Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

C/C++ i AMX?

c++ c c# .net assembler

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mwl4

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Wszechświat
Offline

Napisano 04.07.2013 17:27

Witam wszystkich! Temat być może jest bardzo obszerny, ale czy bez większego przygotowania, uda się napisać coś w AMX? Tzn. programuję w C/C++, konsola, winapi, troszkę Qt, Assembler i takie inne śmieci. Czy bez większego przygotowania można pisać pluginy? Jak patrzyłem w kod przykładowego pluginu jest to w sumie bardzo podobne do C/PHP, lecz pewnych kwestii zupełnie nie mogę zajarzyć. Np. Typów danych, których tutaj jakimś cudem nie ma(jak w PHP), i przesyłanie argumentów do funkcji czy też tworzenie nowych zmiennych odbywa się bardzo dziwnie. Dla mnie wygląda to tak jakbym mógł przesłać jakąkolwiek zmienną jako argument do funkcji, i jak by to miało działać? :D Jak w funkcji jest zmienna = zmienna + 5, to jak prześlemy tam np. wskaźnik na tablicę char/string to nie będzie to miało sensu :D Jaki kurs teraz wybrać żeby się douczyć AMXa?


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1987
Godlike

  • Postów:5535
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.07.2013 18:04

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1856
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.07.2013 21:20

AMXX, a raczej język PAWN, w którym pisze się pluginy do AMXX jest bardzo uproszczonym C, albo jak kto woli: mieszanką wszystkich języków podobnych do C. Nie posiada wskaźników, struktur, obiektów. Nie posiada typów zmiennych (każda jest 32 bitowa, a etykieta zmiennej, jeśli dołączona, określa jak daną zmienną traktować). Poza tym dużej ilości różnic nie ma :)


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2013 05:34

Przystępne podsumowanie zasadniczych cech pawna pod kątem AMX MOD X znajdziesz także we wstępie oficjalnej anglojęzycznej wiki :: Pawn_Tutorial.

Na końcu znajdziesz także link do manuala, który powinien rozwiać wszelkie wątpliwości w przypadku bardziej specyficznych zagadnień związanych z pawnem.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c++ c c# .net assembler,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych