre moce zmieniają swój wygląd zależnie od tego plus ile jest przedmiot na którym jest dany bonus.
 
Do paczki dodane są zwierzaki, a moce na nich to :

+20% DMG
+10% na Krytyczne
+50% na uderzenie w glowe
10% Splash DMG
5% Vampiryzmu
5% CoolDown
1% na Shuriken przy strzale
Booom Executor 100 DMG	
Ochronna Burza 100 DMG
+1000 HP
+50 Regen
+25 Szybkosci chodzenia
Szybko Strzelnosc
Szybkosc Przeladowania
+5% Szans na ulepszenie
Dracula lub Uzdrowienie 50% przed zgonem
Przyplyw RPG + 50
PIEKLO NA ZIEMI

Klasę zombi towrzymy sobie sami wybierając odpowiednie bonusy które nam odpowiadają: (Za niektóre z nich płacimy mniejszą ilością życia a za inne wolniejszym poruszaniem się )

HP +3000									
SPEED +150					
Szansa na Wsciekle			
Odmrozenie 40%				
Ugaszenie 40%					
Szansa na Odtrucie			
Szansa na Unik Krytycznego		
Redukcja 20% DMG				
33% na Brak Glowy				
Regeneracja +40 HP / Sec		
Pozarcie 15%					
50% Odpornosci na Magie		
Szansa na Dracule				
Szansa na Uzdrowienie			
Szansa na Impuls				

 
screenshot 
 
Metiny:


 
Na niektórych mapach dodane grzybki  i jackpot co by się zombi nie nudziło podczas budowania:


 
Dodane również karty przerobione pod RPG:

 
Mapa konkursowa OX którą każdy uwielbiał :D Zawsze sobota o godzinie 18:00 odbywał się właśnie ten konkurs OX (mnóstwo wspomnień) :P 
Konkurs OX :

Konkurs 1 z 16

Labirynt (Zapamietywanie trasy)

 
Parę mocy głównie Beczki GP można zobaczyć tutaj:

 
Jest tu tak wiele rzeczy, i wszystko jest tak rozbudowane że na prawdę ciężko mi tu wszystko opisać. Najlepiej będzie jak chętni pobiorą paczkę i zobaczą co w niej jest :D

komendy
 

/dropall - Wyrzuca wszystkie przedmioty (Głównie dla mnie do testów :P )
/jackpot - Pula w jackpocie
/ex - Przywraca ostatnio wyrzucony przedmiot (Może przez pomyłkę)
/maxdmg - Największy DMG jaki zadaliśmy
/resetdmg - Resetuje max dmg
/regulamin ...
/drop - Pokazuje listę przedmiotów do zdobycia z różnych skrzyń metinów
/rank - Ranking na serwerze zabójstwo - 2 pkt / śmierć - 3 pkt
/metin - Ilość zniszczonych metinów
/color - Kolorowanie klocków
/top - topka
/prtop - Topka pod względem przedmiotów
/klan, /klany - Menu klanów
/vip - Pokazuje pozostały czas vipa oraz co ma vip
/vips - Lista vipów
/gun - Menu broni
/komendy - Lista komend
/staty - Statystyki ile power ranku na ile statystyk dla klas zombi
/superweapons - reset poziomu za super bron
/magazyn - Magazyn klanu
/zestaw - Pokazuje specjalne bonusy dla zestawów
/misje - Menu misji
/armor - Ilosc redukowanych obrańen
/powerrank nick - Ile ktoś ma poweranku
/item, /przedmiot - Menu przedmiotów
/respawn - Odrodzenie
/team - Menu drużyn
/sklep - Menu sklepu
/odb - Odblokowanie
/konto,/zaloguj - Menu konta
/info nick - Podgląd statystyk gracza
/daj nick ilosc - Dajemy RPG danemu graczowi
/help - Pomoc
/admins - Admini
/bony - Lista bonusów
/menu - Główne menu

komendy admina
 

Komendy dla flagi "a" 

/lab - Menu tworzenia labiryntu na mapie konkursowej
/killall - Zabija wszystkich
/dmg ilość - Zwiększa obrażenia 
/addexp nick ilość - Dodaje exp graczowi
/addcards nick ilość - Dodaje darmowe karty graczowi (Zamiast nick można wpisać #all / #ox )
/ox - Menu mapy OX
/rpgs nick ilość - Ustawia graczowi RPG na dana wartość (Zamiast nick można wpisać #all )
/mdmg ilość - Zwiększa obrażenia w metiny
/rpg nick ilość - Dodaje graczowi ilość  RPG
/hps nick ilość - Ustawia graczowi dana ilość HP
/hp nick ilość - Dodaje ilość HP graczowi
/setlvl nick ilość - Ustawia lvl graczowi
/setmission nick misja ilość - Ustawia wartość misji
/setreset nick ilość - Ustawia graczowi dany reset

Komendy bez flagi "a"
/fps nick - Sprawdza fps gracza
/release - Rozpoczyna rundę przed czasem
/open - Otwiera bariere
/admin - Menu admina
/mute nick czas - Mutuje gracza na czas
/ban nick czas - Blokuje możliwość zakładania drużyny / proszenia o pomoc i parę innych złośliwości
/revive nick - Ożywia gracza
/finditem nick - Wyświetla wszystkie przedmioty gracza w konsoli
say_team - Pisanie tylko do członków gildi

Komendy w konsoli
bb_moveas - Po najechaniu na gracz/klocek i użyciu będziemy przesuwać jako dany gracz / właściciel klocka
bb_lock - Menu do ustawienia klonowania / obracania klocków
bb_spots - Menu do tworzenia metinów
bb_create - Menu tworzenia itemów z menu
bb_writezuz Tekst - Możliwość napisania tekstu ze spritów
bb_zuziabuzia - Pozwala na wpisywanie wielu ważnych komend np Ox/ Dawanie itemów itp... (Radze zmienić te komendę na coś innego )

bb_oxquestion "Pytanie" ODP CZAS - Komenda do zadawania pytań na OX (ODP 1-Tak / 0-Nie) (Czas na odpowiedz)
[Przykład] bb_oxquestion "5+5=10?" 1 10 (Prawidłowa odpowiedź tak, 10 sekund na odpowiedź)

Dodawanie przedmiotów komendą:
bb_additem nick przedmiot ilosc plus bonus1 wartoscbonusu1 bonus2 wartoscbonusu2
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smoczy Miecz" 1 13 "rykoszet" 10 "Szybko strzelnosc" 10 (Wartości bonusów minimalna - maxymalna wartość w pliku itemscore.inl)
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Przekleta Skrzynia" 10 0 - Dodaje 10 przeklętych skrzyń
[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Smocza Zbroja" 1 5 "Toksyczny Gaz" 10 - Dodaje smocza zbroje +5 z bonusem smoczy gaz

[Przykład] bb_additem "Zuzza" "Pierscien Dos" 1 0 0 600 - Dodaje pierścień doświadczenia na 600 Sekund
[Przykład] bb_additem "Zuz" "Umiejet" 1 0 "Gaz" - Dodaje księgę umiejętności toksyczny gaz

[Przykład] bb_additem #ox "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla zwycięzców oxa
[Przykład] bb_additem #random "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla losowej osoby
[Przykład] bb_additem #all "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla każdego
[Przykład] bb_additem #lab "symbol" 5 - Dodaje 5 symboli smoka dla osób które przeszły labirynt

konfiguracja
Aby działało wiele nie trzeba, ale jednak
Plik basebuilder.sma - Silnik zmieniamy ip serwera, oraz dane do polaczenia z baza danych
linijka 360

if( equal(szIp, "61.124.157.21:27015") ){			
	Tuple = SQL_MakeDbTuple("10.75.47.210", "srv4581", "zuzziaa",  "srv4581")
	log_amx("Polaczono z zew. baza danych")		
}

To wszystko jeżeli chodzi o plugin (Chyba eksdi) 
 
W bazie danych musimy stworzyć tabele (Plugin tego nie robi automatycznie nigdy nie chciało mi się tego dodawać xD
 
Tabela graczy:

CREATE TABLE `players` (
  `id` int(11) NOT NULL,
  `name` varchar(33) NOT NULL,
  `password` varchar(14) NOT NULL,
  `rpg` int(11) NOT NULL,
  `onlinetime` int(11) NOT NULL,
  `vip` int(11) NOT NULL,
  `firstlogin` date NOT NULL,
  `lastlogin` date NOT NULL,
  `lastaward` int(11) NOT NULL,
  `kills` int(11) NOT NULL,
  `deaths` int(11) NOT NULL,
  `powerrank` int(11) NOT NULL,
  `admin` int(11) NOT NULL,
  `online` int(11) NOT NULL,
  `specialpoints` int(11) NOT NULL,
  `discord` int(11) NOT NULL,
  `maxDMG` int(11) NOT NULL,
  `metinsDestroyed` int(11) NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

ALTER TABLE `players`
  ADD PRIMARY KEY (`id`),
  ADD UNIQUE KEY `name` (`name`);  

ALTER TABLE `players`
  MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;

Tabela przedmiotów

CREATE TABLE `items` (
  `id` int(11) NOT NULL,
  `idplayer` int(11) NOT NULL,
  `slot` int(11) NOT NULL,
  `item` int(11) NOT NULL,
  `num` int(11) NOT NULL,
  `plus` int(11) NOT NULL,
  `bonus1` int(11) NOT NULL,
  `valuebonus1` int(11) NOT NULL,
  `bonus2` int(11) NOT NULL,
  `valuebonus2` int(11) NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

ALTER TABLE `items`
  ADD PRIMARY KEY (`id`),
  ADD UNIQUE KEY `unique_index` (`idplayer`,`slot`);

ALTER TABLE `items`
  MODIFY `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;COMMIT;

Zamieszczam także pliki .PSD, możecie sobie zmienić nazwę sieci lub ją usunąć z opisów pod /drop i /vip ;)
 
W paczce jest również sklep dla CSSETII proszę zmieńcie sobie id użytkownika. linijka 312 nowySklep.sma

formatex(szLink, sizeof(szLink), "http://cssetti.pl/Api/SmsApiV2CheckCode.php?UserId=[color=#ff0000][b]16103[/b][/color]&Code=%s", szSmsCode);

 

instalacja
Aby wszystko działało należy skompilować pluginy z paczki:

-BaseBuilder.sma
-blockBarrier.sma
-frostNadeRPG.sma
-napalmNadeRPG.sma

Reszta opcjonlanie


download


W scripting.rar - pliki SMA :)
A tutaj modele i sprites, wrzucam na swoja stronke (Mam nadzieję że mam transfer bez limitu, nie pamietam xD)

Jest tam też plik .map mapy konkursowej OX :P

 

inne informacje


Ogólnie paczka bardzo skomplikowana i dużo się w niej dzieję, wielu to odstraszało, a wielu wręcz trzymało przy serwerze :P

Ta paczka to parę lat mojej pracy oczywiście z przerwami. Publikuje ponieważ już z niej nie korzystam a może komuś się coś z niej przyda :P

Mam nadzieję że udało mi się wszystkie te pliki zebrać do kupy jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać w kom.

Jeżeli ktoś ma ochotę edytować to śmiało 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#769848 Basebuilder CoinBB

Napisane przez Zuzza w 16.01.2021 15:05

opis
Paczka basebuilder napisana jakiś czas temu, nie korzystam z niej a jest w niej parę przydatnych funkcji które mogą się komuś przydać i włożyć do swojego BB lub korzystać po prostu z paczki.
 
Co zawiera silnik basebuilder:
-Klonowanie klocków
-Możliwość przenoszenia graczami
-Anty reconnect
-System BitCoinów (Waluta na serwera) za nią kupujemy bronie co runde oraz ulepszenia ze sklepu, oraz ulepszenia każdej broni. 
-Każda broń posiada możliwości jej ulepszenia maksymalnie 3 ulepszenia do broni (Każda bronie ma inny zestaw ulepszeń które łatwo można zmienić w pluginie)
 
Możliwe ulepszenia na broniach to :
 

+10 DMG 					
1% Vampiryzm 				
1% Podpalenie 				
1% Zamrozenie 				
15% Szybko Strzelnosc 		
20% Szybkie Przeladowanie 	
Extra BitCoins 			
10% na Krytyka 			
NoRecoil 					
50% HS 					
Doladowanie Ammo 			
Rykoszet 					
Splash DMG 				

screenshot
BItCoin
Lx-Xohbadgq.gif
Upgrade dla broni - po podniesieniu dostajemy ulepszenie do najsłabszej broni która nie ma 3 ulepszeń.
mc-Bbj6-HVx-V.gif
Gen X - Do kupowania klas zombi
8-Qkhors-W7-Z.gif
HashTag - Waluta za którą możemy kupować wyglądy zwierzaków rzadko do zdobycia za zabójstwo, lub z kart które są pokazane niżej
Cuv-T83r2gg.gif
Znak zapytania - po podniesieniu otrzymujemny losową nagrode może stworzyć skrzynke 
u-S4q-Gf-WY1-C.gif
 
Skrzynia skarbów - po otworzeniu wyrzuca różne monety
7-DN8mf5-Yl4.gif
 
Jajko zwierzaka
Jyt-VYW3o-Ot.gif
 
Wyglądy zwierzaków: 
hlmv-CHhb-UATcqo.pnghlmv-Aw-ZSKu1jr-Y.pngyo5-Usr9-Tqw.gifp-Plt-TSWrw-L.gifA72-GPke-OCD.giff-Nt-Rns-Ar-CH.gifa-Dl-Dd-Us-KHo.gif
5-Jl-IZLy-L17.gifk8ounwe-Hpa.gifu-QZOL2fw-KV.gif3r-P85-QTia-O.gif
 
 
Za Geny X możemy rozwijać zwierzaka aby miał więcej mocy.
 
Karty Jackpot:
 


Obracanie klocków



 
W pluginie także misje, spowalnianie przesuwania (T), drużyny, menu admina (Pomoc, dawanie budowania/noclipa/goda) i pewnie parę rzeczy o których pewnie zapomniałam
 
 
-Dodatkowo w paczce Barriera, Granat podpalający, Zamarażający.
 
komendy admina

/clone - Do ustawienia klocków na mapie oraz ustawiania możliwości obracania klocków
/admin - menu admina
bb_barrier - w konsoli dla menu tworzenia barriery

Komendy w konsoli do tworzenia odpowiednich walut
x_createCoin
x_createUpgrade
x_createX
x_createHash
x_createChest
x_createQuestion
x_createPet


komendy

/misje
/menu
/konto
/sklep

/team

download

Modele za dużo ważą więc daje link : Modele i sprite
Załączona również mapka na której są dodane karty oraz plik.map bb_magicworld.map gdyby korciło kogoś dodać do jakiejś mapki karty :) to z tej mapy możecie wyciągnąć jak to zrobić.

konfiguracja
 

Klonowanie : 
>Zmień mapę
>Wpisz /clone
>Najedz na blok który ma być blokiem który można będzie klonować i który zostanie na mapie (Wszystkie nie zablokowane klocki będą usunięte) 
>Z menu wybierz Zablokuj/Odblokuj klocek (Jeżeli zaświeci się na czerwono klocek zostanie zablokowany / na zielono odblokowany)
>Z menu wybierz opcje zapisz
>Zmień mapę
Obracanie kloców:
>Wpisz /clone
>Kliknij 5 zresetuj zapis na mapie
>Zmień mapę
>Wpisz /clone zablokuj klocki które mają być do klonowania

>Wpisz /clone wybierz opcje 7 "Zaznacz klocek"
>Teraz najedz na środek klocka który zaznaczyłeś i kliknij ponownie opcje 7 "Połącz klocki"
>Najedz na innego klocka w którego ten ma się obrócić / zamienić, również najedź na środek i kliknij opcje 7. "Połącz klocki"

Zrób tak dla wszystkich klocków które mają się obracać ;) 
(Im celniej zaznaczysz środek klocka tym lepszy będzie efekt obrotu)


Jeżeli klocki są położone w tym samym miejscu tylko obrócone, możesz zresetować ich wektor przesunięcia
>Kliknij 7. Zaznacz dany klocek
>Kliknij opcje 2. z drugiej strony menu "Wyzeruj Vec" 
Wtedy klocki nie będą przeskakiwać i efekt będzie bardzo fajny.

Nie zapomnij zapisać po ustawieniu tego wszystkiego :)

 
 
 
 
Nie ma żadnych cvarów, wszystko do zmiany w sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#760517 Natywy - zrozumienie API w amxxie

Napisane przez Robiin w 09.08.2019 15:46

Poprzedni tutorial napisany w tym temacie przez R3X był nieco pomieszany i moim zdaniem skupiał sie na niepotrzebnych elementach.
 
Czym są natywy?
 
Kluczowym elementem programowania jest API, którym w AMXXie są natywy.
Natywy to sposób komunikacji pomiędzy dwoma pluginami.
 
Pluginy podzielę na dwa typy:

  • Plugin źródłowy - ten, w którym tworzymy natywy i ich działanie
  • Plugin docelowy - ten, w którym będziemy używać natywów

Dzięki natywom możemy z pluginu źródłowego pobrać dane w pluginie docelowym lub je dowolnie modyfikować.
Przykładem idealnie odwzorowującym zasadę działania natywów jest exp mod.
Plugin exp moda może mieć w sobie zmienne pokroju

  • userExp - zmienna, która przechowuje ilość expa, którą dany gracz posiada
  • userLevel - zmienna, która przechowuje poziom gracza

Co jeśli chcemy wiedzieć jaki poziom ma gracz, lub ile ma expa?
Nie ma najmniejszego problemu w pluginie exp moda - w końcu mamy zmienne userExp i userLevel, ale co jeśli chcemy wiedzieć ile gracz ma expa i potrzebujemy tych danych w innym pluginie?
 
Z odpowiedzią przychodzą natywy - jak już wcześniej wspomniałem, pozwalają nam na komunikacje między pluginami.
 
 
Jak wykorzystać natywy?
 
Mimo, że w tutorialu rexa wydawało się to bardzo skomplikowane, natywy są bardzo proste w swojej zasadzie działania.
 
Prosty przykład, jak pobrać jakąś wartość z innego pluginu:
 
Plugin źródłowy:

#include <amxmodx>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asiorr/"

new const jakasWartosc = 7;

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);
}

// Natywy musza byc rejestrowane w plugin_natives za pomocą register_native.
public plugin_natives()
{
	// Rejestracja natywu o nazwie "pobierzWartosc", który wykona funkcję "publicNatywuPobierzWartosc".
	register_native("pobierzWartosc", "publicNatywuPobierzWartosc");
}

// Co się wykona, kiedy w innym pluginie zostanie użyte pobierzWartosc.
public publicNatywuPobierzWartosc()
{
	return jakasWartosc;
}

 
Plugin docelowy:

#include <amxmodx>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asiorr/"

native pobierzWartosc();

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);

	new wartosc = pobierzWartosc();

	log_amx("Wartosc = %i", wartosc); // "Wartosc = 7"
}

 
 
Pliki .inc
 
Pliki z roszerzeniem 'inc' to nic innego jak pliki tekstowe, które zawierają zbiór natywów (i nie tylko).
Jak wygląda plik .inc w pluginie dodającym nową walutę:

#if defined _moneySystem_included
	#endinput
#endif

#define _moneySystem_included

native SetMoney(id, value);
native GetMoney(id);
native AddMoney(id, value);

Po krótce: pliki .inc są używane po to, żeby za każdym razem nie pisać 15 linijek z "native SetMoney(id, value);" i całą resztą natywów.

 

Na co pozwalają natywy

 

Dzięki nim wiemy jaki gracz ma poziom, exp, ile ma AP, JBPacków czy jaką ma klasę. To tylko powierzchowne przykłady, a natywy mogą zostać wykorzystane na tak wiele sposobów, że kiedy je lepiej poznamy, otwierają nam się drzwi na tak wiele opcji zaprogramowania pluginu, że ogranicza nas już tylko wyobraźnia.

 

 

 

Co dalej?

 

Jeśli dopiero nauczyłeś się czym są natywy - idź spróbuj sam. Oczywiście po przeczytaniu tego nie masz prawa zrozumieć wszystkiego ot tak, ale z drugiej strony nikt nie będzie Cię trzymał za rączkę.

Podrzucam parę tematów, z których można wyciągnąć informacje o tym, jak natywy zostały użyte w praktyce:

Cod mod

Jailbreak

Zombie

 

 

Po przeczytaniu różnych kodów nadejdzie czas na zapoznanie się z takimi rzeczami jak:

  • Style natywów
  • Typy danych zwracane przez natywy
  • Formatowanie napisów / działanie na tablicach w natywach

 

Do podglądu zostawiam również stronę dokumentacji: register_native.


  • +
  • -
  • 14


#760484 Przekazywanie danych w menu / Tworzenie menu z nickami graczy

Napisane przez Robiin w 08.08.2019 11:24

W związku z przestarzałym tematem i kodem, który ciągle widzę, że się pojawia:

Spoiler

 

Dodaję na szybko wam snippet, który wygląda ładniej i generalnie nie używa starych metod:

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.8.3 i niżej:

Spoiler

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.9 i wyżej:

Spoiler

 

 

Opcja jeszcze krótsza:

Spoiler

 

Przekazywanie wielu wartości w menu:

Spoiler

 

Przekazywanie dwóch stringów:

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 12


#759201 Duo DeathMatch

Napisane przez dasiek w 16.05.2019 07:21

Cześć!

Dodatki są... niepotrzebne?

Choć przyznam że pomysł z Perkami to pomysł dobry - Perki które działają na Duet, dodają partnerowi coś lub są tylko dla Siebie LUB działają na szkodę partnera. Przyznam że pole do popisu jest. 

Skupiłbym się na Twoim miejscu na "współpracy" i to, żeby gracze czuli między Sobą... więź? Może zamiast Zabójstw to mechanika punktów na Duet?
Np
-Kiedy Gracz A i Gracz B są duetem, Gracz B zabija  kogoś , komu wcześniej zadał obrażenia Gracz A -> mały BONUS PUNKTOWY

-Ktoś Zabija Gracza B, a Gracz A w ciągu 5ciu sekund Zabije tego Gracza ->  BONUS PUNKTOWY
-Jeden gracz Zabija Gracza A i Gracza B w jednym życiu - Gracz dostaje większy BONUS PUNKOTWY za zabicie Duetu 

Nie bawiłbym się w Skiny. To niepotrzebne ściąganie plików.  


  • +
  • -
  • 2


#759193 Duo DeathMatch

Napisane przez NiczegoWinien w 15.05.2019 20:40

Witam.

Ostatnio zaczalem pisac sobie mod pod swoj serwer i chcialem sie dowiedziec co o tym myslicie.

Jak sama nazwa mowi bd to DM lecz w parach. Gdy gracz wchodzi na serwer zostaje przydzielony do osoby ktora nie ma pary badz gra sam i czeka az dolaczy nowy gracz. Czas mapy 20-30 minut. W hud jest lista top 5 par oraz nasza pozycja np:

 

Spoiler

 

Na koncu mapy jest sprawdzane Podium i gracze w zaleznosci od miejsca dostaja GP.

 

To jest aktualny kod ktory mam napisany.

Teraz kwestia "dodatkow" i tutaj licze na wasz pomoc.

Chce dodac rzeczy takie jak :

 

Perki: kupujemy perk na dana mape za GP. Posiadamy wlasciwosci wlasnego perku oraz perku naszego partnera.

Skiny Broni

Skiny Postaci

Jeszcze jakies ciekawe rzeczy ktora urozmaica rozgrywke.

 

Co o tym myslicie ? Macie jakies pomysly ?

 


  • +
  • -
  • 4


#755443 item furia do /itemy

Napisane przez Trol lorT w 20.01.2019 22:29

Dobra dzięki Assior za pomoc mordo ja pisalem to na fast i poprostu nwmiedzialem co brskowalo dzięki daje plus


#754873 Poświata dla Admina

Napisane przez Pawlik4Ver w 05.01.2019 20:09

Podsyłam wam poświatę dla Admina na flage b.

 

 

Dla CT - niebieski wygląd 

Dla TT - czerwony wygląd

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pawlik"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(){
for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++){
new Name[ 33 ]
get_user_name( i, Name, sizeof( Name ) )
if(has_flag(i, "b")){
if(get_user_team(i)==1)
set_user_rendering( i,  kRenderFxGlowShell, 255, 125, 0, kRenderNormal, 30)
else if(get_user_team(i)==2)
set_user_rendering( i,  kRenderFxGlowShell, 0, 125, 255, kRenderNormal, 30)
 
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 



#754879 MapManger - Ciemny ekran

Napisane przez wariat aka pro w 05.01.2019 20:22

opis

 

Witam a więc chciałbym wam przedstawić wtyczkę o nazwie MapManger By Mistrick.

 

Wtyczka ta zawiera :  

 

-Zmiane mapy 

-Nominacje map

-RTV

-Tryb Nocny

-Blokowanie poprzednich map

-Specjalne dodatki przy wybieraniu map

 

Specjalne dodatki to pożądane przez wielu graczy przyciemniany ekran oraz zatrzymanie graczy podczas wyboru mapy.

 

cvary 

 

mapm_change_type 2 // 0 - po wyborze mapy , 1 - w rundzie końcowej, 2 - po rundzie końcowej 
mapm_start_vote_before_end 2 // Rozpoczęcie vote przed zakończeniem mapy czas w minutach
mapm_show_result_type 1 // 0 - disable, 1 - menu, 2 - hud  Czy i w jaki sposób ma pokazywać wybór graczy
mapm_show_selects 1 // 0 - disable, 1 - all 
mapm_start_vote_in_new_round 0 // 0 - disable, 1 - enable   Start Vote na początku mapy
mapm_freeze_in_vote 0 // 0 - disable, 1 - enable, Zatrzymanie graczy podczas vote
mapm_black_screen_in_vote 0 // 0 - disable, 1 - enable Czy ma być czarny ekran podczas vote
mapm_last_round 0 // 0 - disable, 1 - enable Czy ma być odegrana ostatnia runda
mapm_change_to_default_map 0 // 0 - disable, 1 - enable Zapis mapy jeśli jest błąd
mapm_default_map de_dust2 // - nazwa mapy
mapm_extended_type 0 // 0 - time, 1 - rounds  Rodzaj przedłużenia mapy
mapm_extended_map_max 3  // Ile razy może być przedłużona
mapm_extended_time 15 // Podajemy w min. Czas o jaki ma być przedłużona mapa
mapm_extended_rounds 3 // ilość rund
mapm_rtv_mode 0 // 0 - percents, 1 - players czy ma być włączone rtv
mapm_rtv_percent 60
mapm_rtv_players 5
mapm_rtv_change_type 1 // 0 - after vote, 1 - in round end Jak ma zakończyć sie rtv i kiedy ma zmienić się mapa
mapm_rtv_delay 0 // minutes
mapm_nomination_dont_close_menu 0 // 0 - disable, 1 - enable
mapm_night_time "00:00 8:00" // Czas na tryb Nocny

 

komendy 

 

nominations

/rtv

Podanie nazwy mapy aby ją dodać

 

inne informacje

 

Aby wtyczka działała poprawnie należy wyłączyć 

 

mapchooser.amxx

 

instalacja

 

Standardowa ! 

 

 

download

Załączone pliki




#754757 [ROZWIĄZANE] Problem z compilacją sma

Napisane przez Robiin w 03.01.2019 08:59

Nie używał ze względu na strukturę kodu :P ale Tobie nic nie grozi, plugin zadziała jak powinien, po prostu Ja jestem przeczulony jeśli chodzi o wygląd kodu.

 

  • "warning 217: loose indentation" - błąd o tabulacji w kodzie (linia kodu była nierówna),

 

  • "warning 209: function "CurWeapon" should return a value" - funkcja (a raczej forward) CurWeapon powinna zwracać jakąś wartość (kiedy masz strukturę funkcji taką, że zwraca ona jakąś wartość i potem ewentualnie przechodzi do dalszych czynności jeśli warunek zostanie pominięty, to pod koniec funkcji powinno zwracać się jakąś wartość.

 

  • " error 021: symbol already defined: "CurWeapon"" - public "CurWeapon" istnieje już gdzieś w kodzie. W tym przypadku "CurWeapon" był skopiowany dwa razy.

  • +
  • -
  • 2


#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#754466 Klany Problem

Napisane przez Rivit w 25.12.2018 20:44


Po prostu problem polega na tym, że nie usuwa tego klanu z bazy danych.

 

No tak, dokładnie. Problem polega na tym, że nie usuwa tego klanu z bazy.

 

 

Ps. Jesteś z Krosna? Jeśli tak to pozdrawiam ;)


  • +
  • -
  • 1


#751015 Przydatne komendy CS:GO

Napisane przez Bubiś w 16.07.2018 12:44

Komendy na Celownik:
 
cl_crosshairstyle  – Zmienia rodzaj celownika 1-5
cl_crosshairsize  – Zmienia wielkość celownika.
cl_crosshairgap  – Zmienia przerwę między kreskami w celowniku.
cl_crosshairthicknes – Zmienia grubość celownika.
cl_crosshairdot 0/1 – Komenda na kropkę w celowniku – 0 wyłącza 1 włącza.
cl_crosshairalpha – Zmienia przeźroczystość celownika.
 
Zmiana koloru celownika:
 
cl_crosshaircolor_b 0-255
cl_crosshaircolor_r 0-255
cl_crosshaircolor_g 0-255
cl_crosshaircolor 0-10
 
Radar:
 
cl_hud_radar_scale – Zmienia wielkość radaru
cl_radar_always_centered 0 lub 1
cl_radar_scale – Skala radaru / Ustala pole widzenia na radarze.
cl_radar_icon_scale_min – Wielkość znaczników na radarze.
 
Komendy do ćwiczeń:
 
sv_cheats 1 – Zezwala na cheatowanie na serwerze lokalnym.
god – Nieśmiertelność
noclip – Latanie po mapie / przechodzenie przez ściany
sv_infinite_ammo 1 – Nieskończona ilość amunicji i granatów.
sv_showimpacts 1 – Pokazuje ślady po kulach.
sv_grenade_trajectory 1 – Zielona linia za granatem.
ammo_grenade_limit_total 5 – Możliwość posiadania 5 granatów na raz.
mp_roundtime_defuse 999 – Nieskończony czas rundy.
mp_buytime 9999 – Nieskończony czas na kupno broni.
mp_buy_anywhere 1 – Możliwość kupna broni w każdym miejscu na mapie.
mp_warmup_end – Zakończenie rozgrzewki.
mp_randomspawn – Losowe spawny na mapie.
mp_free_armor – Darmowa kamizelka przy odrodzeniu.
 
Boty:
 
bot_quota X – Ilość botów na serwerze.
bot_kick – Wyrzuca wszystkie boty z serwera
bot_add_ct – Dodaje bota po stronie CT
bot_add_t – Dodaje bota po stronie T.
bot_dont_shoot 1 – Boty nie strzelają
bot_stop 1 – Boty zatrzymują się w miejscu.
bot_place – Ustawianie bota
bot_difficulty 0, 1, 2, 3 – Poziom trudności botów
 
Komendy na bronie:
 
give weapon_m4a1_silencer
give weapon_m4a1
give weapon_ak47
give weapon_awp
give weapon_c4
give weapon_glock
give weapon_hkp200


jeśli chcemy dodać inną broń to postępujemy zgodnie z schematem give weapon_NAZWA_BRONI
 
Komendy na granaty:
 
give weapon_flashbang
give weapon_smokegrenade
give weapon_hegrenade
give_weapon_molotov
give weapon_decoy
 
FPS:
 
cl_showfps 1/2/3/4- Włącza informacje o FPS w lewym górnym rogu.
net_graph 1 – Włącza informacje o naszych FPS, pingu, tickrate itp.
net_graphpos – Ustala pozycję net graph’u.
net_graphproportionalfont – Ustala wielkość czcionki net graph’u.
net_graphheight – Ustala miejsce net graph’u (wysokość).
fps_max – Ustala maksymalną ilość FPS w grze.
fps_max_menu – Ustala maksymalną ilość FPS w menu.


FPS można poprawić wpisując


cl_forcepreload 1 - Ładuje wszystkie tekstury itp. przed dołączeniem do gry
bind „shift” „+speed;r_cleardecals” – Wyłącza krew oraz ślady po kulach na ścianach gdy naciśniemy klawisz shift.
bind „CTRL” „+duck;r_cleardecals” – Wyłącza krew oraz ślady po kulach na ścianach gdy naciśniemy klawisz ctrl.
 
Hud:
 
hud_scaling – Ustala wielkość hud’u.
cl_hud_radar_scale – Ustala wielkość radaru.
cl_hud_playercount_pos
cl_hud_playercount_showcount
cl_hud_color 1-7 – Ustala kolor hud’u
cl_hud_background_alpha – Ustala przeźroczystość hud’u.
cl_hud_bomb_under_radar – Pokazuje ikonę bomby pod radarem gdy jesteśmy w jej posiadaniu.
cl_hud_healthammo_style – Styl wyświetlania ilości zdrowia.
cl_showloadout 0/1 – Czy ma pokazywać ekwipunek po prawej stronie ekranu.
cl_loadout_colorweaponnames 0/1 – Czy ma wyświetlać kolory broni po prawej stronie na ekranie.
cl_show_clan_in_death_notice
 
Myszka:
 
sensitivity – Ustala czułość myszki
zoom_sensitivity_ratio_mouse – Ustala czułość myszki podczas celowania z awp/scout.
m_customaccel – 0 Wyłączą akceleracje myszki. 1 – Włącza akceleracja myszki.
m_rawinput – Jeśli ustalone na 1 CSGO będzie wykorzystywał ustawienia myszki z Windowsa.
 
Dźwięk:
 
volume – Ustala ogólną głośność gry.
snd_mixahead – Ustala opóźnienie dźwięku – polecam ustawić te komendę na 0.05.
voice_enable 0/1 – Włącza lub wyłączą komunikację głosową w grze.
lobby_voice_chat_enabled 0/1 – Włącza lub wyłącza komunikację głosową w poczekalni.
voice_scale – Ustala głośność komunikacji głosowej.
snd_musicvolume – Ustala ogólną głośność muzyki w grze.
snd_roundstart_volume – Ustala głośność muzyki na początku rundy.
snd_roundend_volume – Ustala głośność muzyki w ostatnich sekundach rundy.
snd_deathcamera_volume – Ustala głośność dźwięku podczas zgonu.
 
Pozycja Broni:
 
cl_righthand 0 – Broń w lewej ręce 1 – w prawej
viewmodel_fov – Ustala odległość broni.
viewmodel_offset_x – Ustala pozycję broni X.
viewmodel_offset_y – Ustala pozycję broni Y.
viewmodel_offset_z – Ustala pozycję broni Z.
 
Zarządzanie Serwerem:
 
rcon_password <hasło> – Podajemy hasło rcon do zarządzania serwerem.
rcon sv_password <hasło> – Ustalamy hasło na serwer.
rcon changelevel <nazwa mapy> – Zmiana mapy na serwerze.
rcon exec <nazwa pliku> – Wczytuje config na serwer
.
 
Łącze:
 
rate „128000”
cl_updaterate „128”
cl_cmdrate „128”
cl_interp „0”
cl_interp_ratio „1”
 
Nagrywanie / Obsługa dema:
 
record <nazwa dema> – Rozpoczyna nagrywanie demka.
stop – Zatrzymuje nagrywanie demka.
playdemo – Odtwarza nagrane demko.
demoui – Otwiera okno do zarządzania demkiem – Możliwość przewijania, Zwolniony czas itp.
cl_draw_only_deathnotices 1 – Wyłącza cały hud z wyjątkiem celownika oraz informacji kto kogo zabił. Przydaje się podczas kręcenia frag movie.
cl_drawhud 0 – Wyłącza całkowicie hud.
r_drawviewmodel 0 - Wyłączenie modelu broni
tv_nochat 0 – Wyłączenie czatu go tv.
 
Inne:
 
cl_disablehtmlmotd 1/0 – 1 Włącza okno powitalne podczas dołączania na serwer. 0 wyłącza.
cl_showhelp 1/0 – 1 Włącza podpowiedzi w grze. 0 Wyłącza.
mp_team_timeout_time - głosowanie na przerwę podczas trybu turniejowego

 


  • +
  • -
  • 5


#753729 Menu z dodawniem flag z poziomu serwera.

Napisane przez Robiin w 30.11.2018 00:15

Na wstępie chciałbym podziękować AwIlLowi za pomoc przy kodzie  ;)

 

opis

Dla graczy z immunitetem dodaje menu z możliwością przypisania flagi konkretnemu graczowi - z dwoma możliwościami: zapis do pliku, flaga do zmiany mapy.

 

komendy

Linie 14-20.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16