Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące odliczania czasu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 I3ombel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 15.01.2016 22:25

Witam :)

 

Zrobiłem tak:

 

Stworzyłem zmienna:

new wytrzymalosc_runy[33]

Do public plugin_natives() dodałem:

register_native("cod_get_wytrzymalosc_runy", "PobierzWytrzymaloscRuny", 1);

Na koniec .sma dodałem:

 

public PobierzWytrzymaloscRuny(id)
{
       return wytrzymalosc_runy[id]; 
}

Kod na odliczanie czasu;

 

public OpisRuny(id, runa, wartosc)
{
new czasjaki,minuty,godziny 
czasjaki = wytrzymalosc_runy[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty=  (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60


new Time[128], len1 = 0
if (godziny>= 1)
{
len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d godzin. ",godziny)
}
if (minuty>= 1)
{
len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d minut. ", minuty)
}


new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];


static motd[1050],header[100],len
len = 0


len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<body bgcolor=#000000 text=#FFB000>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<table bordercolor=3366FF width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=8>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<td><b><font color=white><br><center>Runa<br><font color=green> %s </center><br></font></td><td><b><font color=white><br><center>Czas Do Konca<font color=%s><br> %s </font></center><br></td></table><br>",nazwy_runy[runa],godziny > 2 ? "green":"red",Time)
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<table bordercolor=3366FF width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=8>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<td><b><font color=white><br><center>%s</center><br></font></td></table><br>", opisy_runy)


formatex(header,sizeof header - 1,"Runa")


show_motd(id,motd,header)      
}

Pytanie teraz czy to będzie działać oraz gdzie dodać :

wytrzymalosc_runy[id] = 10000

Aby gracz po otrzymaniu runy dostawał 10000 wytrzymałości.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 06.02.2016 23:13

Co do ustawienia wytrzymałości zrób natyw, który będzie ustawiał jej wartość.

 

register_native("cod_set_wytrzymalosc_runy", "UstawWytrzymaloscRuny", 1);

public UstawWytrzymaloscRuny(id, wartosc)
{
       wytrzymalosc_runy[id] = wartosc;
}

 

Użycie w osobnym pluginie, to musisz dodać

 

native cod_set_wytrzymalosc_runy(id, wartosc);

 

użycie, po otrzymaniu runy cod_set_wytrzymalosc_runy(id, 1000);

 

A jak wytrzymałość runy będzię wynosić 0 to co wtedy? format Time nie będzie istniał i nie wyświetli danych.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 23:38

Hm, na tej zasadzie w diablo mod by stachu działa ta funkcja.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych