Plugin podmienia nazwy przy wyborze teamu po wejściu na serwer.
Standardowa.
Aby zmienić na swoją nazwę teamu należy edytować sma i zmienic je w miejscu gdzie pisze
[Wlasna Nazwa]
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez k4x4z5
w 05.07.2014 16:49
Plugin podmienia nazwy przy wyborze teamu po wejściu na serwer.
Standardowa.
Aby zmienić na swoją nazwę teamu należy edytować sma i zmienic je w miejscu gdzie pisze
[Wlasna Nazwa]
Napisane przez szelbi
w 11.07.2014 12:54
spar_log "0" //czy zapisywanie IP oraz SID każdego gracza do logów ma być włączone spar_mininterp "0.01" //minimalny interp jaki można mieć na serwerze spar_maxinterp "0.05" //maksymalny interp jaki można mieć na serwerze spar_config "esl5on5mrpol.cfg" //nazwa i ścieżka do pliku konfiguracyjnego spar_time "10" //czas w sekundach przed zamianą drużyn po skończonej kwarcie: 0 - wyłączone spar_chat_admins "1" //czy admin może pisać na czacie, kiedy ten jest zablokowany spar_teamchat "1" //czy czat drużynowy też ma być blokowany spar_host "twojastrona.pl" //adres strony, na której znajduje się plik php (bez http:// oraz www) spar_site "/sprawdz_bana.php" //nazwa i ścieżka do pliku php ss_mscreens "10" //maksymalna ilość screenów ss_interval "1.0" //co ile robione są screeny ss_sitemap "twojastrona.pl" //strona, na którą mają być wrzucone screeny ss_access "0" //kto może robić screeny na serwerze: 1 - każdy, 0 - tylko admin
#define TASK_BAN 002
Napisane przez Puchate
w 17.06.2014 19:49
Standardowo wbudowane statystyki w AMXMODX tworzą listę rankingową graczy na serwerze, dopisując każdego unikalnego gracza do tej listy. Czyszczenie spisu graczy następuje po przekroczeniu danej ilości wpisów wg ustawienia cvara csstats_maxsize. Domyślnie wartość wynosi 3500, konfiguruje się ją w addons/amxmodx/configs/amxx.ini na końcu pliku.
Jakie to ma wady?
Z tego rozwiązania korzystają wszystkie serwery z AMXX, jednak system ten powoduje kilka problemów:
Z pomocą przychodzi TimeStamp Rank
Funkcjonalności:
CVAR:
csstats_days 30 // co ile dni restartowac rank? csstats_savetofile 1 // czy zapisywac top15 do pliku? csstats_info 1 // czy powiadamiac graczy o dacie restartu?
Plugin dostępny w wersji polskiej oraz angielskiej.
Aktualna wersja: 1.1
Napisane przez speedkill
w 15.01.2013 20:10
amxmodx
Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */
say /rs say /roundsound say_team /rs say_team /roundsoundPokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
say /last say_team /last
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.
Napisane przez Gh0st
w 06.10.2013 14:36
Podstawowe informacje o sklepie:
Aktualna wersja: 1.3.0
(Według: Numeracja wersji oprogramowania)
Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike
Krótki opis:
Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.
Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.
Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/
Dodatkowo:
Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:
Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay
Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.
Instalacja i konfiguracja:
Na czas instalacji powinno się zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie
1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www
2. Wejść w plik install.php
3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)
4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.
5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres
twojastrona.pl/service/refresh
SS:
Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:
Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć
Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły
Lista zmian:
1.0.0 -> 1.0.1:
(dnia: 2013.10.06)
1.0.1 -> 1.0.2:
(dnia: 2013.10.07)
1.0.2 -> 1.1.0
(dnia: 2013.10.09)
1.1.0 -> 1.2.0
(dnia: 2013.10.14)
1.2.0 -> 1.3.0
(dnia: 2013.11.01)
Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres
twojastrona.pl/update.php
update 1.2.0 - 1.3.0.rar 200,59 KB 1717 Ilość pobrań
Instalacja:
Sklep Automatyczny 1.3.0.rar 203,29 KB 6248 Ilość pobrań
Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.
Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki
Napisane przez SheO
w 03.08.2013 18:33
Witam, podaje tutaj mojego VIP'a na Jaila robiony w generatorze ale gdyby ktoś nie miał pomysłów to proszę zobaczyć mój
Napisane przez Droso
w 02.02.2014 15:25
JAILBREAK Mod Api Cypis
Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika: http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
Autor niezmienny: Cypis
Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.
Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.
Aktualna wersja 1.0.7p
KOMPILUJEMY LOKALNIE!
PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!
Changelog
1.0.6 -> 1.0.7a
Usunięcie Crashy (ŁATKA: http://amxx.pl/topic...ńczeniu-rundy/)
Zablokowanie pewnego buga CS'a przez co można scrashować serwer!
Poprawa blokowania życzeń (nie działało blokowanie duszka i FD).
Poprawa funkcji od odliczania czasu zabaw.
Poprawienie menu od broni.
Poprawienie buga z dołączeniem do drużyny.
Poprawienie mniejszych błędów (kosmetyka, głupie błędy).
1.0.7a -> 1.0.7h
1.0.7h -> 1.0.7i
1.0.7i -> 1.0.7j
1.0.7j -> 1.0.7k
1.0.7k -> 1.0.7L
1.0.7L -> 1.0.7M
1.0.7M -> 1.0.7N
1.0.7N -> 1.0.7o
1.0.7o -> 1.0.7p
Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw!
Stan Projektu: WSTRZYMANY!
Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K
WYMAGA AMXMODX 1.8.2!
ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:
BINAREK 6153
Metamod v1.20-am
AMXX v1.8.2
DPROTO v0.9.548
+
Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...
Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?
#define KILLDAY_DAY PIATEK - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!
Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya
Aktualizacja wymagana:
jail_api_jailbreak.sma 60,72 KB 1583 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
(WERSJA P)
Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):
jail_team.sma 6,65 KB 1214 Ilość pobrań
jail_team.amxx
Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):
jailbreak.inc 11,88 KB 1708 Ilość pobrań
jail_freeday.sma 2,32 KB 1073 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx
jail_kd.sma 2,29 KB 1031 Ilość pobrań
jail_kd.amxx
jail_menu.sma 10,64 KB 1214 Ilość pobrań
jail_menu.amxx
Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):
Wybierz życzenia:
NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc
Standardowe:
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 919 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx
lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):
http://www16.zippysh...13121/file.html
NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 795 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx
Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:
http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/
(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)
Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM
Berek
Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!
[Autor: Cypis]
[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]
jail_berek.sma 8,33 KB 899 Ilość pobrań
jail_berek.amxx
Napisane przez Droso
w 12.10.2013 20:57
Witajcie!
Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!
Aby usunąć crashe należy:
Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:
public OnLastPrisonerShowWish(id) { if(g_CreateBall) { if(pev_valid(g_ball)) remove_entity(g_ball); } }
Kompilujemy i wgrywamy na serwer.
To:
public RoundRestart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart"); #endif usuwanie_ustawien = true; } public RoundEnd() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd"); #endif end_usun = true; czas_bronie = false; } public PreRoundStart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre"); #endif UsuwanieWydarzen(); if(usuwanie_ustawien) { jail_day = 0; usuwanie_ustawien = false; } else jail_day++; if(jail_day) { gTimeStart = get_systime(); ForwardDayStartPre(jail_day%7); } #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post"); #endif } UsuwanieWydarzen() { //end_usun = true; #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre"); #endif szInfo = ""; szInfoPosz = ""; szPoszukiwani = ""; ostatni_wiezien = 0; prowadzacy = 0; obsluga_dala = false; pokaz_raz = false; czas_bronie = false; zabawa_wybrana = false; zyczenie_wybrane = false mode_gracza[WALKA] = false; mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false); mode_gracza[FF_TT] = false; mode_gracza[TT_GOD] = false; mode_gracza[CT_GOD] = false; mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false; mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY)) remove_task(ID_LOS_PROWADZACY); if(task_exists(ID_CZAS)) remove_task(ID_CZAS); if(task_exists(ID_FREZZ)) remove_task(ID_FREZZ); if(task_exists(ID_SPEED_FZ)) remove_task(ID_SPEED_FZ); for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++) dane_dnia[i] = 0; for(new i=1; i<=MAX; i++) { array_graczy[WSZYSCY][i] = 0; array_graczy[ZYWI][i] = 0; user_speed[i] = 0.0; pojedynek[i] = false; bronie_menu[i][0] = false; bronie_menu[i][1] = false; if(ustaw_freeday[i]) { ustaw_freeday[i] = false; free_day[i] = true; } else free_day[i] = false; if(ustaw_duszka[i]) { ustaw_duszka[i] = false; user_duszek[i] = true; } else user_duszek[i] = false; } ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0; ilosc_graczy[ZYWI] = 0; new iRet; ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post"); #endif } public PostRoundStart() { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre"); #endif end_usun = false; set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS); if(!jail_day) { gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime; ForwardDayStartPre(jail_day%7); } if(!prowadzacy && !dane_dnia[1]) set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post"); #endif } ForwardDayStartPre(zabawa) { #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre"); #endif new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart); ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0)); id_zabawa = zabawa; new dane[1] dane[0] = zabawa; if(is_frezz) set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1); else ForwardDayStartPost(dane); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post"); #endif }
Zamień na:
public RoundRestart() { usuwanie_ustawien = true; end_usun = true; UsuwanieWydarzen(); } public RoundEnd() { end_usun = true; czas_bronie = false; UsuwanieWydarzen(); } public PreRoundStart() { end_usun = true; szInfo = ""; szInfoPosz = ""; szPoszukiwani = ""; ostatni_wiezien = 0; prowadzacy = 0; obsluga_dala = false; pokaz_raz = false; czas_bronie = false; zabawa_wybrana = false; zyczenie_wybrane = false; mode_gracza[WALKA] = false; mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro); mode_gracza[FF_TT] = false; mode_gracza[TT_GOD] = false; mode_gracza[CT_GOD] = false; mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false; mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY)) remove_task(ID_LOS_PROWADZACY); if(task_exists(ID_CZAS)) remove_task(ID_CZAS); if(task_exists(ID_FREZZ)) remove_task(ID_FREZZ); if(task_exists(ID_SPEED_FZ)) remove_task(ID_SPEED_FZ); if(task_exists(2761234, 1)) remove_task(2761234, 1); for(new i=0; i<=10; i++) dane_dnia[i] = 0; if(usuwanie_ustawien) { jail_day = 0; usuwanie_ustawien = false; } else jail_day++; if(jail_day) { gTimeStart = get_systime(); ForwardDayStartPre(jail_day%7); } } UsuwanieWydarzen() { for(new i=1; i<=32; i++) { if(is_user_connected(i)) cs_reset_user_model(i); pojedynek[i] = false; user_speed[i] = 0.0; array_graczy[WSZYSCY][i] = 0; array_graczy[ZYWI][i] = 0; pojedynek[i] = false; bronie_menu[i][0] = false; bronie_menu[i][1] = false; if(ustaw_freeday[i]) { ustaw_freeday[i] = false; free_day[i] = true; } else free_day[i] = false; if(ustaw_duszka[i]) { ustaw_duszka[i] = false; user_duszek[i] = true; } else user_duszek[i] = false; } ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0; ilosc_graczy[ZYWI] = 0; new Return_F if(fRemoveData) ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa); } public PostRoundStart() { end_usun = false; set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS); if(!jail_day) { gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime; ForwardDayStartPre(jail_day%7); } if(!prowadzacy && !dane_dnia[1]) set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY); } ForwardDayStartPre(zabawa) { new iRet new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart); new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0); ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas); id_zabawa = zabawa; new dane[1] dane[0] = zabawa; if(is_frezz) set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1); else ForwardDayStartPost(dane); }
Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!
Napisane przez Cypis'
w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
1.0.1
1.0.2
1.0.3
1.0.4
1.0.5
1.0.6
1.0.6a
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16323 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie
Napisane przez Cypis'
w 16.09.2012 21:39
jail_pilka - pokazuje menu do stworzenia piłki
say /ball - to samo co jail_pilka
say /reset - resetuje piłke na swoją pozycje
Napisane przez givera12
w 08.05.2014 09:03
Napisane przez Cypis'
w 16.09.2012 16:40
Napisane przez d0naciak
w 18.11.2011 19:13
/* Plugin generated by d0n tHe Pr0oo */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szturmer";
new const opis[] = "Nieskonczone ammo";
new const bronie = 1<<
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
set_user_clip(id, 31);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Napisane przez d0naciak
w 03.12.2011 20:15
#include <codmod>
#include <engine>
new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez MAGNET
w 26.07.2013 20:14
Jego naboje przyciągają prąd do wroga, który zadaje mu + 10DMG
Klasa została przerobiona z klasy Elektryk. Polega to najzwyczajniej na tym, że po trafieniu wroga wysyłany jest piorun, zadający 10DMG
Poprawiona szansa na trafienie piorunem. Po prawej - bez szansy. Po lewej - z szansą 1/10