Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kofi24 - zdjęcie

Kofi24

Rejestracja: 02.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2012 23:42
-----

#305779 Prosty VIP (FFA/4FUN)

Napisane przez Droso w 10.10.2011 15:41

opis
Nazwa : V.I.P
Plugin stworzony na mój serwer FFA. Lecz udostępniam ten prosty plugin .
Plugin pozwala zmienić kasę dawaną na początku rundy , grawitacje , zmienić szybkość gracza, ustawić hp ,
zmienić widzialność dla vipa oraz inne duperele .


cvary
vip_blockmaps 1  // czy vip ma nie dzialac na wybranych mapach 1=on 2=off (ustawiasz w .sma na jakich ma niedzialac)
vip_deagle 1 // dac deagle 1= tak 0 = nie
vip_he 1  // dac he (tak jak wyzej)
vip_flash 1 // dac flasha (tak jak wyzej)
vip_smoke 1 // dac smoke'a (tak jak wyzej)
vip_kevlar 1  // dac kevlara 0= nie 1 = tak z helmem 2 = tak bez helmu
vip_respawncash 1000 // ile kasy na respawnie dostaniesz
vip_gravity 1.0 // gravitka dla vipa im mniej tym mniejsza gravitka (1.0 = normalna)
vip_health 115  // zycie vipa
vip_speed 0  // ile ma dodac szybkosci vipovi np. 50 / 100/200
vip_visible 255  // widzialnosc gracza 255 = pelna 0 = zerowa wybierz przedzial
vip_ad 1  // czy ma wyswietlac reklame "Vip dostaje wiele rzeczy aby je zobaczyc wpisz /infovip
vip_killhp 10  // ile hp za killa ma dac
vip_killcash 300 // ile kasy za killa
vip_limithp 160 // tzw. limit hp czyli ile vip moze miec maksymalnie hp (przydatne jak komenda killhp jest <20

instalacja
Uwaga w :
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map",
"1hp",
"35hp"
}

Zmieniasz na których mapach ma nie działać vip . (Jeżeli chcesz aby działał na wszystkich mapach cvar vip_blockmaps musi byc rowny 0

flagę zmieniamy w .sma
new flagi[] = "t"
(zamiast t wpisujemy wlasna flage, uwaga można wpisac zestaw flag np. ht wtedy gracz musi miec flage h i t aby mieć vip'a


Wymagany plik .txt w cstrike (chodzi o komende /infovip macie w załączniku przykład w html)
Plik vip.txt wrzucasz do cstrike na serwerze.
W załączniku macie przykład pliku .txt napisanego w html . To się wyswietli graczowi .

[Aktualizacje]
16:57 - 10 października 2011 - dodanie plugu
~17:11 - 10 października 2011 - dodanie #define KAMIZELKA
Usunięcie <FUN> ^^ dodanie do #define MAPY mapy z przedrostkiem he_
17:08 - 11 października 2011 - new const maps (wybór map na których vip ma nie działać)
14:04 - 13 października 2011 - naprawa #define MAPY
14:54 - 18 października 2011 - mala poprawka #define FLAGA
17:43 - 19 października 2011 - dodanie /vipy i /infovip oraz dodanie colorchatu zamiast zwyklego tekstu
18:26 - 26 lutego 2012 - poprawienie SPEED (bug)
18:50 - 4 maja 2012: - cvary i wiele poprawek (WERSJA 2.0)

Plany:
- dodanie kasy i hp za killa (jest w becie u mnie na kompie :D) // juz jest
- wasze pomysły
- moje pomysły :D



Podziękowania:
Dla DarkGL - za poprawę pluginu tak aby działało const maps :)

P.S składać pomysły na VIP'a :D


[Będę aktualizował plugin]
download
[UWAGA VIP.TXT jest z mojego serwera . Wpisz w VIP.TXT co u ciebie daje VIP ! ( i wrzuć ten .txt do cstrike)]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#41744 Kolorowe Flashbangi

Napisane przez zer0. w 08.02.2009 13:20

Kolorowe Flashbangi

Cvary:
amx_fb_mode ( Domyślnie: 1 )
- 0: Wyłączony.
- 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ↓).
- 2: Losowe kolory.
amx_fb_r - Red ( Default: 255 )
amx_fb_g - Green ( Default: 25 )
amx_fb_b - Blue ( Default: 25 )

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#67274 Colored Smokenades

Napisane przez Abes Mapper w 15.06.2009 22:17

Colored Smokenades
by xPaw


Dołączona grafika
Ten plugin robi kolorowe dymy dla smokegrenade :D

Dołączona grafika
sv_colored_smoke 1
//0 - kolorowe dymy wyłączone
//1 - losowe wybieranie spośród 6-ściu kolorów
//2 - Według drużyny - dym będzie miał kolor drużyny która żuciła granat


Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
sprites.zip wypakować do cstrike

Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dym nie znika na początku nowej rundy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#419354 Remote Sentry z cod mw3

Napisane przez Cypis' w 09.06.2012 18:02

Witam, chciałem wam przedstawić jak dotychczas zrobiłem Remote Sentry model jest z cod mw2 bo nie posiadam modelu z cod mw3 jeżeli ktoś ma to niech udostępni :)

Filmik:
Sentry Gun Test [Cypis] - YouTube

Obsługa:
say /gun - stawia Remote Sentry
naciskając e - sterujemy nim

Jakieś propozycje co dodać, co zmienić, co naprawić podać w teamcie
I jeszcze takie pytanie czy ten plugin ma być jako perk do nowego cod moda czy jako osobny plugin czy jako nagroda do killstreaka

Logi:

1.01:
- dodane że jak się steruje sentry to nie widać siebie
1.02:
- dodano cvar na zmienienie obrażeń od działka (remote_damage "20")
- usunięcie think'a (czyli sentry będzie można tylko sterować myszką, bez automatu jak w ks)
- zmieniono wszystkie funkcje engine na fakemeta i wywalono cstrike
1.03:
- dodano ScreenFade jak sterujemy działkiem
- zrobiono Remote Sentry jako perk do nowego cod moda
1.04:
- dodano termowizor do Remote Sentry


Cvary:

remote_damage "20" - obrażenie z działka zależą od tego w jaką "kość" gracza trafimy


Liczenie obrażeń jest takie, że wartość cvara jest mnożona przez wartości w tablicy zależnie w jaką "kość" gracza trafimy

0.8 - HIT_GENERIC - te uderzenie rzadko występuje w tym przypadku (raczej),
1.45 - HIT_HEAD - uderzenie w głowę
0.80 -HIT_CHEST - uderzenie w w klatkę piersiową
0.95 -HIT_STOMACH -uderzenie w brzuch
0.5 -HIT_LEFTARM - uderzenie w lewą rękę
0.5 - HIT_RIGHTARM - uderzenie w prawą rękę
0.35 -HIT_LEFTLEG - uderzenie w lewą nogę
0.35 - HIT_RIGHTLEG - uderzenie w prawą nogę


Plany:
- dodanie jak sterujemy działkiem coś wpodobie ESP (kwadraty pokazujące pozycje przeciwników)

Download zwykły:
Spoiler

1.04:
Załączony plik  dzialko-1.04.sma   11,23 KB  116 Ilość pobrań
  dzialko-1.04.amxx

Download perk:
Spoiler

1.04:
Załączony plik  codperk_remotesentry-1.04.sma   11,45 KB  109 Ilość pobrań
  codperk_remotesentry-1.04.amxx

Podziękowania dla =ToRRent= za zrobienie filmika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#339056 Smart Roundsound

Napisane przez dasiek w 24.12.2011 13:52

Smart Roundsound

Prosty plugin który odtwarza RoundSoundy. Zaletą jest szybkość, możliwość uciszenia piosenki oraz wyświetlenie tytułu na żądanie gracza.

instalacja
standardowa.

wymagane moduly
Amxmodx ;>

komendy
/mute - ucisza roundsound

/tytul - Pokazuje tytul piosenki (ostatnio granej - zmieniane za kazdym razem gdy puszczany jest nowy kawalek)

konfiguracja

//podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3!
new const numery_nut[][] = {"Brak!","nazwa_pliku_1","nazwa_pliku_2","nazwa_pliku_3","nazwa_pliku_4",
"nazwa_pliku_5","nazwa_pliku_6"
}
new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej
"Nazwa_nuty_1", // podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej.
"Nazwa_nuty_2",
"Nazwa_nuty_3",
"Nazwa_nuty_4",
"Nazwa_nuty_5",
"Nazwa_nuty_6"
}
new folder_rs[] = "folder_z_rsem" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w
//folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak
// misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu
//sounds/nasz_folder

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#416869 Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)

Napisane przez dasiek w 02.06.2012 10:09

W Tym poradniku pokażę wam jak dodać klasie 2 umiejętności (na przykłądzie miny i rakiety - Klasa Kaboom)

Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.

new bool:ma_rakiety[33];
new bool:ma_miny[33];

przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false;
ma_rakiety[id]=false;

Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet

case Kaboom:
{
    give_item(id,"weapon_deagle");
    give_item(id,"weapon_p90")
    ma_rakiety[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    ilosc_min_gracza[id] = 3;
}


do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)

register_clcmd("radio3", "Zmiana");

i dodajemy funkcje Zmiana

public Zmiana(id)
{
    if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom
    {
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety
        {
            ma_miny[id] = true; // ustaw miny
            ma_rakiety[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny");
        }
        else // jeśli nie ma rakiet
        {
            ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw
            ma_miny[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia
}

i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.

zmieniamy z

if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
    StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
    PostawMine(id);

na

if(ma_rakiety[id])
    StworzRakiete(id);
if(ma_miny[id])
    PostawMine(id);

Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.

UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;

PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.

W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.

miłego. ;)
  • +
  • -
  • 6


#380335 CodMod z awansami klas

Napisane przez TheRock w 13.03.2012 21:40



Myślę że komuś się przyda będę po trochu ulepszał paczkę :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx

;Klasy

codclass_snajper.amxx
codawans_wyszkolonysnajper.amxx
codawans_elitarnysnajper.amxx
codawans_wyspecjalizowanysnajper.amxx

codclass_komandos.amxx
codawans_wyszkolonykomandos.amxx
codawans_elitarnykomandos.amxx
codawans_wyspecjalizowanykomandos.amxx

codclass_strzelecwyborowy.amxx
codawans_wyszkolonystrzelec.amxx
codawans_elitarnystrzelec.amxx
codawans_wyspecjalizowanystrzelec.amxx

codclass_obronca.amxx
codawans_wyszkolonyobronca
codawans_elitarnyobronca.amxx
codawans_wyspecjalizowanyobronca.amxx

codclass_sanitariusz.amxx
codawans_wyszkolonysanitariusz.amxx
codawans_elitarnysanitariusz.amxx
codawans_wyspecjalizowanysaniatariusz.amxx

codclass_wsparcieogniowe.amxx
codawans_wyszkolonewsparcie.amxx
codawans_elitarnewsparcie.amxx
codawans_wyspecjalizowanewsparcie.amxx

codclass_saper.amxx
codawans_wyszkolonysaper.amxx
codawans_elitarnysaper.amxx
codawans_wyspecjalizowanysaper.amxx

codclass_rusher.amxx
codawans_wyszkolonyrusher.amxx
codawans_elitarnyrusher.amxx
codawans_wyspecjalizowaneyrusher.amxx

codclass_longer.amxx
codawans_wyszkolonylonger.amxx
codawans_elitarnylonger.amxx
codawans_wyspecjalizowanelonger.amxx

codclass_zwiadowca.amxx
codawans_wyszkolonyzwiadowca.amxx
codawans_elitarnyzwiadowca.amxx
codawans_wyspecjalizowanyzwiadowca.amxx

codclass_szpieg.amxx
codawans_wyszkolonyszpieg.amxx
codawans_elitarnyszpieg.amxx
codawans_wyspecjalizowanyszpieg.amxx


//Premium
codclass_bezlitosnyadmiral.amxx
codclass_bezlitosnygeneral.amxx

;Perki

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_amulet.amxx
codperk_diabel.amxx
codperk_egon.amxx
codperk_esencja_deagla.amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_flara.amxx
codperk_kamizelkaadmina.amxx
codperk_Karasapera.amxx
codperk_lipton.amxx
codperk_Majteczki.amxx
codperk_mocfofera.amxx
codperk_naboje_inteligencji.amxx
codperk_niewidzialny.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_paczka.amxx
codperk_perzeklete_naboje.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_szczescie.amxx
codperk_tajemicahadmina.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_taostatnianiedzila.amxx

;Inne
cod_fragi.amxx	// druzyna wygrywajaca dostaje exp
cod_adminmenu.amxx //menu admina
prefixy_cod.amxx  // prefixy to chyba wiadomo xD

Dołączona grafika


limit "45" - granica fragów cod_limit_exp "1000" - exp jaki dostaje drużyna

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Dołączona grafika
- amxx.pl.rar - Speedy Share - upload your files here
- załącznik:
Załączony plik  amxx.pl.rar   1,23 MB  2952 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 24


#383950 Klasa z zmienionym modelem broni (Łatwa konfiguracja)

Napisane przez ASu w 20.03.2012 22:32

Witam.

Dziś zrobiłem dla was gotową klasę ze zmienionymi modelami broni z łatwą konfiguracja.

Jedynie co musimy zrobić to otworzyć sma i zmienić:
#define CSW_WEAPON CSW_AK47
CSW_AK47 zmieniamy na swoja broń.

A:
new const WEAPON_V_MDL[] = "models/CodG/v_acr.mdl";
new const WEAPON_P_MDL[] = "models/CodG/p_acr.mdl";
new const WEAPON_W_MDL[] = "models/CodG/w_acr.mdl";
zmieniamy na własne ścieżki do broni :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#405882 Jestem ranny !

Napisane przez KariiO w 03.05.2012 19:58

Witam, przedstawiam wam system ran - dalej więcej o tym dodatku :)

A więc system ran polega na tym że gdy przeciwnik nas bije np. w rękę lewą/prawą, głowę, nogę lewą/prawą itd. ma on parę % szans że nam przestrzeli naszą "część" ciała :D Przykładowo jeżeli mamy przestrzeloną rękę podczas strzelania mamy zwiększony rozrzut, oczywiście rękę można wyleczyć u medyka :) Na początku rundy gdy mamy coś uszkodzone tutor informuje nas o tym.

Komenda:
/r lub /rany - główne menu

Instalacja:
Osobny plugin, najlepiej w plugins.ini dać go na koniec :)
pliki txt do cstrike a reszta standarowo.

Będę miał okazje to wrzucę jakieś SS'y.

Dokładniejszy opis jak się to wszystko rozgrywa...:
Tak jak na początku, więc wróg strzelając w nas i na odwrót ma kilka(zależy na co) szans aby "uszkodzić nas". Gdy już to zrobi to zależenie co mamy uszkodzone wiążę się z tym utrudnienie gry takie jak:
-trzęsienie ekranu podczas strzelania
-mniej hp
-większy rozrzut
-mniejsza prędkość
Później możemy się uleczyć u medyka(aby dowiedzieć się co leczy co w menu jest opcja) kupując lekarstwo :D

@edit
dodaje tutorek.inc

@edit2
odpowiedniki.txt do cstrike
rany.txt do cstrike/addons/amxmodx/cod (jeżeli nie mamy folderu cod należy stworzyć)

@edit3
plugin został poprawiony przez Netro z poza amxx.pl :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#300752 JailBreak gangi

Napisane przez Kapucha112 w 27.09.2011 13:50

opis


Stworzony przez : nikhilgupta345
Spolszczenie : F0RCE
Plugin ten pozwala na tworzenie gangów przez więźniów na serwerach typu JailBreak.
Po utworzeniu gangu można ulepszać umiejętności gangu, które działają na każdego w gangu.

Lista funkcji pluginu:

Stwórz gang - Pozwala na stworzenie gangu po uiszczeniu opłaty.
Zaproś do gangu - Tylko leader gangu może zapraszać innych do gangu.
Umiejętności - Otwiera menu z umiejętnościami. Każdy z gangu może ulepszać umiejętności całego gangu!
Top-10 -Pokazuje TOP10 wszystkie gangów. Uwaga sortowane są poprzez zabójstwa!
Opuść Gang - Pozwala na opuszczenie gangu! Uwaga Leader gangu może opuścić gang dopiero, gdy zrzeknie się przywództwa!
Menu Leadera Gangu - Pokazuje menu z opcjami Leadera gangu. Przywódca może wyrzucać z gangu, rozwiązać gang, lub przenieść przywództwo..
Gracze Online - Pokazuje graczy online z Twojego gangu.

inne informacje
Lista umiejętności:

Siłownia - Zwiększa poziom życia dla całego gangu!
Kradzież - Zwiększa ilość zarabianej kasy w gangu!
Grawitacja - Zmniejsza grawitacje dla calego gangu!
Atak - Zwiększa atak wszystkich członków gangu!
Speed - Zwiększa szybkość wszystkich w gangu
Obezwładnienie - Szansa na obezwładnienie strażnika(Wyleci mu broń z dłoni jak go zaatakujesz). (%1 większej szansy co level)


cvary

jb_gang_cost - Koszt utworzenia gangu.
jb_health_cost - Koszt ulepszenia siłowni.
jb_stealing_cost - Koszt ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_cost - Koszt ulepszenia grawitacji.
jb_damage_cost - Koszt ulepszenia ataku.
jb_stamina_cost - Koszt ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_cost - Koszt ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_max - Maksymalny poziom ulepszenia siłowni.
jb_stealing_max - Maksymalny poziom ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_max - Maksymalny poziom ulepszenia gravitacji.
jb_damage_max - Maksymalny poziom ulepszenia ataku.
jb_stamina_max - Maksymalny poziom ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_max - Maksymalny poziom ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_per - Ilosc HP za ulepszenia siłowni.
jb_stealing_per - Ilosc $$ za ulepszenia ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_per - O ile mniejsza grawitacja za ulepszenia grawtacji.
jb_damage_per - O ile więcej obrażeń zadajemy za ulepszenia ataku.
jb_stamina_per - O ile szybciej biegamy za ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_per - Ile % szans za ulepszenie Obezwładnienia.



instalacja

1# Pobierz plugin(Lub źródło i dodatkowe includy)
2# Umieść 'jb_gangs.amxx' w folderze addons/amxmodx/plugins/
3# Otwórz plik plugins.ini
4# Dodaj linijke 'jb_gangs.amxx' na samym dole.
5# Zresetuj serwer lub zmień mapę

komendy

/gang -> Otwiera menu gangów
/gangy -> Otwiera menu gangów

wymagane moduly

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < sqlvault_ex >
#include < cstrike >
#include < colorchat >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

Podziękowania:

F0RCE - Cały pomysł pluginu i udział w Beta Testach (Ja)
Exolent - SQLVault

Mam powód by wrzucać ten plugin. Miał on być dostępny tylko dla mnie, jednak zdecydowałem razem z autorem wrzucić go publicznie.
Zostałem także upoważniony przez autora, by donosić o wszelkich błędach i sugestiach.
Spolszczyłem ten plugin, jeżeli będą jakieś błędy w tłumaczeniu to proszę donosić w tym temacie.

Aktualnie plugin zapisuje leadera gangu na STEAMID. Postaramy się wykonać to tak, aby dało się zapisywać na NICK/IP.

Wrzucam od razu spolszczoną wersje i plik AMXX.
Nie każdy umie kompilować lokalnie więc z pewnością powinno to ułatwić sprawę.

Pozdrawiam.


Changelog:

September 26, 2011 - v1.0 - Wydanie pluginu
September 27, 2011 - v1.01 - Dodanie nowych cvarow, załatanie błędów.

  • Musisz mieć oba sqlvault .inc w folderze include aby plugin kompilował się poprawnie.
  • Plugin utworzy plik z nazwą 'jb_gangs.ini' w Twoim folderze configs, gdzie sa wszystkie nazwy, i umiejętności gangu. Możesz edytować umiejętności gangu, ale zmiany w nazwie spowodują błędy zapisu.
  • Plugin uzywa SQL do zapisu..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 53


#6167 Advanced Slowmo 0.1

Napisane przez bartek124 w 19.05.2008 16:12

Advanced Slowmo 0.1
Po śmierci ciało opada na ziemie w spowolnionym tempie. Fajny plugin na serwery 4FuN :).

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

CVAR'y:
adv_slowmo "abcdef"  -  a: efekt przy wybuchu c4
                         b: efekt przy "last kill"
                         c: efekt przy zabiciu granatem
                         d: efekt przy zabiciu z kosy
                         e: efekt przy headshocie"
                         f: efekt specjalny(?)

Wymagane moduły:
Fakemeta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#404694 Dead w spowolnionym tempie

Napisane przez BaQStiC w 01.05.2012 19:07

Moze cos takiego?
http://amxx.pl/topic...nced-slowmo-01/
  • +
  • -
  • 2


#403556 Proszę o dwa łatwe itemki.

Napisane przez Kołodziej w 29.04.2012 14:34

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#306326 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez d0naciak w 11.10.2011 15:41

Jak w najłatwiejszy sposób przerobić klase na perk ? Wszystko w niecałe 40 sek (jak się sprężysz :D)


1. Ok, otwieramy nasze *.sma klasy najlepiej za pomocą notatnika i tak :
Szukamy


new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Opis.";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



zamieniamy na

new const perk_name[] = "nazwa perku";
new const perk_desc[] = "opis perku";



tera znajdujemy :

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Zamieniamy na
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



oraz :
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

trzeba zamienić na :
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")


2. W lewym górnym rogu mamy menu edytowania wybieramy Edytuj a następnie Zamień...

3. W pierwszym polu wpisujemy klasa a w 2 piszemy perk i i używamy opcji Zamień wszystko

4. Powtarzamy czynność w/w tylko zamiast pisać klasa piszemy klase

5. I znowu to samo co wyżej tylko że zamiast pisać klase piszemy class

6. I po wykonaniu wymienionych czynności robimy coś takiego
Szukamy :
public cod_perk_skill_used(id)

zamieniamy na :
public cod_perk_used(id)

Chciałbym tutaj zaznaczyć że nie zawsze znajdziemy to co podałem, jeżeli tego po prostu nie znajdziemy, dany punkt należy pominąć :)
7. UWAGA! Jeżeli wystąpią errory (tylko wtedy kiedy one wystąpią) zamieniamy wszelkie
perkname


na

classname


  • +
  • -
  • 25