Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr. Dziwny - zdjęcie

Mr. Dziwny

Rejestracja: 01.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 10:53
*****

Moje tematy

Po wpisaniu komendy otwierającej menu crash...

28.04.2014 19:38

Witam, otóż mam pewien problem z którym pierwszy raz się spotkałem.

Chodzi o to, że mam menu z kupieniem perków za monety i po wpisaniu komendy serwer doznaje crash'a. W konsoli wyświetla się następująca informacja:





MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Oto *sma:

Spoiler

Prosiłbym o pomoc, oczywiście nagradzam :plus: :)

Jak coś COD MOD jest na więcej niż jeden perk.

 

#edit.

można cl.

 

Problem z napisem "koniec dobrej passy" mając min. killstreak 3

17.04.2014 17:28

Witam, otóż przerabiam pewien plugin i chciałem dodać coś takiego, że jeśli gracz zabije 3 lub więcej osób bez śmierci i nagle ktoś go zabije wyświetli się wszystkim napis (podany niżej w kodzie). Próbowałem już kilkanaście sposobów, ale nie wiem dalej jak to zrobić.

public death_event(id)
{
	new streak = get_streak()

	if ((streak&1) || (streak&2))
	{
    		new killer = read_data(1);
    		new victim = read_data(2);

    		kills[killer] += 1;
			kills[victim] =0;
    		deaths[killer] = 0;
    		deaths[victim] += 1;

    		for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
		{
        		if (kills[killer] == levels[i])
			{
         	  		 announce(killer, i);
					if (kills[killer] > levels[0])
					{
							if(deaths[killer])
							{
								client_print(0, print_chat, "say * Gracz %s skonczyl dobra passe %s *", killer, victim);
							}
					}
         	  		 return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Byłbym bardzo wdzięczny jak ktoś by mi z tym pomógł :D, oczywiście będzie :plus:

[ROZWIĄZANE] COD MOD 100k lvl - szukam modyfikacji

12.04.2014 18:14

Witam, nie wiedziałem gdzie za bardzo umieścić ten temat więc umieszczam tutaj ;> .

Otóż szukam modyfikacji (widziałem ją, ale wczoraj obszukałem dużo działów i jej nie znalazłem), która pozwoli mi mieć większą ilość poziomów bez tworzenia tabeli. Nie wiem jak to bardziej objaśnić, jeżeli ktoś by to znalazł byłbym bardzo wdzięczny. Natomiast jeżeli nikt znajdzie nikt to prosiłbym w takim wypadku o tabele expa 100 000 lvl - prędkość expa 12 (1-30) mniej więcej, bo w tej amxx'owej nie da się wygenerować takiego lvl'a :).

 

Z góry dziękuje, oczywiście dam :plus:

Zbyt długa linijka - proszę o pomoc :)

22.03.2014 19:27

Witam.

Otóż mój problem polega na tym, iż moja linijka jest za długa.

Czytałem o tym i z tego co się orientuje można złamać linie, ale kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić ;/.

Problem występuje w linijce 1123, 1128.

Tak więc prosiłbym o pomoc, tutaj zamieszczam wycinek sma:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nItem2 : %s^nItem3 : %s^nItem4 : %s^nItem5 : %s^nItem6 : %s^nItem7 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[2][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[3][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[4][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[5][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[6][target]]);//
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Item2 : %s]^n[Item3 : %s]^n[Item4 : %s]^n[Item5 : %s]^n[Item6 : %s]^n[Item7 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[2][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[3][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[4][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[5][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[6][id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Za pomoc oczywiście nagrodzę reputką ;).

Jak dodać do klasy mag odstęp czasu między użyciem balla

22.03.2014 00:34

Witam, otóż zastanawiałem się dzisiaj chwilkę nad tym jednak nie mogę wpaść gdzie dodać funkcje taką jak jest w rakietce, tzn. żeby po użyciu balla należało odczekać np.: 3 sekundy, żeby znów można było użyć tej samej kuli. Trochę chyba pokręciłem, ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi ;>

Najlepiej jeżeli można by było prosić to

else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "TEKST");
        }

Co powinno znajdować się zamiast "poprzednia_rakieta_gracza[id]" i w którym miejscu to umieścić i czy tak styknie ? ;)

Link do klasy - http://amxx.pl/topic/99249-klasa-mag/

Za pomoc oczywiście nagrodze reputką :P