Jeśli są jakieś problemy, lub jakaś literka przeoczona w kodzie proszę pisać.
do modułów należy dodać:
#include <codmod>Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832dodajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)Pod:
kondycja_gracza[33],dodajmy:
regeneracjap_gracza[33];do plugin_init na końcu:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Regeneracja", 1);do public usunumiejetnosc po:
kondycja_gracza[id] = 0;dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;w public przydzielpunkty pod:
new kondycja[60];dodajemy:
new regeneracjap[60];w tej samej funkcji pod:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));dodajemy:
format(regeneracjap, charsmax(regeneracjap), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracjap_gracza[id]);w tej samej funkcji pod:
menu_additem(menu, kondycja);dodajemy:
menu_additem(menu, regeneracjap);Szukamy:
case 3: { if(kondycja_gracza[id] < 100) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); }pod tym dodajemy:
case 4: { if(regeneracjap_gracza[id] < 50) { regeneracjap_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom regeneracji osiagniety"); }w public resetujpunkty pod:
kondycja_gracza[id] = 0;dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;w public zapiszdane zamieniamy to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);na to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], regeneracjap_gracza[id]);w public wczytajdane szukamy:
new danegracza[6][32];zamieniamy na:
new danegracza[7][32];szukamy:
danegracza[6], 31po tym dodajemy:
, danegracza[7], 31pod tym:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);zamieniamy:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];na to:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];w public sprawdzpoziom dwa razy dodajemy po:
-kondycja_gracza[id]to:
-regeneracjap_gracza[id]na koncu .sma dodajemy:
public Regeneracja(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/100.0) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie); return HAM_IGNORED; }