Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^KoZa - zdjęcie

^KoZa

Rejestracja: 27.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2016 11:44
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] masowe usuwanie danych z vault

31.07.2013 19:16

Funkcja nvault_prune usuwa masowo dane z pliku vault, powiedzmy że usuwa dane nieużywane przez 30dni. Moje pytanie polega na tym czy da radę pobrać ilość usuniętych wpisów i klucze? Przykładowo na expmodzie usuwam nieaktywnych graczy, chcę zapisać do pliku nick(klucz) każdego gracza, któremu zostały usunięte dane. Co do pobrania ilości usuniętych wpisów to się z tym uporałem używając nVault Utility, lecz nie wiem czy da się pobrać klucz każdego usuniętego wpisu.

Ominięcie kevlara

18.02.2013 20:45

Czy da się zadać obrażenia graczowi ignorując jego kevlar?

[ROZWIĄZANE] Nvault

28.01.2013 20:27

Jak odczytać z nvault wszystkie wpisy? Kluczem jest nick gracza i chcę aby przykładowo po wpisaniu /list wydrukowało listę wszystkich nicków zapisanych w pliku vault.

[ROZWIĄZANE] DeathMsg wykonuje się kilka razy

13.01.2013 12:02

Jak w temacie, event DeathMsg wykonuje się 2 lub 3 razy.
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić aby wywołał się tylko raz?

public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_HANDLED

g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)

return PLUGIN_CONTINUE
}