Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z kompilacja

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alechandro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 18.01.2012 23:24

nie kompiluje mi tej klasy nie wiem co zle zrobilem proszę o jej prawdzenie nagradzam +



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];
new para_ent[33];
new const nazwa[] = "Striker";
new const opis[] = "Posiada spadochron i ciche kroki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRANDE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl");
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Alechandro");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
{
if(para_ent[id])
uzywa[id] = false;
else
{
uzywa[id] = true;
pozostale_spadochrony[id]--;
}
}
else
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie 5 spadochronow");
}

public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames
if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return
new Float:fallspeed = -100.0
new Float:frame

new flags = get_entity_flags(id)
if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
uzywa[id] = false;
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
if (uzywa[id]) {
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (velocity[2] < 0.0) {
if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0) {
pozostale_spadochrony[id]--;
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if (para_ent[id] > 0 ) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
public ResetHUD(id)
{
uzywa[id] = false;
pozostale_spadochrony[id] = 9999;
}
public cod_class_enabled(id)
set_user_footsteps(id, 1);
public cod_class_disabled(id)
set_user_footsteps(id, 0);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 18.01.2012 23:36

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#3 kwieciak

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Łwc
Offline

Napisano 19.01.2012 00:44

lap sma i amxx :)

Załączony plik  codclass_striker.sma   4,46 KB  8 Ilość pobrań
  codclass_striker.amxx Załączony plik  codclass_striker.amxx   8,61 KB  0 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#4 Alechandro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 19.01.2012 10:09

dzieks
  • +
  • -
  • 0

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.01.2012 18:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych