Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wiwi249 - zdjęcie

wiwi249

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2018 14:57
*****

#688880 Edytowanie modelu ( dodawanie własnych napisów, zmiana kolorów etc. )

Napisane przez wiwi249 w 16.02.2015 21:53

amxx_1424120014__beztytulu.png


  • +
  • -
  • 1


#688868 Edytowanie modelu ( dodawanie własnych napisów, zmiana kolorów etc. )

Napisane przez wiwi249 w 16.02.2015 21:14

Mapa bitowa musi być 256-kolorowa, z tego co próbowałem, GIMP nie pozwala takiej zrobić.

Osobiscie robie teksturki w Gimp, a potem za pomocą Irfana zmniejszam zakres kolorów do 256. Innym wyjściem jest otworzenie modelu w paincie, nie wpłynie Ci na rodzaj grafiki.


  • +
  • -
  • 1


#688467 [ROZWIĄZANE] Menu, jak wywołać "Wróć"

Napisane przez wiwi249 w 15.02.2015 02:42

Jeśli menu robicie w nowym stylu, wystarczy w funkcji, w której to menu jest tworzone dodać tę opcję na samym dole używając menu_additem, ale to się nie spisze zbyt dobrze, bo jeśli będą dwie strony w menu to ta pozycja będzie zawsze na końcu.

Ja osobiście użyłbym menu_setprop aby zmienić nazwę przycisku wyjścia na "Wróć do głównego menu", a potem w handlerze ustalił:

if(item == MENU_EXIT) {
    JakasMojaFunkcja(id);
}

I powinno faajnie śmigać.

 


  • +
  • -
  • 2


#687322 Wycięcie cząstki modelu

Napisane przez wiwi249 w 09.02.2015 23:37

Perełko złota,

1. Dekompilujesz sobie model który ma te rękawy

2. Usuwasz z .smd które zawiera ręce wszystko, poza rękawami

3. Kości też usuwasz.

4. Eksportujesz sobie do .smd (jako referencja oczywiście)

5. Importujesz do swojego modelu

6. W tym modelu możesz usunąć ramiona jak chcesz, a jak nie to tylko je ubierzemy

7. Ustaw sobie te rękawy odpowiednio za pomocą tych narzędzi, które Ci pokazywałem na obrazku 1 w moim poprzednim poście

8. Wybierz sobie fragmenty tych rękawów i przypisz je do odpowiednich kości (kości ramion) jak w moim poprzednim poście

 

mały hint. Zapewne te "rękawy" zginają się w łokciach. Pamiętaj, że wszystkie vertexy muszą być przypisane do jakiejś kości, dlatego najlepiej najpierw cały rękaw przypisać do kości np. ramienia, a potem wybrać jego kawałek obejmujący samo przedramię i przypisać do kości przedramienia :)


  • +
  • -
  • 2


#687246 Wycięcie cząstki modelu

Napisane przez wiwi249 w 09.02.2015 17:56

amxx_1423500949__kosci1.png

A żeby wziąć i usunąć fragment modelu wystarczy że zaznaczysz i klikniesz "Delete" :)
  • +
  • -
  • 3


#686482 paintball mod broń się zacina

Napisane przez wiwi249 w 05.02.2015 01:20

Polecam nie ustawiać wyższej niż 4000

 
Niż 3500* raczej, bo taka jest podstawowa wartość sv_maxvelocity. Jak chcesz zwiększyć prędkość pocisku to ustaw var sv_maxvelocity na większy po prostu, a potem pbgun_velocity_marker. Jak nie ustawisz większego sv_maxvelocity to zaczną się dziać dziwne rzeczy z pociskiem (będzie skręcał w większości przypadków). Pamiętaj że prędkość to wektor ;)


  • +
  • -
  • 1


#685905 Natyw "pev" wywala błedy w pluginie z pb

Napisane przez wiwi249 w 01.02.2015 18:14

Kulki nie lecą bo sie nie zgadza wektor prędkości ze swoimi limitami. Albo zmniejsz cvar od prędkości wylotowej pocisku, albo zwiększ sv_maxvelocity.


  • +
  • -
  • 1


#685537 [ROZWIĄZANE] Czy jest możliwość dodania zmiennej do tablicy ?

Napisane przez wiwi249 w 30.01.2015 16:46

Właściwie to dlaczego robisz tablicę dwuwymiarową?


  • +
  • -
  • 1


#684831 [ROZWIĄZANE] Crash serwera po wgraniu jakiegokolwiek pluginu

Napisane przez wiwi249 w 26.01.2015 00:37

Chłopie, weź się trochę ogarnij najpierw, wcale się nie dziwię że nikt Ci jeszcze nie pomógł. Nie jesteśmy niewolnikami od rozwiązywania Twoich problemów.

Sytuacja jest dziwna, bardziej bym patrzył na złe binarki, jak napisał psylek, bo miałeś stare wypisane. I zobacz czy nie ma logów u klienta.


  • +
  • -
  • 1


#684166 paintball mod broń się zacina

Napisane przez wiwi249 w 21.01.2015 22:56

ustaw amx_pbgun_jam na 0 (rpaintball.cfg)


  • +
  • -
  • 1


#683194 Po dołączeniu do drużyny, zaczyna spamować czymś w konsoli

Napisane przez wiwi249 w 16.01.2015 18:52

index out of bounds  - To było wałkowane na forum już tysiąc razy. Proponuję poszukać na forum. Liniki masz podane.


  • +
  • -
  • -1


#682809 Emit_sound dla danego teamu.

Napisane przez wiwi249 w 13.01.2015 22:56

Ciężko wytężyć umysł?

 
Spróbuj najpierw sam wytężyć umysł i zrozumieć o co mu chodziło. Zadajesz pytanie czy się da, to Ci odpowiedział że się da i tyle.


  • +
  • -
  • 1


#681974 Jak stworzyć Sms ?

Napisane przez wiwi249 w 09.01.2015 17:25

I wtedy właśnie zawrzeć umowy z np. Dotpayem, potem ogarnąć ich API SMS i dopiero możesz działać.


  • +
  • -
  • 1


#681781 [Szukam]Modelów przerobionych do cs 1.6 z cs:s

Napisane przez wiwi249 w 08.01.2015 17:58

Poradników jest pełno, wystarczy HLMV + narzedzia kompilacyjne, MS3D i dokumentacja HLSDK.


  • +
  • -
  • 1


#680116 [ROZWIĄZANE] Blad --- Host_Error: PF_precache_model_I

Napisane przez wiwi249 w 02.01.2015 20:38

Zależy od mapy w pewnym sensie, bo każda mapa ma swoją ilość plików do pobrania. Albo zmniejszasz pliki, albo jakieś proste mapy masz na serwie. Nic nie zrobisz więcej.


  • +
  • -
  • 1