Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wiwi249 - zdjęcie

wiwi249

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2018 14:57
*****

#694260 [ROZWIĄZANE] Problem z tabela serwa

Napisane przez wiwi249 w 26.03.2015 07:47

Ale jaki to skrypt tabeli serwerów?


  • +
  • -
  • 1


#694126 Jakie komędy by dać komuś vipa lub klase premium

Napisane przez wiwi249 w 25.03.2015 08:42

Jezu... Albo nas robisz w konia ze swoim wiekiem albo naprawdę niezły z Ciebie bałwan...
  • +
  • -
  • 1


#694101 1.Potrzebuje pluginu na wyświetlanie info np. Kontakt lub coś innego .....

Napisane przez wiwi249 w 24.03.2015 23:04

2. http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

4. Nie ma, jest generator klas, zajrzyj tu: http://amxx.pl/topic...-klasę-na-perk/

5. Generator vipa "słurzy" do generowania pluginów dający różne dodatki użytkownikom VIP (na daną flage admina).


  • +
  • -
  • 1


#693890 [ROZWIĄZANE] Widok 3d dla gracza

Napisane przez wiwi249 w 23.03.2015 12:23

Widok 3d jest caly czas w CS, miales chyba na mysli widok 3 osoby?
Zobacz tutaj, gosc to robil pod tf2, ape sadzac po bibliotekach powinno zadzialac.
https://forums.allie...d.php?p=1694178
  • +
  • -
  • 1


#693802 z bugowała się bazooka

Napisane przez wiwi249 w 22.03.2015 09:14

pewnie się z epsuła.

Kolego, jest takie coś jak interpunkcja. Weź troche popraw swoją wypowiedź bo czytam i w połowie nie wiem już o co chodzi.

Po drugie daj kod źródłowy, skoro mamy Ci pomóc.


  • +
  • -
  • 1


#692996 [ROZWIĄZANE] Podświetlone paczki wypadające z graczy

Napisane przez wiwi249 w 15.03.2015 21:29

Tak jest, przede wszystkim musisz oznaczyć id bytu a nie gracza, ponadto pamiętaj że set_user_rendering odnosi się wyłącznie do graczy.

 


  • +
  • -
  • 1


#692975 CTF bez broni?

Napisane przez wiwi249 w 15.03.2015 20:02

Jest. Najprościej usunąć wyświetlanie menu z pluginu. Możliwe że da się też użyć cvaru ctf_weapons "".


  • +
  • -
  • 1


#692114 [ROZWIĄZANE] Własne buy menu na serwerze?

Napisane przez wiwi249 w 10.03.2015 10:03

Nie można. Plugin pobiera graczowi modele i je ustawia, ale nie usuwa/nie nadpisuje oryginalnych. Tutaj trzeba by było nadpisać pliki buymenu. Także niewykonalne, skrótem mówiąc. Jedyne buymenu jakie sobie mozesz zrobic to za pomocą normalnego menu jakie oferuje amxx :)


  • +
  • -
  • 1


#691708 "bad command $texrendermode" - przy kompilacji modelu

Napisane przez wiwi249 w 07.03.2015 18:27

To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.


  • +
  • -
  • 2


#691456 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klas po skasowaniu 2 statystyk

Napisane przez wiwi249 w 05.03.2015 15:08

Ten błąd znaczy, że liczba parametrów funkji przy wywołaniu w klasie jest inna niż ta zarejestrowana w silniku. cod_register_class to funkcja natywna.


  • +
  • -
  • 1


#691431 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Fajna nazwa dla waluty

Napisane przez wiwi249 w 04.03.2015 23:02

Daj franki, żeby było na czasie xD

Może jakieś nieaktualne monety, nieużywane już albo nie z naszych terenów, np. denary?


  • +
  • -
  • 2


#690388 Moj pierwszy skin postaci! proszę o pomoc

Napisane przez wiwi249 w 26.02.2015 14:32

 

No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc

 

Zarzuć linkiem

 

Niestety wszystko jest w paczce HLSDK, w dokumentacji, raczej się odnajdziesz. Jakbym miał pojedyncze pliki to bym podesłał, ale mam nowy komputer który HLSDK jeszcze nie widział :/

http://www.moddb.com...alf-life-sdk-23


  • +
  • -
  • 1


#690256 Konwertowanie mapy z CSS do CS 1.6

Napisane przez wiwi249 w 25.02.2015 13:53

VMEX2.exe (Valve Map Extracter 2) i Valve Hammer Editor, ewentualnie Jackhammer no i kompilatory ZHLT. Niestety bez minimalnego wkładu pracy nie da się tego zrobić :)


  • +
  • -
  • 1


#689695 [ROZWIĄZANE] Problem funkcja czasowa set_task pomoże ktoś?

Napisane przez wiwi249 w 21.02.2015 16:51

czemu nie dasz get_user_name(id, nazwa, sizeof nazwa-1) ?
Btw. dla Magneta, nie zawsze jest wymagane stosowanie nawiasów, myślałem że support wie o takich rzeczach :D Kiedyś Dark robił nawet o tym wpis na blogu.


  • +
  • -
  • 1


#689444 Moj pierwszy skin postaci! proszę o pomoc

Napisane przez wiwi249 w 19.02.2015 20:46

Bazować, no ale jak chcesz. Poza tym jesli znajdziesz sobie wysokopoligonowy model to będziesz miał przewalone.

Jak chcesz stworzyć od podstawy całego mesha z mapami UV i texturami to polecam Cinema 4D + BodyPaint, prosto i wygodnie. Poszukaj sobie limitów plików smd w googlach.

Następna część, to dopasowanie modelu do szkieletu, tutaj polecam Milkshape 3d. Nie rób swojego szkieletu bo będziesz musiał robić od nowa animacje :)
Poza tym kompilator (ten w milkshape 3d wbudowany jest całkiem spoko). Czasem moze nie przyjmować tekstur, pamiętaj że ostatecznie musza to być 256-kolorowe bitmapy 16-bitowe.

No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc ;)


  • +
  • -
  • 1