Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mr. Dziwny - zdjęcie

Mr. Dziwny

Rejestracja: 01.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 10:53
*****

#626938 VIP Generator

Napisane przez Mr. Dziwny w 20.03.2014 23:09

Chłopie za mało minusów dostałeś czy co? Jak zostanie naprawione to DarkGL o tym poinformuje i nie musisz spamować bezsensu... Wyobraź sobie, że niektórzy też mają swoje życie i prywatne sprawy, a raczej nikt nie postawi sobie generatora vipów na priorytet w swoim życiu - bez jaj. Uzbroicie się w cierpliwość i odpuście w końcu ten spam, bo to w niczym nie pomoże.


  • +
  • -
  • 4


#612394 [Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.

Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 22:22

Witajcie, zacznę od tego że jest to mój pierwszy poradnik tutaj, tak więc nie oceniajcie surowo :).
Na forum takiego poradnika niestety nie znalazłem, a myślę że się przyda. 
Chodzi mi oto: http://amxx.pl/topic...y-bron-jaka-ma/

Spoiler

Źródło do oryginału: http://amxx.pl/topic...siadanej-broni/ 

Jak łatwo zauważyć jest to na frakcje natomiast ja pokaże jak można to zrobić nie mając frakcji na swoim serwerze, albo korzystając ze frakcji darkgl'a (sposób I, a czy II to nie patrzałem :) )

 

Wszystko edytujemy w funkcji

public WybierzKlase(id)

Zmieniamy to:

new klasa[50];

Na:

new klasa[370],bronie[320],bron[22],n

Teraz szukamy:

WczytajDane(id, i);

i pod tym dodajemy:

bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}

Pod koniec szukamy:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i zmieniamy na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);

Oczywiście można się pobawić w tym żeby lepiej wyglądało itd., ale to już szczegół ^^.

 

Całość powinna wyglądać tak:

Spoiler

  • +
  • -
  • 10


#612215 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 02.02.2014 14:59

Dobra majster mam! Działa, testowane!

Zamień public WybierzKlase(id) na ten:



public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	new klasa[370],bronie[320],bron[22],n
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
			WczytajDane(id, i)
			bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: " : "Bronie: "),bronie);
		menu_additem(menu, klasa);
		
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
		
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

  • +
  • -
  • 2


#611202 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 30.01.2014 21:18

Nie zadziała, ponieważ próbowałem na swoim serwerze ostatnio i zrobiłem tak, że funkcje z pokazaniem broni wziąłem z opisu klas - tam jest pod komendą /klasy, wziąłem "bronie" itd., dopisałem to skompilowało się, ale niestety mi czytało tylko pistolety i granaty i to nie wszędzie . ;< 

Tak więc musisz trochę się pobawić i popróbować.


  • +
  • -
  • 1


#610559 Pytanie jak dodac kolo nazwy klasy bron jaka ma

Napisane przez Mr. Dziwny w 29.01.2014 01:20

Nie :P

Otwórz plik *sma swojego COD MOD'a np. w notepadzie, znajdź linijkę:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i tutaj edytujesz.

 

Zamień to na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w- Bron: %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id], bronie_klasy[id]);

Linijka na pewno jest dobra, ale nie wiem czy bronie_klasy są poprawne :).


  • +
  • -
  • 2


#610332 Roundsoundy od Dziwnego

Napisane przez Mr. Dziwny w 28.01.2014 18:39

Witam, chciałbym zaprezentować swoje pierwsze RS'y :D

 

 

Ilość utworów: 12
Długość: 14-29 sec.

Format; .mp3

 

 

Playlista:

1. Rihanna - Where Have You Been
2. Eminem Feat. Rihanna - Monster
3. Pitbull feat. Shakira - Get It Started
4. Pitbull ft. Kesha - Timber
5. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
6. Wiz Khalifa Feat. 2 Chainz - We Own It 
7. Ellie Goulding - Burn
8. Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me
9. Alessandro visintainer monster
10. Baby Alice - Piña Colada Boy
11 .Lawson - Juliet
12. Rihanna - Diamonds

Download: http://www71.zippysh...21705/file.html


  • +
  • -
  • 4


#559816 Proszę o : Modyfikacje KillStreak

Napisane przez Mr. Dziwny w 31.07.2013 01:43

Można zamknąć ^^, pomogłem prywatnie :P


  • +
  • -
  • 1


#558881 GameSol opinia

Napisane przez Mr. Dziwny w 28.07.2013 03:53

Jak dla mnie ten hosting to jedna wielka porażka. Żałuję, że tam postawiłem serwer, na początku było okej, a teraz? Przerzucam się na nowy hosting. Po dłuższym czasie fdl mi przestało działać pisałem do nich, ale szkoda gadać. Kupiłem fdl na innym hostingu i śmiga. Jak zbyt długo serwer full to gracze skarżą się na lagi, czasem crashe... Nie wspominając o tej nieszczęsnej konsoli -.- . Teraz to jeszcze zalogować się nie mogę bo błąd bazy danych jest, a serwer się wyłączył, gdzie on się nie wyłącza tak sam od siebie..


  • +
  • -
  • 1


#518465 error logi, plus błędy plików których nie mam na serwerze,

Napisane przez Mr. Dziwny w 23.02.2013 01:15

Już mu to naprawiłem :giggle:.
Odnośnie tych errologów to w folderze configs był folder maps, bo VIP specjalnie był wyłączony na mape awp_india, a tam były te zepsute plugin'y , że tak to określę.
  • +
  • -
  • 1


#473300 [ROZWIĄZANE] Zmiana położenia HUD

Napisane przez Mr. Dziwny w 31.10.2012 12:30

Sprawdź czy tak może być.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#473298 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję klasy Amadeusz

Napisane przez Mr. Dziwny w 31.10.2012 12:21

3maj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#458118 amxbans_ssban info w say u gracza

Napisane przez Mr. Dziwny w 14.09.2012 20:23

Lion, proszę
Załączony plik  amxbans_ssban.sma   7,13 KB  222 Ilość pobrań
  amxbans_ssban.amxx
Qua.. to spróbuj pobrać...
  • +
  • -
  • 1


#418051 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Kapitan - Edycja

Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 17:14

3maj :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "[P]Kapitan";
new const opis[] = "Ma 1/1 z awp i podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_USP|1<<CSW_AWP|1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
new skoki[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[P]Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
ma_klase[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#418026 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Kapitan - Edycja

Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 15:56

Napisałem klasę od nowa, trochę innym sposobem :) , proszę:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "[P]Kapitan";
new const opis[] = "Ma 1/1 z awp i 1/4 z he";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_USP|1<<CSW_AWP|1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[P]Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#418023 Nie działa 1/2 z HE w klasie

Napisane przez Mr. Dziwny w 05.06.2012 15:51

To jest 1/2 ..

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,2)==1)

1, "na ile - i jest 1 , 2 czyli 1/2 ;)
  • +
  • -
  • 1