Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)Na przykłądzie - klasa posiadająca Rakiety i Miny

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.06.2012 10:09

*
Popularny

W Tym poradniku pokażę wam jak dodać klasie 2 umiejętności (na przykłądzie miny i rakiety - Klasa Kaboom)

Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.

new bool:ma_rakiety[33];
new bool:ma_miny[33];

przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false;
ma_rakiety[id]=false;

Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet

case Kaboom:
{
    give_item(id,"weapon_deagle");
    give_item(id,"weapon_p90")
    ma_rakiety[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    ilosc_min_gracza[id] = 3;
}


do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)

register_clcmd("radio3", "Zmiana");

i dodajemy funkcje Zmiana

public Zmiana(id)
{
    if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom
    {
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety
        {
            ma_miny[id] = true; // ustaw miny
            ma_rakiety[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny");
        }
        else // jeśli nie ma rakiet
        {
            ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw
            ma_miny[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia
}

i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.

zmieniamy z

if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
    StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
    PostawMine(id);

na

if(ma_rakiety[id])
    StworzRakiete(id);
if(ma_miny[id])
    PostawMine(id);

Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.

UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;

PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.

W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.

miłego. ;)
  • +
  • -
  • 6

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.06.2012 10:28

Pomysłowe i przydatne.
  • +
  • -
  • 0

#3 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.06.2012 10:29

Dobry poradnik dla poczatkujacych :)
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#4 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 07.07.2012 15:46

Przetestowałem, wszystko super śmiga :) Plusik
  • +
  • -
  • 0

#5 cewix

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Otyń
Offline

Napisano 12.07.2012 21:46

I w ty momencie na czym są miny ,a na czym rakiety?
i ,czy da się tak zrobić nawet 3 umki?
  • +
  • -
  • 0

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.07.2012 08:50

Wszystko nadal jest na klawisz "e" Klaiwszem "c" zmieniasz
  • +
  • -
  • 0

#7 cewix

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Otyń
Offline

Napisano 13.07.2012 10:49

a na cod modzie nowym system jest ten sam ,tyle ,że wtedy "Uwaga!" już nie obowiązuje ,czy działa to w zupełnie inny sposób?
  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.07.2012 11:07

Mysle że nie.
jeśli w każdej klasie masz funkcje do tworzenia rakiet i min to po prostu ustawiasz na klawisz zmiane z ma_rakiety na ma_miny i odwrotnie. A przy Użyciu skillu sprawdzasz czy gracz ma miny czy rakiety i puszczasz odpowiednią rzecz. ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych