Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak dodać pare he do klasy - prosba o dorobienie +szukam pluga

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 goferek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 18.01.2012 19:33

Witam.
Proszę o danie tej klasie 2 he oraz zrobienia jej 1/6 z he
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
		
new const nazwa[]   = "Specnaz";
new const opis[]	= "Dostaje ak 3 he deagla ma duzo hp i jest wytrzymaly";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 6;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Codmod");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);

}

Szukam Plugina ,który wyświetla hp pod informacjami klasy

[Specnaz]
[xp: 1234:12345]
perk:
i ,żeby w tym miejscu pisało ile kto ma hp bo nie kiedy hp wynosi 300 a pisze 255

Refresh

#2 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 18.01.2012 20:19

#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Wyswietlanie zycia"
#define VERSION "1.13"
#define AUTHOR "atdirmaq"
new g_HudSyncObj
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")
g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
}
public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id)
{
new iHealth = get_user_health(id)
if(iHealth > 255) // credit to vittu
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.25, 0.75, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "Zycie: %d", iHealth)
}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#3 kwieciak

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Łwc
Offline

Napisano 19.01.2012 01:13

trzymaj ale nie jestem do konca pewny czy wszystko bedzie tak jak chciales

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Specnaz";
new const opis[] = "Dostaje ak 3 he deagla ma duzo hp i jest wytrzymaly masz 1/6 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 6;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
if(ma_klase[id] && perk)
{
new perk_desc[128];

cod_get_perk_desc(perk, perk_desc, 127);

if(contain(perk_desc, "HE") != -1 || contain(perk_desc, "granat") != -1)
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 6
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez kwieciak");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}

public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, sizeof arg2 - 1);

if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE") && ma_klase[get_msg_arg_int(1)])
return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public message_text(msgid, dest, id)
{
if (get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE;
new arg[33];
get_msg_arg_string(5, arg, sizeof arg - 1);
if (!equal(arg, "#Fire_in_the_hole"))
return PLUGIN_CONTINUE;
get_msg_arg_string(2, arg, sizeof arg - 1);

new player = str_to_num(arg);

if (!is_user_alive(player))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[player])
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 goferek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 20.01.2012 09:39

macie plusy a tej reklamy nie musiałeś Robic :D

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 20.01.2012 15:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych