Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo klasa - problem ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 09.08.2010 20:30

Witam ;]

Dodalem nową klasę na diablo. Nazwałem ją złodziej i ma ona takie coś ...

Jak strzela odbiera jest 1/2 szansy na odebranie 500$$ kasy przeciwnikowi no i odbiera jak strzela tyle, ze jest problem następujący:
jak mam wybraną tą klase odbieram kase innym normalnie, ale jak ktoś we mnie strzela to mi odejmuje dużo kasy a nie powinno wogóle i nie wiem co jest źle...

no i taką funkcje mam dodaną, jest to przerobiona po prostu funkcja arrabian boots. Co w niej jest źle ?

public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
        if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
        {
                new roll1 = random_num(1,3)
                if (roll1 == 1)
                {
                        if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
                        {
                                cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
                                if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
                                {
                                        cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])              
                                }
                        }
                        else
                        {
                                new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
                                cs_set_user_money(id,0)
                                if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
                                {
                                        cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)                     
                                }
                        }
                }
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.08.2010 21:37

Znajdź:
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)


zamień na
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)

  • +
  • -
  • 1

#3 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 12.08.2010 15:09

dzięki wielkie ;]

Wszystko teraz chodzi :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych