Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mniejsza Szansa Na Drop Itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.08.2010 18:39

Witam, gdy raz grałem na pewnym serwie zobaczyłem że jest mniejsza szansa na drop itemów. Czy ktoś mógł by wytłumaczyć jak to zrobić? Z Góry THX!
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 22.08.2010 20:12

Chodzi Ci o to ze wolniej sie niszczy ? Jesli tak to ustawia sie to cvarem
item_durability czy jakos tak.
  • +
  • -
  • 0

#3 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.08.2010 20:29

Nie, mi chodzi że jest mniejsza szansa na zdobycie itemów. Czyli jak kogoś zabiję to może nie wypaść item.
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 22.08.2010 20:38

Dobry pomysl :)
Przylaczam sie do pytania.
@edit
Jutro sprawdze :)
Jak bedzie dzialac to +

To jest 1/3 na zdobycia itemku ?

Załączone pliki


Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 22.08.2010 21:54

  • +
  • -
  • 0

#5 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.08.2010 20:44

To może daj twoje sma bo nie każdy ma diablomoda 5.9l na komputerze. Pewnie ograniczy się te zdobycie itemu do 2 linijek.

@edit
Try!

if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)

{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)

}


na


if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)

{
if(random(3) == 0){
award_kill(attacker,id)
}

if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)

}

Użytkownik Apple() edytował ten post 22.08.2010 21:21

  • +
  • -
  • 0

#6 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.08.2010 05:45

Właśnie, ile jest na drop itemków?
  • +
  • -
  • 0

#7 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 23.08.2010 08:55

Nie dziala :/
  • +
  • -
  • 0

#8 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.08.2010 10:00

Nom, nie działa, może ktoś inny ma inny sposób na zmniejszenie dropu itemów.
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.08.2010 10:57

	if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


Pewny nie jestem, czy to na pewno w tym evencie i czy to wogóle dobrze jest..

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 10:57


#10 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.08.2010 11:08

Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?
  • +
  • -
  • 0

#11 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 23.08.2010 11:12

Reput :)
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie :confused:
Za pomoc reput

@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz :)

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 23.08.2010 11:14

  • +
  • -
  • 0

#12 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.08.2010 12:06

           if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}

Użytkownik Morthi edytował ten post 23.08.2010 12:06

  • +
  • -
  • 1

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.08.2010 13:46

           if (player_class[id] == Ninja)
if (random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
}


Po co tyle ifów? Lepiej zamienić w jeden. ;]


Reput :)
Działa.
Jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby klasa np Ninja miała 1/3 na zdobycie itemu, a klasa Mnich 1/1 ? Wiem że trzeba dodać ifa na klase ale nie wiem jak dokladnie :confused:
Za pomoc reput

@up
Znajdź public DeathMsg(id)
I reszte sie domyslisz :)



            if (player_class[kid] == Ninja && random_num(1,3) == 1){ // 33% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 33% szans na zdobycie przedmiotu
} // 33% szans na zdobycie przedmiotu
else if(player_class[kid] == Mnich && random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
else{ // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
award_item(kid,0) // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.
} // Jezeli nie spelnia powyzszych warunkow, daj 100% szans na drop przedmiotu.


Dałem przykład, Ninja 33% szans, Mnich 50% szans, reszta klas 100% szans, to wszystko do tego "drzewka" w DeathMsg.


Może byś trochę bardziej wytłumaczył, gdzie to wkleić, dlaczego tam pisze Barbarzyńca, działa na jedną klasę czy wszystkie?


W DeathMsg znajdź:

        if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


I zamień na:

        if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 14:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych