Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^KoZa - zdjęcie

^KoZa

Rejestracja: 27.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2016 11:44
-----

#560235 [ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vault

Napisane przez DarkGL w 01.08.2013 14:41

Zamiast korzystać z gotowej funkcji nvault_prune przy pomocy nvault util przeglądaj wszystkie rekordy sprawdzaj czas i usuwaj w razie potrzeby key będziesz miał ;)


  • +
  • -
  • 1


#553928 [ROZWIĄZANE] Nie wyświetlanie się danej opcji

Napisane przez Gość w 10.07.2013 06:50

W nowym menu, aby dana opcja była nieaktywna, możesz stworzyć wywołanie zwrotne (ang. callback).

callback jest funkcją zwrotną, która będzie odpowiadać wprost za to, czy dana opcja menu jest aktywna.

 

W celu utworzenia callbacka, należy użyć funkcji menu_makecallback.

Przy dodawaniu opcji do menu, jako czwarty argument dodajemy identyfikator utworzonego właśnie callbacka.

 

Na końcu najważniejsze: tworzymy funkcję publiczną o nazwie podanej przy tworzeniu callbacka.

Funkcja ta przyjmuje 3 argumenty:

  • id - identyfikator gracza, któremu dodajemy opcję
  • menu - identyfikator menu
  • item - identyfikator opcji, którą wybrano

W zależności od opcji (item) oraz ew. od gracza, funkcja winna zwrócić:

  • ITEM_ENABLED, jeśli opcja ma być aktywna
  • ITEM_DISABLED, jeśli opcja ma być nieaktywna

 Więcej informacji:

Jednakże w Twoim menu już istnieje callback, więc wystarczy go odpowiednio zmodyfikować.




#552239 C/C++ i AMX?

Napisane przez Gość w 05.07.2013 05:34

Przystępne podsumowanie zasadniczych cech pawna pod kątem AMX MOD X znajdziesz także we wstępie oficjalnej anglojęzycznej wiki :: Pawn_Tutorial.

Na końcu znajdziesz także link do manuala, który powinien rozwiać wszelkie wątpliwości w przypadku bardziej specyficznych zagadnień związanych z pawnem.




#527541 Polskie końcówki wyrazów w zależności od wartości

Napisane przez GwynBleidD w 23.03.2013 18:50

#define konc(%1,%2,%3,%4) (%1==1?%2:(%1%%10<5&&%1%%10!=05||%1/10!=1)?%2:%3)


Zawsze robiłem to w ten sposób... Kto ten kod zrozumie? :D
  • +
  • -
  • 2


#333577 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.

Napisane przez Stachuu :D ?? w 12.12.2011 16:59

może ci się przyda
new key[128]

new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
iVaultHandle = nvault_util_open("xxx")  //// twoj plik
new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle)// pobiera ilość wpisów


for ( new iCurrent = 0 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
{
    iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
    //////pobierasz szVal
    new a[10]
    parse(szVal, a); /// jakas liczba twoja zmienna
  
    formatex(key, 127, "%s",szKey);////to jest nick
    //key[strlen(key)-4] = 0;  to dodaj jesli masz np nazwagracza-xxx (%s-xxx)
   
    // masz teraz nick oraz jego np. zabicia. Z sortowaniem musisz poradzić sobie sam
}

  • +
  • -
  • 2


#509079 [ROZWIĄZANE] Nvault

Napisane przez MarWit w 31.01.2013 15:20

http://forums.allied...ad.php?t=139584
nvault_util_readall( iVaultHandle , const szForwardFunc[] )

  • +
  • -
  • 1


#338137 Calculator

Napisane przez dasiek w 22.12.2011 17:18

To jest po to żeby nie odchodzić od kompa a odrobić pracę domową
  • +
  • -
  • 7


#272281 Instalacja Orpheu

Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 18:30

Orpheu jest to niestandardowy moduł do amxx'a o ogromnych możliwościach
jest coraz więcej pluginów z niego korzystających tak więc tutaj przedstawiam jego instalacje

http://darkgl.pl/201...talacja-orpheu/
  • Wchodzimy na tą strone
  • Zjeżdżamy na sam dół tego długiego posta nie interesuje nas to tongue.gif na samym końcu mamy dwa pliki orpheu_base.zip i orpheu_source.zip pobieramy tylko orpheu_base.zip
  • Rozpakowujemy ściągnięte archiwum tworzą się nam 3 foldery
    • configs
    • modules
    • scripting
    wszystko z folderu configs kopiujemy do cstrike/addons/amxmodx/configs na naszym serwerze
    z folderu modules kopiujemy
    Dla Windows:
    orpheu_amxx.dll
    Dla Linux:
    orpheu_amxx_i386.so
    do folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
    folder scripting jest dla skrypterów nie musimy go nigdzie kopiować smile.gif
  • Do pliku modules.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs
    dopisujemy na samym końcu w nowej linijce
    orpheu
jeśli wszystko poszło dobrze po wpisaniu meta list w konsole będąc na serwerze powinniśmy zobaczyć coś takiego

amxx_1310585878__blitzwar0001.jpg
 
Załączony plik  orpheu-files-2.5.1.zip   496,58 KB  1564 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#502097 Kolorowe nicki w /top15

Napisane przez ^PMO`CT w 16.01.2013 17:01

Nie jedno i to samo :)
Widocznie nie przyglądnołeś się

Kolega wyżej podał kod:
format_top15(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])

A ja podałem
format_top15(sBuffer [MAX_BUFFER_LENGTH + 1])

Jaka różnica? Między "sBuffer" a "[MAX_" powinna byc Koniecznie spacja.

Na przykład:
format_top15(sBuffer@@@@@@@@@@[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])
W miejscu @@@@@@@@@@ należy postawić SPACJE.

Inaczej nie ma co liczyc na poprawne z komplikowanie sie pliku .sma do .amxx Osobiście sam sprawdziłem. Działa : )


#500912 [ROZWIĄZANE] DeathMsg wykonuje się kilka razy

Napisane przez sebul w 13.01.2013 14:13

Czyli robisz coś źle, bo u mnie taka blokada działa. Pokaż cały kod.
  • +
  • -
  • 1


#500869 [ROZWIĄZANE] DeathMsg wykonuje się kilka razy

Napisane przez sebul w 13.01.2013 13:02

Jak wywołuje się 3 razy ?
Wyjaśnij

A co tu dużo wyjaśniać?

Najprostszy chyba sposób to
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_CONTINUE

static id_graczy[2], Float:czas_zd;
new Float:current_time;

if(vid == id_graczy[0] && kid == id_graczy[1] && czas_zd > (current_time = get_gametime()))
return PLUGIN_CONTINUE;

id_graczy[0] = vid;
id_graczy[1] = kid;
czas_zd = current_time+0.2;

g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#130749 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Napisane przez Gość w 02.05.2010 13:19

Coś jakby uzupełnienie do tego:

Weapon suplement - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Name        Number              Ammo               Weapon            Clips
CSW_P228 1 give_item(id,"ammo_357sig") give_item(id, "weapon_p228") CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT 3 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_scout") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014 5 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10 7 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_mac10") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG 8 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_aug") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE 10 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_elite") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN 11 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_fiveseven") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45 12 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_ump45") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550 13 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg550") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS 15 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_famas") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP 16 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_usp") CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18 17 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_glock18") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP 18 give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_awp") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY 19 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_mp5navy") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249 20 give_item(id,"ammo_556natobox") give_item(id, "weapon_m249") CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3 21 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_m3") CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1 22 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_m4a1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP 23 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_tmp") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1 24 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_g3sg1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE 26 give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id, "weapon_deagle") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552 27 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg552") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47 28 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_ak47") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90 30 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_p90") CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT give_item(id, "item_thighpack")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS give_item(id, "item_nvgs")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD give_item(id, "weapon_shield")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4 6 give_item(id, "weapon_c4") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST 31 give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM 32 give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE 4 give_item(id, "weapon_hegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG 25 give_item(id, "weapon_flashbang") BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE 9 give_item(id, "weapon_smokegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przykłady do funowego "get_user_maxspeed"

CSW_P228         250.0
CSW_SCOUT         260.0
CSW_HEGRENADE         250.0
CSW_XM1014         240.0
CSW_C4             250.0
--------------------------
CSW_MAC10 		 250.0
CSW_AUG 		 240.0
CSW_SMOKEGRENADE     250.0
CSW_ELITE 		 250.0
CSW_FIVESEVEN 		 250.0
---------------------------
CSW_UMP45 		 250.0
CSW_SG550 		 210.0
CSW_GALIL 		 240.0
CSW_FAMAS 		 240.0
CSW_USP 		 250.0
---------------------------
CSW_GLOCK18 		 250.0
CSW_AWP 		 210.0
CSW_MP5NAVY 		 250.0
CSW_M249 		 220.0
CSW_M3             230.0
---------------------------
CSW_M4A1 		 230.0
CSW_TMP 		 250.0
CSW_G3SG1 		 210.0
CSW_FLASHBANG 		 250.0
CSW_DEAGLE 		 250.0
---------------------------
CSW_SG552 		 235.0
CSW_AK47 		 221.0
CSW_KNIFE 		 250.0
CSW_P90 		 245.0



#413253 NiceShoot.pl - Kończy swoją działalność!?

Napisane przez inż. GreeN w 22.05.2012 13:26

Informacja od firmy:


W dniu dzisiejszym firma NiceShoot zakańcza działalność – prosimy nie wpłacać środków na usługi. Klientów przejmie inna firma o czym będzie w odpowiednim czasie informacja. Dostęp do aktualnych usług zostaje utrzymany.

Ciekawi mnie jedna rzecz - jak firma przejmie cały projekt NiceShoot.pl :). Macie jakieś inne wiadomości, na temat jej ? Pochwal się ;)

Pozdrawiam.


#414119 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.

Napisane przez Gość w 25.05.2012 12:56

Wyjaśnienie
W menu_additem 4. parametr (paccess z menu_additem) odpowiada za to, kto ma dostęp do danej opcji w menu.
Należy tam wstawić Sumę binarną flag, z którymi osoby mają dostęp. (Tutorial Bramki logiczne by K!113r pomoże Ci zrozumieć pojęcie sumy binarnej)

Przykład
menu_additem(gmenu ,"Opcja 4", "7" , ADMIN_IMMUNITY&ADMIN_RCON); pozwoli na dostęp do opcji tylko dla Adminów posiadających obie flagi: A i L.
Dla osób, które nie będą miały uprawnień do danej opcji, będzie on wyświetlany w kolorze disabled (szary) i nie będzie możliwe wybranie danej opcji.

Parametr Zero
Jeśli za 4. parametr (paccess) podamy 0, jak u Ciebie, dostęp będą mieli wszyscy. Parametr 0 jest parametrem domyślnym, więc możesz bez problemu pominąć jego wpisywanie, o ile jest równy zero.
Dokładny opis flag i uprawnień znajdziesz tutaj, od siebie dodam, że czasem dochodzą jeszcze poziomy W czy X, ale to już szczegóły.

Ciekawostka:
Jeśli chciałbyś po prostu wyświetlać kolor szary (disabled), ale nie blokując dostępu dla określonych grup, użyj w nazwie przedrostka \d, który sprawi, że od tego miejsca, tekst po prawej stronie będzie miał kolor szary.
Przykład: menu_additem(gmenu ,"Opcja \d4", "7" , ADMIN_KICK|ADMIN_BAN|ADMIN_SLAY); Słowo Opcja będzie miało domyślny kolor (biały), a cyferka 4 będzie miała kolor szary (disabled), dostęp do funkcji będzie miał każdy z Administratorów, mający przynajmniej jedną z flag: C, D lub E.

Na koniec:
Polecam Ci przeczytać:


#407338 Niebezpieczne hasła rcon! Czyli takie jakich nie powinniśmy mieć

Napisane przez ParadisO w 06.05.2012 14:37

odziwo nie ma tam hasła zaq1@WSX :)
  • +
  • -
  • 3