Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr. Dziwny - zdjęcie

Mr. Dziwny

Rejestracja: 01.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 10:53
*****

#647825 Podmiana Nazwy Teamow

Napisane przez k4x4z5 w 05.07.2014 16:49

opis

Plugin podmienia nazwy przy wyborze teamu po wejściu na serwer.

 

instalacja

Standardowa.

 

screenshot

7IQoPa3.png

 

inne informacje

Aby zmienić na swoją nazwę teamu należy edytować sma i zmienic je w  miejscu gdzie pisze

[Wlasna Nazwa] 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#649120 Menu spara (STAM) by szelbi

Napisane przez szelbi w 11.07.2014 12:54

Opis


Jest to w pełni automatyczny plugin do obsługi sparów. Dodatkowo admin posiada dostęp do menu, w którym może uruchamiać wszystkie funkcje ręcznie.

Funkcje pluginu


Spoiler


Komendy admina


/spar - otwiera menu do zarządzania sparem (ADMIN_BAN)

Komendy gracza


amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1] - wykonuje graczowi daną ilość screenów w wybranym formacie
/ss - otwiera menu robienia screenów
amx_ip - wyświetla w konsoli listę IP i SID graczy obecnych na serwerze

Instalacja


Standardowa.
esl5on5mrpol.cfg do cstrike
sprawdz_bana.php na serwer www

CVARY


spar_log "0" //czy zapisywanie IP oraz SID każdego gracza do logów ma być włączone
spar_mininterp "0.01" //minimalny interp jaki można mieć na serwerze
spar_maxinterp "0.05" //maksymalny interp jaki można mieć na serwerze
spar_config "esl5on5mrpol.cfg" //nazwa i ścieżka do pliku konfiguracyjnego
spar_time "10" //czas w sekundach przed zamianą drużyn po skończonej kwarcie: 0 - wyłączone
spar_chat_admins "1" //czy admin może pisać na czacie, kiedy ten jest zablokowany
spar_teamchat "1" //czy czat drużynowy też ma być blokowany
spar_host "twojastrona.pl" //adres strony, na której znajduje się plik php (bez http:// oraz www)
spar_site "/sprawdz_bana.php" //nazwa i ścieżka do pliku php

ss_mscreens "10" //maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" //co ile robione są screeny
ss_sitemap "twojastrona.pl" //strona, na którą mają być wrzucone screeny
ss_access "0" //kto może robić screeny na serwerze: 1 - każdy, 0 - tylko admin

Changelog


Spoiler


Podziękowania


Spoiler


Inne informacje


Autor: szelbi
Licencja: CC BY-NC-SA 4.0 (Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach)
Wersja: 1.0.6

Jeśli używasz pluginu na serwerze PB, wgraj również moją wersję tego moda, w której naprawiłem kilka sporych błędów - http://amxx.pl/topic...od-nowa-wersja/

Aby wyłączyć sprawdzanie czy gracz ma status "ZBANOWANY" na banid.pl, (np. gdy nie masz serwera www) wystarczy dodać // przed
#define TASK_BAN 002

Wszelkie sugestie odnośnie tego co chcielibyście dodać/zmienić w pluginie piszcie poniżej.

Download


Załączony plik  menu_spara.sma   22,71 KB  365 Ilość pobrań
  menu_spara.amxx
Załączony plik  screenshot_spar.sma   4,79 KB  263 Ilość pobrań
  screenshot_spar.amxx
Załączony plik  esl5on5mrpol.cfg   1,66 KB  288 Ilość pobrań

Załączony plik  sprawdz_bana.php   296 bajtów  279 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 12


#643832 TimeStamp Rank - ranking na czas (dni) zamiast ilości wpisów

Napisane przez Puchate w 17.06.2014 19:49

Standardowo wbudowane statystyki w AMXMODX tworzą listę rankingową graczy na serwerze, dopisując każdego unikalnego gracza do tej listy. Czyszczenie spisu graczy następuje po przekroczeniu danej ilości wpisów wg ustawienia cvara csstats_maxsize. Domyślnie wartość wynosi 3500, konfiguruje się ją w addons/amxmodx/configs/amxx.ini na końcu pliku.

 

Jakie to ma wady?

 

Z tego rozwiązania korzystają wszystkie serwery z AMXX, jednak system ten powoduje kilka problemów:

  • ciężko przewidzieć ilość graczy w danym okresie miesiąca, więc np. chcąc mieć listę resetowaną co miesiąc trzeba robić to ręcznie oraz csstats_maxsize ustawić na wysoką wartość. W przypadku dużej ilości wpisów do rankingu serwer zdecydowanie dłużej się ładuje.
  • losowe restarty rankingu - nie mamy bezpośredniego wpływu na ilość graczy która przybędzie na nasz serwer, więc może się zdarzyć podczas jakiegoś "boomu" ze ranking zrestartuje się wbrew zasadom przyjętym na serwerze
  • męczące jest w pełni pilnowanie daty - trzeba wejść na serwer, zapisać listę top15 jako screenshota i zmienić cvar

Z pomocą przychodzi TimeStamp Rank

 

Funkcjonalności:

  • pilnuje automatycznych restartów rankingu wg ilości dni ustawianych za pomocą cvara csstats_days
  • zapisuje do pliku tekstowego toplistę spod /top15 przy każdym restarcie, w osobnych plikach w katalogu cstrike (wł/wył)
  • przy wpisaniu /rank powiadamia graczy co ile następuje reset rankingu oraz kiedy ostatnio był robiony (wł/wył)

rank_1.jpg

 

 

CVAR:

csstats_days 30 // co ile dni restartowac rank?
csstats_savetofile 1 // czy zapisywac top15 do pliku?
csstats_info 1 // czy powiadamiac graczy o dacie restartu?

Plugin dostępny w wersji polskiej oraz angielskiej.

 

Aktualna wersja: 1.1

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6724 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4008 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1717 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6248 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#560615 VIP Na JailBreak

Napisane przez SheO w 03.08.2013 18:33

Witam, podaje tutaj mojego VIP'a na Jaila robiony w generatorze ale gdyby ktoś nie miał pomysłów to proszę zobaczyć mój :)

 

 

 

  • Vip posiada :
  • Multijumpy
    50 HP co rundę
    1 SG co rundę
    Napis VIP w tabeli wyników
    VIP widoczny ba liście /vips
    Widzi obrażenia zadane jak i otrzymane
    Posiada prywatny chat
    Przywitanie gdy wchodzi na serwer

     

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1583 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1708 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1073 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1031 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  919 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  795 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  899 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#577057 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.

Napisane przez Droso w 12.10.2013 20:57

Witajcie!

 

Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!

 

Aby usunąć crashe należy:

 

  • Krok 1: Usunąć w piłce Cypisia usuwanie piłki przy życzeniu.

Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(g_CreateBall)
	{
		if(pev_valid(g_ball))
			remove_entity(g_ball);
	}
}

Kompilujemy i wgrywamy na serwer.

  • Krok 2: Podmień funkcję w jail_api_jailbreak.sma (patrz poradnik niżej).

 

To:


public RoundRestart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart");
#endif
	usuwanie_ustawien = true;
}

public RoundEnd()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd");
#endif
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
}

public PreRoundStart()
{	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre");
#endif
	UsuwanieWydarzen();
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;

	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post");
#endif
}

UsuwanieWydarzen()
{
	//end_usun = true;
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre");
#endif
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false
		
	mode_gracza[WALKA] = false;

	mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false);
	
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
		
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
			
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new iRet;
	ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa);
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post");
#endif
}

public PostRoundStart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre");
#endif
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post");
#endif
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre");
#endif
	new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
	ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0));
	id_zabawa = zabawa;
	
	new dane[1]
	dane[0] = zabawa;
	if(is_frezz)
		set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post");
#endif		
}

Zamień na:


public RoundRestart()
{
	
	usuwanie_ustawien = true;
	end_usun = true;
	UsuwanieWydarzen();
}

public RoundEnd()
{
	
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
}



public PreRoundStart()
{	
	end_usun = true;
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false;
	
	mode_gracza[WALKA] = false;
	mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro);
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
	
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	if(task_exists(2761234, 1))
		remove_task(2761234, 1);
	
	for(new i=0; i<=10; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;
	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	
}

UsuwanieWydarzen()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	if(is_user_connected(i))
		cs_reset_user_model(i);
		
		pojedynek[i] = false;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
		
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
		
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new Return_F
	if(fRemoveData)
		ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa);
}

public PostRoundStart()
{
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
new iRet
new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0);

ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas);
id_zabawa = zabawa;

new dane[1]
dane[0] = zabawa;
if(is_frezz)
	set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);
	
}

Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!


  • +
  • -
  • 10


#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16323 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90


#458862 Piłka do JailBreak by Cypis

Napisane przez Cypis' w 16.09.2012 21:39

Plugin nie jest w pełni mojego autorstwa autorem głównym jest xPaw, plugin przerobiłem tak, aby dodawał piłkę automatycznie na mapę jeżeli jest już na mapie "standardowa piłka"

Model piłki:
Dołączona grafika

Komendy:

jail_pilka - pokazuje menu do stworzenia piłki


say /ball - to samo co jail_pilka
say /reset - resetuje piłke na swoją pozycje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#637208 Report Player

Napisane przez givera12 w 08.05.2014 09:03

A zrobił byś pod silnik MyBB ?


  • +
  • -
  • 2


#458756 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez Cypis' w 16.09.2012 16:40

Witam, w tym temacie w miarę czasu będę dodawał nowe zabawy do jb

Do dzialania ponizszych zabaw wymagane jest API: http://amxx.pl/topic...d-105-by-cypis/
Zombi:
Spoiler


Dzieci Wojny:
Spoiler


Wojny Gangów:
Spoiler


Chowany:
Spoiler


Kaczki:
Spoiler


Jeśli macie jakieś propozycje co zmienić co dodać to piszcie w temacie ;)
  • +
  • -
  • 36


#323380 Klasa z nieskończoną amunicją

Napisane przez d0naciak w 18.11.2011 19:13

Masz, mi działa bez zarzutu

/* Plugin generated by d0n tHe Pr0oo */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szturmer";
new const opis[] = "Nieskonczone ammo";
new const bronie = 1<<
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

set_user_clip(id, 31);

}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 2


#329742 Wybuch dla klasy po śmierci

Napisane przez d0naciak w 03.12.2011 20:15

W tym tutku pokaże jak zrobić klase, która wybucha po śmierci, a wię tak, pod ;

#include <codmod>


Dodajemy:

#include <engine>

new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;


Do plugin_init dodajemy

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");


Jeżeli nie mamy zarejestrowanego publica cod_class_enabled i cod_class_disabled, dodajemy to :

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jeżeli mamy cod_class_enabled i cod_class_disabled to zamiast tego wyżej dajemy to :

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);

if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



I cieszymy się nową klasą :]
  • +
  • -
  • 4


#558491 [klasa]MAGNETyczny Elektryk

Napisane przez MAGNET w 26.07.2013 20:14

opis

Jego naboje przyciągają prąd do wroga, który zadaje mu +  10DMG

inne informacje

Klasa została przerobiona z klasy Elektryk. Polega to najzwyczajniej na tym, że po trafieniu wroga wysyłany jest piorun, zadający 10DMG

Poprawiona szansa na trafienie piorunem. Po prawej - bez szansy. Po lewej - z szansą 1/10

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7