Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wiwi249 - zdjęcie

wiwi249

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2018 14:57
*****

#679815 Jak zrobić żeby nieba się zmieniały losowo co mape ?

Napisane przez wiwi249 w 02.01.2015 03:05

Musisz dodać tablicy "skies" swoje nieba najpierw (nazwy nieba bez tych sufiksów *_rt itp)

new const skies[][] =
{
     "lung", "mojeniebo1", "mojeniebo2", "wielkienieba", "siodmeniebo"
};

A potem kazać je pobrać klientowi w funkcji plugin_precache(), tak, jak masz w kodzie.


  • +
  • -
  • 1


#679682 Jaki plik .wad do mapy typu de_dust

Napisane przez wiwi249 w 01.01.2015 16:16

Do wyboru do koloru

http://cs.gamebanana.com/textures

 :)


  • +
  • -
  • 1


#679190 [ROZWIĄZANE] Problem z Metamodem

Napisane przez wiwi249 w 30.12.2014 23:08

Sprawdź liblist.gam oczywiście, bo tam masz linijkę gamedll_linux i gamedll, obie ustaw na metamoda.


  • +
  • -
  • 1


#678939 CS:GO w CS:1.6 ?

Napisane przez wiwi249 w 30.12.2014 11:42

Gomod = Global Offensive Mod


  • +
  • -
  • 1


#678900 CS:GO w CS:1.6 ?

Napisane przez wiwi249 w 30.12.2014 01:27

Naklejek na 100% nie zrobisz.

Modele z CS:GO są dostępne w wielu miejscach w necie już.

Z mapami raczej nie przeportujesz, trudna sprawa. Trzeba od nowa robić, razem z konfiguracją radów (oświetlenia), modelami no i oczywiście texturami (*.wad, z czego maksymalna rozdzielczość tekstury w silniku GoldSrc to 512x512 w mapach).


  • +
  • -
  • 1


#677796 Jak usunac hosty z mapy ?

Napisane przez wiwi249 w 26.12.2014 16:16

https://forums.allie...ad.php?p=463407


  • +
  • -
  • 1


#677786 Utworzenie modelu w_ od v_ lub p_

Napisane przez wiwi249 w 26.12.2014 15:45

Istnieje. Wystarczy zdekompilować (najlepiej model p), wyciągnąć wszystkie .smd referencji modelu i na podstawie jakiegos normalnego modelu w_ utworzyć nowy model.


  • +
  • -
  • 1


#677287 Luneta Termowizyjna w CS 1.6? Czemu nie!

Napisane przez wiwi249 w 24.12.2014 21:57

Siemanko.

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu żeby to wrzucić gdziekolwiek, to wrzucam tutaj.

Wynik mojej wczorajszej pracy :D

 

 

Taka tam nowinka na święta.

No i wesołych!


  • +
  • -
  • 2


#677244 Battlefield 3 Mod - mała prezentacja

Napisane przez wiwi249 w 24.12.2014 20:10

Kodem się nie będę dzielił, bo jak dobrze pamiętam, nie był do końca prawidłowy, w każdym razie polegał na zmianie modelu broni na ten w paczce a potem wymuszeniu wyciągnięcia głównej broni żeby zresetować model; średni pomysł, wiem xD

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#676762 Battlefield 3 Mod - mała prezentacja

Napisane przez wiwi249 w 23.12.2014 00:42

Po małych dylematach dodałem do tematu prefiks "BattleField2" bo od tego pluginu zaczynałem :D
A było to dawno, dawno temu, kiedy uczyłem się amxx, postanowiłem zrobić sobie paczkę-moda, który nazwałem następnie Battlefield 3 mod - z racji tego, że był właśnie bazowany na starym, dobrym BF2. Jakoś tak pomyślałem, że się pochwalę.
 
1.png
 
Co ogólnie obejmowały dodatki i przeróbki?

  • nowoczesny system kustomizowanych klas - wybieramy jedną klasę, po czym dostosowujemy jej uzbrojenie i dodatki;
  • realistyczny system broni - każda broń ma możliwość celowania prawym przyciskiem myszki, na wzór nowoczesnych FPSów :]
  • dominacja jako drugi tryb rozgrywki (poza zwykłym TDM), oparta o przerobione z lekka csflags, ogólnie polega na zdobywaniu flag umieszczonych na mapie. Drużyna, która ma więcej przejętych flag, szybciej otrzymuje kolejne kupony (punkty wynagrodzenia dla całej drużyny). Która drużyna osiągnie limit kuponów, ta wygrywa, przy czym oczywiście zdobywanie flag i wygranie rundy jest odpowiednio nagradzane punktami.
  • grafika - zmienione modele gracza, broni i realistyczne mapy wprowadzają spoko klimacik
  • Wynagrodzenie za nieśmiertelniki - zabijając nożem przeciwników, zabieramy ich nieśmiertelniki (jest od tego nawet słodka animacja :D ). Ich ilość jest zapisywana do bazy danych, a możemy je potem wymienić na m.in. Nalot bombowy czy UAV.

Co do właśnie tych klas, to sama metoda jest dość prymitywna, ale fajna i skuteczna. Każda z 5 klas ma określony zestaw uzbrojenia i ekwipunku. Przy wyborze klasy pokazują się nam kolejno menu:

  • typ klasy: siły lądowe / jednostki specjalne [PREMIUM]
  • klasa: z pierwszego typu: Szturmowiec, Demolitions, Strzelec wyborowy, Wsparcie, Inżynier; z drugiego: Komandos, Snajper, Specjalista.
  • broń: jedna z broni dopasowanych do danej klasy (więc np. karabiny szturmowe znajdziemy najgęściej w klasie szturmowca, karabiny wyborowe u strzelca wyborowego, a pistolety maszynowe u inżyniera). Broń jest zależna od osiągniętego levelu! Im wyższy level, tym kolejną broń odblokowujemy.
  • broń druga: tu mamy mały wybór pistoletów, ale znajdą się m.in. Glock 18, Berreta M92FS, Desert Eagle.
  • ekwipunek 1: zestawy granatów.
  • ekwipunek 2: specjalny item (apteczki - troche inne niz w codmodach, granaty, ładunki C4, paczki ammo, miny Claymore, zdalnie sterowany smiglowiec, RPG-7 - tez inny niz rakiety w codmodach) lub inne granaty.

No i jeszcze wspomniałem o wynagrodzeniu za nieśmiertelniki. To, jak mniej więcej wygląda takie zabicie jest w SS'ach (animację i model robiliśmy z kuzynem :D ). Ilość nieśmiertelników się zapisuje, więc przy wejściu na serwer dalej mamy informację, ile mamy ich zebranych. Do wynagrodzeń należały:

  • UAV - widać wrogów na radarze (jednorazowo)
  • Airstrike - nalot bombowy na cel (jednorazowo)
  • Działko strażnicze - tak jak w pluginie na killstreaki
  • Minigun - 250 amunicji i baaardzo duża szybkostrzelność, jedna wielka kaszana (kupuje się raz i można go użyć w 5 rundach)
  • Strój juggernauta - dużo pancerza i hp, dodatkowo ^minigun (jeden zakup i można go użyć w 3 rundach)

 

Co do SSów, to się trochę zmieniło, wywaliłem ten wkurzający HUD i schowałem do ładnego MOTD, ale nie testowałem :D

 

W każdym razie mod stanowi przyjemną i ciekawą napierniczankę, jak się wszystko ładnie doinstaluje (autorespawn obowiązkowo). Nie jestem jednak dumny z tego, jak wygląda sam kod, ale to były moje pierwsze poważne ruchy ze scriptingiem amxx :D

Mod ma parę śmierdzących bugów, ale fajnie się gra i wbrew pozorom nie obciąża tak bardzo serwera (bardziej klienta).

Jak kogoś interesują szczegóły to chętnie pogadam :D

 

Nawiastem tylko też dodam, że pracuję teraz nad następną, dużo lepszą edycją tego moda ^^

 

No a tutaj łapcie parę SSków, sorki z góry za te debilne podpisy i za same zdjęcia, ale szykowałem SSy na reklamę dawno temu i nie mam normalnych. Wszystkie SSki są oczywiście prawdziwe :3

jeśli ktoś upatrzy gdzieś jakąś niedajBoże reklamę, to mi dajcie znać żebym usunął, zamiast mi wywalać tego posta, bo się naprodukowałem :|

 

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

18.png

17.png

7.png

8.png

9.png

15.png

14.png

11.png

12.png

13.png

16.png

 

 

 


  • +
  • -
  • 6


#674784 Problem z klasą (natychmiastowe zabicie)

Napisane przez wiwi249 w 12.12.2014 17:44

	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;

I powiedzcie mi, jak tu ma wchodzić strzał z kosy...


  • +
  • -
  • 1


#674469 [KOSZ] crasz qod mod silnika błąd jest

Napisane przez wiwi249 w 09.12.2014 23:09

Skoro twierdzisz że masz "crasz" to nie są te błędy w dalszym ciągu.


  • +
  • -
  • 1


#674462 [KOSZ] crasz qod mod silnika błąd jest

Napisane przez wiwi249 w 09.12.2014 22:39

Jaki błąd?


  • +
  • -
  • 1


#673757 [ROZWIĄZANE] Jak założyc serwer Cod mod

Napisane przez wiwi249 w 05.12.2014 14:33

To jest pytanie czy stwierdzenie? Ludzie, od tego macie język, żebyście go używali...

 

Potrzebny Ci serwer z Metamod oraz AMXX, paczka codmod (główny plugin + klasy) oraz troche logicznego myślenia.


  • +
  • -
  • 1


#673606 Problem z kompilacja pluginu

Napisane przez wiwi249 w 04.12.2014 18:20

Z tego co widziałem to właśnie to chciałeś zrobić, bo wywaliłeś cvary i zamiast tego, probowałeś podstawić wartość cvaru do get_pcvar_string, stąd ten błąd. Chciałeś, żeby stałym powodem bana było:
3a6aHeH /voteban'om Ha %time% MuH.! Pa36aH TyT: BaIII cauT", tak?


  • +
  • -
  • 1