Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kwieciak
Rejestracja: 05.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2012 11:25
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 56
- Odwiedzin: 2 823
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łwc
9
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
kwieciak nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#380402 Roundsound nie chce grać
Napisane przez kwieciak w 13.03.2012 23:00
ale kolega nie poszedl na latwizne i chial sobie zrobic sam albo edytowa po swoje upodobania
uprzejma administracja...
uprzejma administracja...
#379446 [ROZWIĄZANE] RoundSound - fast download
Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 10:10
#379440 [ROZWIĄZANE] Plugin na vote.
Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 09:40
#379435 [ROZWIĄZANE] Plugin na vote.
Napisane przez kwieciak w 12.03.2012 09:32
#360748 [ROZWIĄZANE] [Prosba] Napisanie klasy do COD'a < Nowy >
Napisane przez kwieciak w 08.02.2012 19:28
proszę bardzo
codclass_zabijaka.sma 1,2 KB 40 Ilość pobrań
codclass_zabijaka.amxx codclass_zabijaka.amxx 6,24 KB 3 Ilość pobrań
codclass_zabijaka.sma 1,2 KB 40 Ilość pobrań
codclass_zabijaka.amxx codclass_zabijaka.amxx 6,24 KB 3 Ilość pobrań
#360742 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu Na wyświetlanei sie info o banie
Napisane przez kwieciak w 08.02.2012 19:17
#359693 Nowa statystyka Regeneracja Hp
Napisane przez kwieciak w 06.02.2012 20:26
#351577 Problem z roundsound mp3
Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 18:46
#351452 [ROZWIĄZANE] Te same lvl u kazdego gracza
Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 16:30
#351275 [ROZWIĄZANE] Jak dodać pare he do klasy - prosba o dorobienie +szukam pluga
Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 01:13
trzymaj ale nie jestem do konca pewny czy wszystko bedzie tak jak chciales
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Specnaz";
new const opis[] = "Dostaje ak 3 he deagla ma duzo hp i jest wytrzymaly masz 1/6 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
if(ma_klase[id] && perk)
{
new perk_desc[128];
cod_get_perk_desc(perk, perk_desc, 127);
if(contain(perk_desc, "HE") != -1 || contain(perk_desc, "granat") != -1)
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 6
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez kwieciak");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);
public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE
new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, sizeof arg2 - 1);
if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE") && ma_klase[get_msg_arg_int(1)])
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public message_text(msgid, dest, id)
{
if (get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE;
new arg[33];
get_msg_arg_string(5, arg, sizeof arg - 1);
if (!equal(arg, "#Fire_in_the_hole"))
return PLUGIN_CONTINUE;
get_msg_arg_string(2, arg, sizeof arg - 1);
new player = str_to_num(arg);
if (!is_user_alive(player))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[player])
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#351271 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja
Napisane przez kwieciak w 19.01.2012 00:44
lap sma i amxx
codclass_striker.sma 4,46 KB 20 Ilość pobrań
codclass_striker.amxx codclass_striker.amxx 8,61 KB 0 Ilość pobrań
codclass_striker.sma 4,46 KB 20 Ilość pobrań
codclass_striker.amxx codclass_striker.amxx 8,61 KB 0 Ilość pobrań
#350638 Jak usunac exp z klasy / jak dodac 1/5 z noża ?
Napisane przez kwieciak w 17.01.2012 15:51
jesli masz komendy admina od QTM.Peyot to mozessz to zrobic cvarem
a co do 1/5 z noza to sprawdz to
a co do 1/5 z noza to sprawdz to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Tropiciel (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma 2 Miny , jest niewidzialny na nozu , ma zmiejszona grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Tropiciel (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 12);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 5;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
#346401 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilowaniem
Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 01:40
trzymaj sma i juz po kompilacji
codclass_Masters.sma 1,65 KB 36 Ilość pobrań
codclass_Masters.amxx codclass_Masters.amxx 4,24 KB 1 Ilość pobrań
codclass_Masters.sma 1,65 KB 36 Ilość pobrań
codclass_Masters.amxx codclass_Masters.amxx 4,24 KB 1 Ilość pobrań
#346378 Reklama w klasie/perku
Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 00:50
Na koncu #include np
dodaj
wtedy wyglada tak
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
na
Dla premium
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
dodaj
#include <colorchat>
wtedy wyglada tak
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
i w public cod_class_enabled(id)
zmien
ma_klase[id] = true;
na
{
ColorChat(id, GREEN, "Tutaj daj swoj tekst");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Dla premium
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
#346369 wgranie sklepu na new coda
Napisane przez kwieciak w 08.01.2012 00:31
jaki chcesz przedzial exp tzn. od ilu do 40 ?
kolega dal Ci od 25 do 40 trzymaj od 1-40
cod_shop.sma 3,62 KB 76 Ilość pobrań
cod_shop.amxx cod_shop.amxx 5,13 KB 5 Ilość pobrań
kolega dal Ci od 25 do 40 trzymaj od 1-40
cod_shop.sma 3,62 KB 76 Ilość pobrań
cod_shop.amxx cod_shop.amxx 5,13 KB 5 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kwieciak
- Regulamin