Chłopie za mało minusów dostałeś czy co? Jak zostanie naprawione to DarkGL o tym poinformuje i nie musisz spamować bezsensu... Wyobraź sobie, że niektórzy też mają swoje życie i prywatne sprawy, a raczej nikt nie postawi sobie generatora vipów na priorytet w swoim życiu - bez jaj. Uzbroicie się w cierpliwość i odpuście w końcu ten spam, bo to w niczym nie pomoże.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mr. Dziwny
Rejestracja: 01.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 10:53
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 429
- Odwiedzin: 50 056
- Tytuł: Wyrafinowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lębork
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#626938 VIP Generator
Napisane przez Mr. Dziwny w 20.03.2014 23:09
#612394 [Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.
Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 22:22
Witajcie, zacznę od tego że jest to mój pierwszy poradnik tutaj, tak więc nie oceniajcie surowo .
Na forum takiego poradnika niestety nie znalazłem, a myślę że się przyda.
Chodzi mi oto: http://amxx.pl/topic...y-bron-jaka-ma/
Źródło do oryginału: http://amxx.pl/topic...siadanej-broni/
Jak łatwo zauważyć jest to na frakcje natomiast ja pokaże jak można to zrobić nie mając frakcji na swoim serwerze, albo korzystając ze frakcji darkgl'a (sposób I, a czy II to nie patrzałem )
Wszystko edytujemy w funkcji
public WybierzKlase(id)
Zmieniamy to:
new klasa[50];
Na:
new klasa[370],bronie[320],bron[22],n
Teraz szukamy:
WczytajDane(id, i);
i pod tym dodajemy:
bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } }
Pod koniec szukamy:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
i zmieniamy na:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);
Oczywiście można się pobawić w tym żeby lepiej wyglądało itd., ale to już szczegół .
Całość powinna wyglądać tak:
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[370],bronie[320],bron[22],n for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i) bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } } format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
#612215 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma
Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 14:59
Dobra majster mam! Działa, testowane!
Zamień public WybierzKlase(id) na ten:
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[370],bronie[320],bron[22],n for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i) bronie = "" n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } } format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
#611202 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma
Napisane przez Mr. Dziwny w 30.01.2014 21:18
Nie zadziała, ponieważ próbowałem na swoim serwerze ostatnio i zrobiłem tak, że funkcje z pokazaniem broni wziąłem z opisu klas - tam jest pod komendą /klasy, wziąłem "bronie" itd., dopisałem to skompilowało się, ale niestety mi czytało tylko pistolety i granaty i to nie wszędzie . ;<
Tak więc musisz trochę się pobawić i popróbować.
#610559 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma
Napisane przez Mr. Dziwny w 29.01.2014 01:20
Nie
Otwórz plik *sma swojego COD MOD'a np. w notepadzie, znajdź linijkę:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
i tutaj edytujesz.
Zamień to na:
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w- Bron: %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id], bronie_klasy[id]);
Linijka na pewno jest dobra, ale nie wiem czy bronie_klasy są poprawne .
#610332 Roundsoundy od Dziwnego
Napisane przez Mr. Dziwny w 28.01.2014 18:39
Witam, chciałbym zaprezentować swoje pierwsze RS'y
Ilość utworów: 12
Długość: 14-29 sec.
Format; .mp3
Playlista:
1. Rihanna - Where Have You Been 2. Eminem Feat. Rihanna - Monster 3. Pitbull feat. Shakira - Get It Started 4. Pitbull ft. Kesha - Timber 5. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble 6. Wiz Khalifa Feat. 2 Chainz - We Own It 7. Ellie Goulding - Burn 8. Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me 9. Alessandro visintainer monster 10. Baby Alice - Piña Colada Boy 11 .Lawson - Juliet 12. Rihanna - Diamonds
Download: http://www71.zippysh...21705/file.html
#559816 Proszę o : Modyfikacje KillStreak
Napisane przez Mr. Dziwny w 31.07.2013 01:43
#558881 GameSol opinia
Napisane przez Mr. Dziwny w 28.07.2013 03:53
Jak dla mnie ten hosting to jedna wielka porażka. Żałuję, że tam postawiłem serwer, na początku było okej, a teraz? Przerzucam się na nowy hosting. Po dłuższym czasie fdl mi przestało działać pisałem do nich, ale szkoda gadać. Kupiłem fdl na innym hostingu i śmiga. Jak zbyt długo serwer full to gracze skarżą się na lagi, czasem crashe... Nie wspominając o tej nieszczęsnej konsoli -.- . Teraz to jeszcze zalogować się nie mogę bo błąd bazy danych jest, a serwer się wyłączył, gdzie on się nie wyłącza tak sam od siebie..
#518465 error logi, plus błędy plików których nie mam na serwerze,
Napisane przez Mr. Dziwny w 23.02.2013 01:15
#473300 [ROZWIĄZANE] Zmiana położenia HUD
Napisane przez Mr. Dziwny w 31.10.2012 12:30
#473298 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję klasy Amadeusz
Napisane przez Mr. Dziwny w 31.10.2012 12:21
#458118 amxbans_ssban info w say u gracza
Napisane przez Mr. Dziwny w 14.09.2012 20:23
amxbans_ssban.sma 7,13 KB 222 Ilość pobrań
amxbans_ssban.amxx
Qua.. to spróbuj pobrać...
#418051 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Kapitan - Edycja
Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 17:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "[P]Kapitan";
new const opis[] = "Ma 1/1 z awp i podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_USP|1<<CSW_AWP|1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[P]Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
ma_klase[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
#418026 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Kapitan - Edycja
Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 15:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "[P]Kapitan";
new const opis[] = "Ma 1/1 z awp i 1/4 z he";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_USP|1<<CSW_AWP|1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[P]Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#418023 Nie działa 1/2 z HE w klasie
Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 15:51
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr. Dziwny
- Regulamin