Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kwieciak - zdjęcie

kwieciak

Rejestracja: 05.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2012 11:25
-----

#380402 Roundsound nie chce grać

Napisane przez kwieciak w 13.03.2012 23:00

ale kolega nie poszedl na latwizne i chial sobie zrobic sam albo edytowa po swoje upodobania
uprzejma administracja...
  • +
  • -
  • 1


#379446 [ROZWIĄZANE] RoundSound - fast download

Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 10:10

ale dast dl na ownie wcale nie jest fast, zrob sb na friko.pl
  • +
  • -
  • -3


#379440 [ROZWIĄZANE] Plugin na vote.

Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 09:40

sory zle przeczytalem :D
  • +
  • -
  • -2


#379435 [ROZWIĄZANE] Plugin na vote.

Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 09:32

sprawdz to
- galileo
-mapchooser
  • +
  • -
  • -1


#360748 [ROZWIĄZANE] [Prosba] Napisanie klasy do COD'a < Nowy >

Napisane przez kwieciak w 08.02.2012 19:28

proszę bardzo :D
Załączony plik  codclass_zabijaka.sma   1,2 KB  40 Ilość pobrań
  codclass_zabijaka.amxx Załączony plik  codclass_zabijaka.amxx   6,24 KB  3 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#360742 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu Na wyświetlanei sie info o banie

Napisane przez kwieciak w 08.02.2012 19:17

poszukaj mini_bans :)
  • +
  • -
  • 1


#359693 Nowa statystyka Regeneracja Hp

Napisane przez kwieciak w 06.02.2012 20:26

ciekawe, jak wyprobuje to napisze
  • +
  • -
  • 1


#351577 Problem z roundsound mp3

Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 18:46

zmniejsz jakosc *.mp3 zejdz ponizej 100kb/s
  • +
  • -
  • 1


#351452 [ROZWIĄZANE] Te same lvl u kazdego gracza

Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 16:30

wejdz w admxmodx/configs/ i w codmod.cfg ustaw ten cvar tak
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP

  • +
  • -
  • 1


#351275 [ROZWIĄZANE] Jak dodać pare he do klasy - prosba o dorobienie +szukam pluga

Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 01:13

trzymaj ale nie jestem do konca pewny czy wszystko bedzie tak jak chciales

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Specnaz";
new const opis[] = "Dostaje ak 3 he deagla ma duzo hp i jest wytrzymaly masz 1/6 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
if(ma_klase[id] && perk)
{
new perk_desc[128];

cod_get_perk_desc(perk, perk_desc, 127);

if(contain(perk_desc, "HE") != -1 || contain(perk_desc, "granat") != -1)
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 6
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez kwieciak");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}

public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, sizeof arg2 - 1);

if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE") && ma_klase[get_msg_arg_int(1)])
return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public message_text(msgid, dest, id)
{
if (get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE;
new arg[33];
get_msg_arg_string(5, arg, sizeof arg - 1);
if (!equal(arg, "#Fire_in_the_hole"))
return PLUGIN_CONTINUE;
get_msg_arg_string(2, arg, sizeof arg - 1);

new player = str_to_num(arg);

if (!is_user_alive(player))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[player])
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#351271 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja

Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 00:44

lap sma i amxx :)

Załączony plik  codclass_striker.sma   4,46 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_striker.amxx Załączony plik  codclass_striker.amxx   8,61 KB  0 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#350638 Jak usunac exp z klasy / jak dodac 1/5 z noża ?

Napisane przez kwieciak w 17.01.2012 15:51

jesli masz komendy admina od QTM.Peyot to mozessz to zrobic cvarem
a co do 1/5 z noza to sprawdz to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Tropiciel (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma 2 Miny , jest niewidzialny na nozu , ma zmiejszona grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Tropiciel (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 5;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#346401 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilowaniem

Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 01:40

trzymaj sma i juz po kompilacji ^D^

Załączony plik  codclass_Masters.sma   1,65 KB  36 Ilość pobrań
  codclass_Masters.amxx Załączony plik  codclass_Masters.amxx   4,24 KB  1 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#346378 Reklama w klasie/perku

Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 00:50

Na koncu #include np
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

dodaj
#include <colorchat>


wtedy wyglada tak

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>


i w public cod_class_enabled(id)
zmien
ma_klase[id] = true;

na
{
ColorChat(id, GREEN, "Tutaj daj swoj tekst");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


Dla premium
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#346369 wgranie sklepu na new coda

Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 00:31

jaki chcesz przedzial exp tzn. od ilu do 40 ?

kolega dal Ci od 25 do 40 trzymaj od 1-40
Załączony plik  cod_shop.sma   3,62 KB  76 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx Załączony plik  cod_shop.amxx   5,13 KB  5 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1