Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kofi24 - zdjęcie

Kofi24

Rejestracja: 02.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2012 23:42
-----

#430790 Prośba o 5 Klas ;)

Napisane przez Kofi24 w 11.07.2012 09:48

Longer :P
/
Znowu ....

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#418086 Proszę o 3 klasy

Napisane przez Kofi24 w 05.06.2012 20:06

proszę Wzorowy

Zabojca

Aimer

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#405168 Prośba o klasy

Napisane przez Kofi24 w 02.05.2012 15:22

Masz rambo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#399391 Prośba o perk.

Napisane przez Kofi24 w 20.04.2012 12:52

Jezeli nie musi byc 1/3 to masz 1/2-4
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Sekret Szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_perk[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_perk[id])
return;

if(!random(wartosc_perku[id]))
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#391625 Proszę o klasy walka

Napisane przez Kofi24 w 05.04.2012 10:34

Mu chodzi chyba o flage A bo ona ma immunited
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Walka";
new const opis[] = "Ma 1/4 z M4A1 i 1/1 z Scout.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new xxx[33][31];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "21412124412");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
xxx[id][CSW_M4A1] = 4
xxx[id][CSW_SCOUT] = 1
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
xxx[id][CSW_M4A1] = 0
xxx[id][CSW_SCOUT] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;

Wydaje mi sie ze jest dobrze
  • +
  • -
  • 2