Ale jaki to skrypt tabeli serwerów?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
wiwi249
Rejestracja: 22.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2018 14:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 440
- Odwiedzin: 8 795
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Wiktor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Tarnobrzeg
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#694260 [ROZWIĄZANE] Problem z tabela serwa
Napisane przez wiwi249 w 26.03.2015 07:47
#694126 Jakie komędy by dać komuś vipa lub klase premium
Napisane przez wiwi249 w 25.03.2015 08:42
#694101 1.Potrzebuje pluginu na wyświetlanie info np. Kontakt lub coś innego .....
Napisane przez wiwi249 w 24.03.2015 23:04
2. http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
4. Nie ma, jest generator klas, zajrzyj tu: http://amxx.pl/topic...-klasę-na-perk/
5. Generator vipa "słurzy" do generowania pluginów dający różne dodatki użytkownikom VIP (na daną flage admina).
#693890 [ROZWIĄZANE] Widok 3d dla gracza
Napisane przez wiwi249 w 23.03.2015 12:23
Zobacz tutaj, gosc to robil pod tf2, ape sadzac po bibliotekach powinno zadzialac.
https://forums.allie...d.php?p=1694178
#693802 z bugowała się bazooka
Napisane przez wiwi249 w 22.03.2015 09:14
#692996 [ROZWIĄZANE] Podświetlone paczki wypadające z graczy
Napisane przez wiwi249 w 15.03.2015 21:29
#692975 CTF bez broni?
Napisane przez wiwi249 w 15.03.2015 20:02
#692114 [ROZWIĄZANE] Własne buy menu na serwerze?
Napisane przez wiwi249 w 10.03.2015 10:03
#691708 "bad command $texrendermode" - przy kompilacji modelu
Napisane przez wiwi249 w 07.03.2015 18:27
To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.
#691456 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją klas po skasowaniu 2 statystyk
Napisane przez wiwi249 w 05.03.2015 15:08
#691431 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Fajna nazwa dla waluty
Napisane przez wiwi249 w 04.03.2015 23:02
#690388 Moj pierwszy skin postaci! proszę o pomoc
Napisane przez wiwi249 w 26.02.2015 14:32
No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc
Zarzuć linkiem
Niestety wszystko jest w paczce HLSDK, w dokumentacji, raczej się odnajdziesz. Jakbym miał pojedyncze pliki to bym podesłał, ale mam nowy komputer który HLSDK jeszcze nie widział
http://www.moddb.com...alf-life-sdk-23
#690256 Konwertowanie mapy z CSS do CS 1.6
Napisane przez wiwi249 w 25.02.2015 13:53
#689695 [ROZWIĄZANE] Problem funkcja czasowa set_task pomoże ktoś?
Napisane przez wiwi249 w 21.02.2015 16:51
#689444 Moj pierwszy skin postaci! proszę o pomoc
Napisane przez wiwi249 w 19.02.2015 20:46
Bazować, no ale jak chcesz. Poza tym jesli znajdziesz sobie wysokopoligonowy model to będziesz miał przewalone.
Jak chcesz stworzyć od podstawy całego mesha z mapami UV i texturami to polecam Cinema 4D + BodyPaint, prosto i wygodnie. Poszukaj sobie limitów plików smd w googlach.
Następna część, to dopasowanie modelu do szkieletu, tutaj polecam Milkshape 3d. Nie rób swojego szkieletu bo będziesz musiał robić od nowa animacje
Poza tym kompilator (ten w milkshape 3d wbudowany jest całkiem spoko). Czasem moze nie przyjmować tekstur, pamiętaj że ostatecznie musza to być 256-kolorowe bitmapy 16-bitowe.
No i wypadałoby zapoznać się z dokumentacją HLSDK na temat modeli i plików *.qc
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: wiwi249
- Regulamin