[ROZWIĄZANE] RoundSound - fast download
Jesiu
10.03.2012
oczywiście dam +
Użytkownik Jesiu edytował ten post 10.03.2012 20:27
Pawlak093
10.03.2012
jeżeli wrzucasz coś na serwer gry to na serwer www wrzucasz to samo w te same foldery (musi być ta sama ścieżka do pliku)
jeżeli masz piosenkę przykładowo w cstrike/sound/misc/nazwa_piosenki.mp3 to na serwerze www musisz zrobić tak żeby ścieżka się zgadzała cstrike/sound/misc/nazwa_piosenki.mp3
IndeS
10.03.2012
2. Program total commander lub podobny
3. Łączysz się jak z FTP serwera i dodajesz pliki w te same foldery co na FTP serwera.
4. W FTp serwera w folderze /cstrike znajdujesz serwer.cfg i tam zmieniasz to:
sv_downloadurl "LINK DO TWOJEGO FASTA"
sv_allowdownload "1"
Pawlak093
10.03.2012
yyy? opisz pytanie/problem dokładniej bo wątpie aby ktoś zrozumiałspoko. a jakieś bardziej znane. lepsze serwery FTP
IndeS
10.03.2012
Użytkownik IndeS edytował ten post 10.03.2012 20:56
Jesiu
10.03.2012
bo jeden przez totalcomm. na mój serwer
a drugi gdzie ??
bo z tego co zrozumiałem to muszę mieć konto na jakimś serwerze FTP.
Jesiu
10.03.2012
IndeS
dzienx
temat do zamkniecia
Użytkownik Jesiu edytował ten post 10.03.2012 20:56
IndeS
10.03.2012
Użytkownik IndeS edytował ten post 10.03.2012 20:59
Jesiu
10.03.2012
pojawił się nowy problem:
zrobiłem tak jak w poradniku. ale jakby nie działa proszę :
oto poradnik.
Counter Strike 1.6[/u]
Niestandardowe pliki na serwerze fastdownload umieszczamy strukturalnie w zwyż od katalogu cstrike/, chodzi o to ze pliki które są u nas na serwerze gry w katalogu maps/ na serwerze fastdownload też muszą znaleźć się w katalogu maps/. Tak samo z wszystkimi innymi plikami sound/, sound/misc/ i tak dalej. Pamiętaj że tylko robimy to z plikami niestandardowymi, które dograliśmy na serwer.
Łączymy się na serwer fastdownload za pomocą totalcomander'a bądź innego klienta FTP.
Tworzymy pierwszy katalog który np nazywamy: serwer_ffa (możemy też wrzucać bez tworzenia katalogu, bądź dać inną nazwe, ale musimy pamiętać by potem dobrze określić wartość cvaru sv_downloadurl w pliku konfiguracji serwera).
Wchodzimy do stworzonego katalogu "serwer_ffa" i wrzucamy pokolei strukturalnie przygotowane u siebie na dysku pliki.
Powinno to wyglądać następująca, przykład:
~/serwer_ffa/
~/serwer_ffa/maps/de_przyklad.bsp
~/serwer_ffa/sound/misc/muzyczka_serwera.wav
~/serwer_ffa/de_przyklad.wad
Tak samo pliki muszą być u nas na serwerze gry!
(...)/cstrike/
(...)/cstrike/maps/de_przyklad.bsp
(...)/cstrike/sound/misc/muzyczka_serwera.wav
(...)/cstrike/de_przyklad.wad
Teraz do pliku konfiguracyjnego serwera "server.cfg" dodajemy bądź modyfikujemy jeżeli wpis "sv_downloadurl" istnieje:
sv_downloadurl "http://naszadres_ser...pl/serwer_ffa/"
Przykład na twoim adresie FastDownload:
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...pl/serwer_ffa/"
Pamiętaj by uruchomić ponownie serwer po zmianach w server.cfg oraz swoją gre jeżeli wchodziłeś wcześniej na serwer gdy nie było jeszcze porpawnie skonfigurowanego fastdownloadu, gra zapamiętuje ostatnie ustawienie wejścia na serwer więc musisz ją ponownie uruchomić po zmianach.]
zrobiłem wszystko tak jak pisze. moim zdaniem kluczem do rozwiązania błędu jest to :
Teraz do pliku konfiguracyjnego serwera "server.cfg" dodajemy bądź modyfikujemy jeżeli wpis "sv_downloadurl" istnieje:
sv_downloadurl "http://naszadres_ser...pl/serwer_ffa/"
Przykład na twoim adresie FastDownload:
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...pl/serwer_ffa/"
nie wiem czy mam napisać :
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...pl/serwer_ffa/"
czy jakoś tak :
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...zyczka/rs1.mp3"
czy nie wiem już jak. próbowałem wszystkiego
Proszę o pomoc.
jeśli chodzi o plik server.cfg to go wkleje :
# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA START
hostname "[CIACH] [COD] @ OwnServer.pl"
# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA KONIEC
sv_proxies 1
sv_region 3
host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.host1.ownserv.pl/Serwer COD/"
mp_decals 300
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
Użytkownik Muzzi edytował ten post 11.03.2012 15:09
IndeS
11.03.2012
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...erv.pl/cstrkie"
W ramach wyjasnienia, masz adres do FD i na koncu jest folder poczatkowy czyli taki ktory po podlaczeniu do ftp jest pierwszy.
W większości jest /cstrike
Dla przykładu podam tu moj FD z tym że ja mam na Tserwrey wiec to tylko przykład musisz podac swoje dane ktore powinienes miec w panelu na hostingu:
sv_downloadurl "http://fastdownload....******/cstrike"
Jesiu
11.03.2012
jeszcze 1 pytanko czy po tym cstrike mam napisać resztę adresu czy to wystarczy:
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...erv.pl/cstrkie"
czy
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho.../cstrkie/Serwer COD/sound/misc/muzyczka"
czy ewentualnie
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho.../cstrkie/Serwer COD/sound/misc/muzyczka/rs1"
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho.../cstrkie/Serwer COD/sound/misc/muzyczka/rs2"
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho.../cstrkie/Serwer COD/sound/misc/muzyczka/rs3"
sv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho.../cstrkie/Serwer COD/sound/misc/muzyczka/rs4"
??
IndeS
11.03.2012
takie cos wystarczysv_downloadurl "http://www.xxxxxx.ho...erv.pl/cstrkie"
Jesiu
11.03.2012
a teraz to samo czyli wnioskuje że fast download mi nie działa.
a wszystko zrobiłem tak jak trzeba.
diablix
11.03.2012
Gość_DupcyKIJ xD_* 11.03.2012
Wrzuć nuty z serwa do sound na FD, ale w sound zrób folder misc i git majonez.
Kamil17 11.03.2012
Kamil17 12.03.2012
Co ty wql opowiadasz aż się jeszcze dziwię że nie został usunięty twój postale dast dl na ownie wcale nie jest fast, zrob sb na friko.pl
Zrób tak jak ja mówiłem
@ Do Autora jeśli wgrałeś poprawnie wyłącz serwer na jakąś 1 min i pomoże ci bynajmniej mi pomogło