Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wytrzymalosc itemu na czas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 I3ombel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 20:20

Witam.

Chciałem użyć kodu Stachu ( perk posiada wytrzymałość na czas )

new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki = 5000
godziny = 5000/3600 = 1
minuty= (5000-1*3600)/60 = 40 min chyba
wiec mamy 1 godzinie i 40 min 

public OpisRuny(id, runa, wartosc)
{
new opis_runy[MAX_WIELKOSC_OPISU];


new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_runy[runa], max_wartosci_runy[runa]);


format(opis_runy, charsmax(opis_runy), opisy_runy[runa]);
replace_all(opis_runy, charsmax(opis_runy), "LW", losowa_wartosc);


new czasjaki,minuty,godziny 
czasjaki = wytrzymalosc_runy[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty=  (wytrzymalosc_runy[id]-godziny*3600)/60


new Time[128], len1 = 0
if (godziny>= 1)
{
len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d godzin  ",godziny)
}
if (minuty>= 1)
{
len1 += format(Time[len1], 127 -len1, "%d minut  ", minuty)
}
static motd[1050],header[100],len
len = 0
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<body bgcolor=#000000 text=#FFB000>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center><table bordercolor=3366FF width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=8>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<td><b><font color=white><br><center>Runa<br><font color=green> %s </center><br></font></td><td><b><font color=white><br><center>Czas Do Konca<font color=%s><br> %s </font></center><br></td></table><br>",nazwy_runy[runa],godziny > 2 ? "green":"red",Time)
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<table bordercolor=3366FF width=700 border=1 cellpadding=4 cellspacing=8>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<td><b><font color=white><br><center> %s </center><br></font></td></table></center>",opis_runy);


formatex(header,sizeof header - 1,"Runa")


show_motd(id,motd,header)      
}

Rezultat:

  • Gdy mamy perk;

43059740118539572615.png

  • Gdy nie mamy:

24877932408359207106.png

 

Teraz pytanie w czym leży problem, gdzie popełniłem błąd?

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 06.02.2016 23:06

Ale ty chcesz, żeby po czacie wyrzuciło perk? czy co? bo napisałeś w czym leży problem, a nie wiemy co chcesz osiągnąć.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 23:19

Dokładnie tak jak napisałeś, chcę zrobić że po upływie wyznaczonego czasu perk był wywalany.

Użytkownik I3ombel edytował ten post 06.02.2016 23:21

  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 06.02.2016 23:33

No to najlepiej by było, jak byś zrobił osobny plugin od sprawdzania i gdy się czas skończy wyrzucić perk, bo dodawanie wyrzucania perku to trochę bezsensu będzie.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 23:42

A jak owy plugin zrobic ?
Opis perku zrobić tez w tym oddzielnym pluginie czy ile czasu zostalo pobierzemy przez natyw do głównego silnika?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych