Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Morthi - zdjęcie

Morthi

Rejestracja: 31.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.02.2011 23:25
-----

#163077 Mniejsza Szansa Na Drop Itemu

Napisane przez Morthi w 23.08.2010 12:06

           if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}

  • +
  • -
  • 1


#160880 Kompluikacja

Napisane przez Morthi w 17.08.2010 16:58

proszę bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#159806 Poprawiene diablomoda 5.9

Napisane przez Morthi w 13.08.2010 19:32

[Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[5.8d/5.9l] Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[5.8d/5.9l] Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[5.9l] FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Fix] HP wskrzeszonego jest zależne od inteligencji Nekromanty - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#159439 Problem z 401lvlem

Napisane przez Morthi w 12.08.2010 13:01

błąd był w jedej linijce bło jedno zero za dużo :P
  • +
  • -
  • 1


#159429 Problem z 401lvlem

Napisane przez Morthi w 12.08.2010 12:09

a jednak był błąd.
Trzymaj
new LevelXP[401] = {
0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,//10
1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,4500,5000,//20
5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,//30
10500,11000,11500,12000,12400,13000,13600,14200,15000,15500,//40
16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,//50
25000,33254,38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,//60
98451,107544,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,//70
176000,182000,185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,//80
239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,//90
273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,//100
325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000,353000,360000,367000,//110
374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,//120
444000,451000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,//130
564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,//140
685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,//150
795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,//160
905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,//170
1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,//180
1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,2081500,2872128,2935319,2998511,//190
3061702,3124894,3188085,3251277,3314468,3377660,3440851,3504043,3567234,3630426,//200
3693617,3756809,3820000,3883191,3946383,4009574,4072766,4135957,4199149,4262340,//210
4325532,4388723,4451915,4515106,4578298,4641489,4704681,4767872,4831064,4894255,//220
4957447,5020638,5083830,5147021,5210213,5273404,5336596,5399787,5462979,5526170,//230
5589362,5652553,5715745,5778936,5842128,5905319,5968511,6031702,6094894,6158085,//240
6221277,6284468,6347660,6410851,6474043,6537234,6600426,6663617,6726809,6790000,//250
6853191,6916383,6979574,7042766,7105957,7169149,7232340,7295532,7358723,7421915,//260
7485106,7548298,7611489,7674681,7737872,7801064,7864255,7927447,7990638,8053830,//270
8117021,8180213,8243404,8306596,8369787,8432979,8496170,8559362,8622553,8685745,//280
8748936,8812128,8875319,8938511,9001702,9064894,9128085,9191277,9254468,9317660,//290
9380851,9444043,9507234,9570426,9633617,9696809,9760000,9823191,9886383,9949574,//300
10012766,10075957,10139149,10202340,10265532,10328723,10391915,10455106,10518298,10581489,//310
10644681,10707872,10771064,10834255,10897447,10960638,11023830,11087021,11150213,11213404,//320
11276596,11339787,11402979,11466170,11529362,11592553,11655745,11718936,11782128,11845319,//330
11908511,11971702,12034894,12098085,12161277,12224468,12287660,12350851,12414043,12477234,//340
12540426,12603617,12666809,12730000,12793191,12856383,12919574,12982766,13045957,13109149,//350
13172340,13235532,13298723,13361915,13425106,13488298,13551489,13614681,13677872,13741064,//360
13804255,13867447,13930638,13993830,14057021,14120213,14183404,14246596,14309787,14372979,//370
14436170,14499362,14562553,14625745,14688936,14752128,14815319,14878511,14941702,15004894,//380
15068085,15131277,15194468,15257660,15320851,15384043,15447234,15500000,15570000,15640000,//390
15710000,15780000,15870000,15960000,16050000,16140000,16240000,16340000,16460000,16580000,//400
16600000/*401*/}

  • +
  • -
  • 1


#159370 Problem z 401lvlem

Napisane przez Morthi w 12.08.2010 07:41

pokaż tabelę z EXP'em
  • +
  • -
  • 1


#159260 Item Zalezny Od Klasy

Napisane przez Morthi w 11.08.2010 17:16

!= oznacza nierówność czyli
"klasa nierówna się Paladyn"
  • +
  • -
  • 1


#159258 Dodawanie lvl'i na DB mod i COD mod i czemu niema skili na dbmod

Napisane przez Morthi w 11.08.2010 17:15

sciągnij dbmod_5.9l
  • +
  • -
  • 1


#159038 Diablo klasa - problem ;/

Napisane przez Morthi w 10.08.2010 21:37

Znajdź:
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)


zamień na
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)

  • +
  • -
  • 1


#158379 Mniejsza widzialność i 200 kamizelki ładowane nożem

Napisane przez Morthi w 08.08.2010 18:27

w funkcji
public set_renderchange(id)


znajdź
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


pod dodaj
                        else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Cała funkcja
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

  • +
  • -
  • 2


#157711 Pytania związane z robieniem nowych klas i itemów

Napisane przez Morthi w 05.08.2010 22:42

/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}


/* ==================================================================================================== */

zmień na
/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}


/* ==================================================================================================== */

  • +
  • -
  • 1


#157288 Jak usunąc item?

Napisane przez Morthi w 04.08.2010 14:10

Zrób tak:
1. Wybierz item. Na przykład Arch Angle Wings
2. Znajdź jego case
		case 11:
{
player_item_name[id] = "Arch angel wings"
player_item_id[id] = rannum
player_b_gravity[id] = random_num(5,9)

if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])

}

3. Zmień na:
		case 11:
{
dropitem(id)
award_item(id, 0)
}

  • +
  • -
  • 1


#157279 Komenda na expa / staty

Napisane przez Morthi w 04.08.2010 14:03

1a). [Dodatek][5.8d/5.9l] Komenda na dodawanie doświadczenia. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
1b). [Dodatek][5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

2.Znajdź:
public skill_menu(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}

I zmień na:

public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<100){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<100){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<100){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<100){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#157114 Który diablo mod jest nabrdziej oblegany i lubiany ?

Napisane przez Morthi w 03.08.2010 22:40

najlepiej zrób swoją przeróbkę.
  • +
  • -
  • 1


#133781 skrzydła obrażenia

Napisane przez Morthi w 10.05.2010 12:35

od sily tez to zalezy.
  • +
  • -
  • 1