Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mniejsza widzialność i 200 kamizelki ładowane nożem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakub Bieńkowski

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.08.2010 10:32

Witam.

Poradziłem sobie ze wszystkim.
Potrzebuję jedynie tych 2 rzeczy. Jak zmniejszyć widzialność jednej z klas? Tak, żeby była w połowie widoczna.

Po drugie jak dodać 200 armora ładowane nożem? Próbowałem już na wiele sposobów i nie działa.
W
public set_renderchange(id)


Dodałem:

else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
}

Efekt: brak efektu :D
Może coś jeszcze pominąłem?

Co do armora:

case Krasnolud:
{
fm_give_item(id, "weapon_vesthelm 200")
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

lub:

case Krasnolud:
{
fm_give_item(id, "weapon_armor 200")
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Efekt: ładuje się nóż, lecz armor nie jest dodawany ;)

Za pomoc oczywiście leci +

Pozdrawiam
JB

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 08.08.2010 11:11

case Krasnolud:
{
set_user_armor(i, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Użytkownik Joke edytował ten post 08.08.2010 12:17

  • +
  • -
  • 1

#3 Jakub Bieńkowski

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.08.2010 12:15

Dzięki co prawda sam do tego doszedłem ale masz +sa ;)

case Krasnolud:
{
set_user_armor(i, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Literówka chyba:
case Krasnolud:
{
set_user_armor(id, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Użytkownik Jakub Bieńkowski edytował ten post 08.08.2010 14:01


#4 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.08.2010 17:53

łap:


else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 08.08.2010 18:21

Gdzie to dodać ( w jakim miejscu Public set_renderchange)

#6 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.08.2010 18:27

w funkcji
public set_renderchange(id)


znajdź
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


pod dodaj
                        else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Cała funkcja
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

  • +
  • -
  • 2

#7 Jakub Bieńkowski

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.08.2010 20:06

Dzięki co prawda to też sam zrobiłem, ale może tak jest czytelniej.

Leci + do zamknięcia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych