Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Smart Roundsound


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.12.2011 13:52

*
Popularny

Smart Roundsound

Prosty plugin który odtwarza RoundSoundy. Zaletą jest szybkość, możliwość uciszenia piosenki oraz wyświetlenie tytułu na żądanie gracza.

instalacja
standardowa.

wymagane moduly
Amxmodx ;>

komendy
/mute - ucisza roundsound

/tytul - Pokazuje tytul piosenki (ostatnio granej - zmieniane za kazdym razem gdy puszczany jest nowy kawalek)

konfiguracja

//podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3!
new const numery_nut[][] = {"Brak!","nazwa_pliku_1","nazwa_pliku_2","nazwa_pliku_3","nazwa_pliku_4",
"nazwa_pliku_5","nazwa_pliku_6"
}
new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej
"Nazwa_nuty_1", // podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej.
"Nazwa_nuty_2",
"Nazwa_nuty_3",
"Nazwa_nuty_4",
"Nazwa_nuty_5",
"Nazwa_nuty_6"
}
new folder_rs[] = "folder_z_rsem" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w
//folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak
// misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu
//sounds/nasz_folder

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 06.04.2012 10:09
Rozjechało sie

  • +
  • -
  • 7

b_560_95_1.png


#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2011 15:42

 for(new id=1; id < 33; id++){
}
blokada_klasa[id] = false;


Nie powinno być tak?
 for(new id=1; id < 33; id++)
{
blokada_klasa[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.12.2011 17:17

a gdzie to jest? bo nie przypominam Sobie żeby to w moim kodzie było...
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 schab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:józefów
Offline

Napisano 24.12.2011 21:04

Could not downloadsounds/rs_otwock/brak.mp3: File does not esit
O taki bład przy wchodzeniu na serwer ;]
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.12.2011 22:22

Poprawione.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2011 14:55

Przyda mi się, ale do czego innego. ^^ łap :plus:

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.12.2011 15:07

Nie łatwiej byłoby zrobić czytanie z pliku ?
Ale ogólnie + za chęci :)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 28.12.2011 16:38

Już nie będzie postów na forum czy spamu w say : "jak się zwie ta nuta ? "itp.

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.12.2011 17:23

Nie łatwiej byłoby zrobić czytanie z pliku ?
Ale ogólnie + za chęci :)


chciałem tego uniknąć - zrobić prosty pluginek z prostą edycją (a tak naprawdę nie umiem czytania z pliku :P)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#10 gring0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 13.01.2012 17:00

fajny plugin, masz +
tylko lepiej jakby zamiast /mute było /roundsound albo /wycisz czy coś w tym stylu bo /mute sie gryzie z innym pluginem.
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#11 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 13.01.2012 17:13

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "SmartRS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ "

//podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3!
new const numery_nut[][] = {"Brak!","nazwa_pliku_1","nazwa_pliku_2","nazwa_pliku_3","nazwa_pliku_4",
"nazwa_pliku_5","nazwa_pliku_6"
}

new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej
"Nazwa_nuty_1",	// podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej.
"Nazwa_nuty_2",
"Nazwa_nuty_3",
"Nazwa_nuty_4",
"Nazwa_nuty_5",
"Nazwa_nuty_6"
}

new folder_rs[] = "folder_z_rsem" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w
//folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak
// misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu
//sounds/nasz_folder
new bool:mute[33];
new numer;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_terwin");

register_clcmd("say /wycisz","MuteRS")
register_clcmd("say wycisz","MuteRS")

register_clcmd("say_team /wycisz","MuteRS")
register_clcmd("say_team wycisz","MuteRS")

register_clcmd("say /tytul","WypiszNute");
register_clcmd("say tytul","WypiszNute");

register_clcmd("say_team /tytul","WypiszNute");
register_clcmd("say_team tytul","WypiszNute");

numer = 0;

set_task(25.0,"Info",0)
}
public Info()
{
switch(random_num(1,5))
{
case 1:
client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /wycisz",PLUGIN)
case 2:
client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN)
case 4:
client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /wycisz",PLUGIN)
case 5:
client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN)
}

set_task(18.0,"Info",0)
}

public WypiszNute(id)
{
client_print(id,print_chat,"Ostatnia nuta ma tytul: ")
client_print(id,print_chat,"%s",nazwy_nut[numer])
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 1; i < sizeof numery_nut; i++)
{
new adres[64];
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[i])
precache_generic(adres)
}
}
public client_connect(id)
{
mute[id] = true;
}
public MuteRS(id)
{
if(mute[id])
{
client_print(id,print_chat,"Wylaczyles RS. Aby go wylaczyc wpisz ponownie /wycisz")
mute[id] = false;
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Wlaczyles RS. Aby go wlaczyc wpisz ponownie /wycisz")
mute[id] = true;
}
}
public RoundSound()
{

numer = random_num(1, sizeof numery_nut);
new Players[32],num;
get_players(Players,num)
for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
{
if(mute[ajdi])
Graj(ajdi);

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Graj(id)
{
client_cmd(id,"stopsound");

client_cmd(id,"mp3 stop");

client_cmd(id,"mp3 play sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[numer])

}
Tylko wlasciwie po co, skoro raz sie wycisza a raz wlacza?

Użytkownik atdirmaq edytował ten post 13.01.2012 17:14

  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#12 gring0

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:297
  • GG:
  • Lokalizacja:jamajka
Offline

Napisano 13.01.2012 17:44

bo /mute sie gryzie z innym pluginem.
/roundsound powinno być

ps nie moge skompilować tego..
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------

http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.04.2012 10:12

Update - poprawione działanie ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#14 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.04.2012 10:16

No, to teraz tylko czytanie z pliku i już nie będzie SmartRs :D, jak będziesz chciał mogę Ci pomóc z czytaniem z pliku ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#15 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 06.04.2012 10:26

Jeżeli to ma być smart to lepiej zrobić czytanie z folderu :)
  • +
  • -
  • 0

#16 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.04.2012 10:34

Dobrze jest tak jak jest ;) nie ma po co się bawić w pliki konfiguracyjne
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#17 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 06.04.2012 10:54

Lepiej aby było w pliku .ini

"Ścieżka" "Nazwa utworu" "dla jakiej drużyny"
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#18 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 06.04.2012 11:01


nie ma po co się bawić w pliki konfiguracyjne



Ktoś określa w cvarze folder w którym są dźwięki i z nich odczytuje co wyeliminuje problem edycji pluginu :)


HubertTM, po co robić drugi taki sam plugin?

  • +
  • -
  • 0

#19 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.04.2012 12:05

Tylko że w tym momencie każdy Cvar jest innym plikiem no nie? i ktoś będzie musiał edytować plugin żeby dodać/mniej - więcej nut. Chciałem tego uniknąć. myśle ze mój plugin jest prosty w edycje (nazwy nut,miejsce folderu gdzie są nuty i nazwy plików) i o to mi chodziło - cała edycja to edycja stringów tablicach. :)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#20 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 16.07.2012 15:04

Plugin czasami nie odtwarza muzyki, zostawia tylko takie info w konsoli:

L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Roundsound_CheQ.amxx")
L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] [0] Roundsound_CheQ_685613.sma::RoundSound (line






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych