Dodalem nową klasę na diablo. Nazwałem ją złodziej i ma ona takie coś ...
Jak strzela odbiera jest 1/2 szansy na odebranie 500$$ kasy przeciwnikowi no i odbiera jak strzela tyle, ze jest problem następujący:
jak mam wybraną tą klase odbieram kase innym normalnie, ale jak ktoś we mnie strzela to mi odejmuje dużo kasy a nie powinno wogóle i nie wiem co jest źle...
no i taką funkcje mam dodaną, jest to przerobiona po prostu funkcja arrabian boots. Co w niej jest źle ?
public add_theif2_bonus(id,attacker_id) { if (player_b_theif2[attacker_id] > 0) { new roll1 = random_num(1,3) if (roll1 == 1) { if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id]) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id]) if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000) { cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id]) } } else { new allthatsleft = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id,0) if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000) { cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft) } } } } }