Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

paintball mod broń się zacinazacinanie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 MMISCKOOB

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2015 16:27

Siema. Zainstalowałem paczkę paintaball pb i mam problem z zacinaniem broni. Jak to wyłączyć?

 

Będe wdzięczny :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Faceto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:85
  • Imię:daro
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 21.01.2015 20:50

podaj więcej szczegółów wycinki z sma czy cos takiego

a jak sie ta broń zacina??
  • +
  • -
  • 1

#3 MMISCKOOB

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2015 22:01

trzeba czyścić naciskając klawisz ''e'' spróbuje wycinki z sma


  • +
  • -
  • 0

#4 MMISCKOOB

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2015 22:13

case PB_MARKER: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_high);
            case PB_GLOCK: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_high);
            case PB_USP: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_high);
            case PB_SNIPER: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_low);
            case PB_LAUNCHER: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_low);
            case PB_SHOTGUN: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_low);
            case PB_SUPERMARKER: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_high) * 2;
            default: average_usage_jam = get_pcvar_num(jam_prob_high);

 

nie wiem czy ci to wystarczy ale masz


  • +
  • -
  • 0

#5 MMISCKOOB

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2015 22:16

postaram jeszcze czegoś poszukać


  • +
  • -
  • 0

#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 21.01.2015 22:56

ustaw amx_pbgun_jam na 0 (rpaintball.cfg)


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 MMISCKOOB

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2015 23:25

thx


jak chce ustawić żeby szybko leciały kólki to gdzie ?



Faceto masz +
CheQ (22.01.2015 11:17):
staraj się nie spamować postami. Tym razem zakończę na ostrzeżeniu słownym.

  • +
  • -
  • 0

#8 Faceto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:85
  • Imię:daro
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 22.01.2015 15:22

jezeli chcesz zmienic predkosc to podaj wiecej sma bo tutaj nic nie znajduje o predkosci
  • +
  • -
  • 1

#9 Maupa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 25.01.2015 13:32

Prędkość ustaw w pliku rpaintball.cfg

 

linijka

 

pbgun_velocity_marker 2000

 

Polecam nie ustawiać wyższej niż 4000


  • +
  • -
  • 1

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.02.2015 01:20

Polecam nie ustawiać wyższej niż 4000

 
Niż 3500* raczej, bo taka jest podstawowa wartość sv_maxvelocity. Jak chcesz zwiększyć prędkość pocisku to ustaw var sv_maxvelocity na większy po prostu, a potem pbgun_velocity_marker. Jak nie ustawisz większego sv_maxvelocity to zaczną się dziać dziwne rzeczy z pociskiem (będzie skręcał w większości przypadków). Pamiętaj że prędkość to wektor ;)


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych