Pavulon, to co podałem widziałem w poradniku o forach myBB
Dziwne aby było inaczej jak działa to w ten sam sposób,
Pavulon mówi o tym co jest na amxx a nie na myBB
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez rS. w 06.03.2011 19:02
Napisane przez rS. w 06.03.2011 19:00
#define NE_UA_VERSION "1.0.1" /* New-Era_UnlimitedAmmo by New-Era Scripting Team members: Alican Çubukçuođlu (AKA AlicanC and Shaman) You can reach us from Steam Community group "#n.E Scripting Team" Edit: Agent. UnlimitedAmmo - Only Player with Flags T */ /*---------------+ | Includes | +---------------*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_H /*--------------+ | Globals | +--------------*/ new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} new cvar_enable /*----------------------------+ | Plugin Initialization | +----------------------------*/ public plugin_init() { /*--------------------------+ | Plugin Registration | +--------------------------*/ register_plugin("New-Era_UnlimitedAmmo", NE_UA_VERSION, "New-Era Scripting Team") register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY) /*------------+ | CVars | +------------*/ cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1") /*-------------+ | Events | +-------------*/ register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") /*---------------+ | Commands | +---------------*/ } public event_curweapon(id) { //Check if the plugin is enabled and player is alive if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)) return PLUGIN_CONTINUE; //Get and check weapon ID new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG) return PLUGIN_CONTINUE; if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez rS. w 06.03.2011 16:20
Napisane przez rS. w 06.03.2011 15:34
Napisane przez rS. w 06.03.2011 15:26
Napisane przez rS. w 06.03.2011 14:54
Napisane przez rS. w 06.03.2011 14:23
nadegive_delay "0.5" || ile sekund po odrodzeniu ma dawać granaty ? nadegive_he "1" || ile dawać HE ? nadegive_flash "1" || ile dawać FB ? nadegive_smoke "1" || ile dawać SG ?
Napisane przez rS. w 06.03.2011 13:50
Napisane przez rS. w 06.03.2011 09:25
Napisane przez rS. w 06.03.2011 09:22
Napisane przez rS. w 06.03.2011 09:21
Napisane przez rS. w 06.03.2011 09:17
Napisane przez rS. w 05.03.2011 23:13
Napisane przez rS. w 05.03.2011 22:35
/ * Wynik przez BenQ77 i Mochi 3.1 / Edit: * DaddyKuba / # Include <amxmodx> # Include <amxmisc> # Define PLUGIN "Wynik" # Define VERSION "1.1" # Define AUTHOR "BenQ77 i Mochi Edit: DaddyKuba" # Define MAXSLOTS 32 enum Color { YELLOW = 1 , / / Żółty GREEN , / / Zielony TEAM_COLOR , / Temu DLA Kolor GREY , / / Szary RED , / / Czerwony BLUE , / / Niebieski } nowy TeamInfo ; nowy SayText ; nowy MaxSlots ; nowy TeamName [] [] = { "" , "Terrorystów" , "CT" , "Spectator" } nowy bool : IsConnected [ MAXSLOTS + 1 ]; Nowy CT = 0 nowe TT = 0 publicznych plugin_init () { register_plugin ( PLUGIN , VERSION , AUTHOR ) register_event ( "HLTV" , "Nowa_Runda" , "a" , "1 = 0" , "2 = 0" ) register_event ( "SendAudio" , "t_win" , "a" , "2 &%! MRAD_terwin" ) register_event ( "SendAudio" , "ct_win" , "a" , "2 &%! MRAD_ctwin" ) register_event ( "TextMsg" , "fwRestart" , "a" , "2 & # Game_will_restart_in" ) TeamInfo = get_user_msgid ( "TeamInfo" ); SayText = get_user_msgid ( "SayText" ); MaxSlots = get_maxplayers (); } publicznych fwRestart () { TT = 0 ; CT = 0 ; } publicznych Nowa_Runda () { jeśli ( CT == TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "* ^ ^ x04 x01 Remis% d ^ x01::: ^ X03% d" , TT , CT ); } jeśli ( CT > TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 CT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , CT , TT ); } jeśli ( CT < TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 TT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , TT , CT ); } } publicznych ct_win () { CT + + Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 CT!" ); } publicznych t_win () { TT + + Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 TT!" ); } publicznych client_putinserver ( odtwarzacz ) { IsConnected [ gracz ] = true ; } publicznych client_disconnect ( odtwarzacz ) { IsConnected [ gracz ] = false ; } publicznych colorchat ( id , Kolor : rodzaj , const msg [], { float , SQL , Wynik , _ }:...) { statyczne wiadomość [ 256 ]; przełącznika ( typ ) { przypadku YELLOW : / / Yellow { Wiadomość [ 0 ] = 0x01 ; } przypadku GREEN : / / Green { Wiadomość [ 0 ] = 0x04 ; } default : / / Biały, Czerwony, Niebieski { Wiadomość [ 0 ] = 0x03 ; } } vformat ( wiadomość [ 1 ], 251 , msg , 4 ); / / Upewnij się, że wiadomość nie jest dłuższy niż 192 znaków. Czy crash serwera. Wiadomość [ 192 ] = '^ 0' ; nowy zespół , ColorChange , indeks , MSG_Type ; jeśli (! id ) { index = FindPlayer (); MSG_Type = MSG_ALL ; } else { MSG_Type = MSG_ONE ; index = id ; } zespół = get_user_team ( indeks ); ColorChange = ColorSelection ( indeks , MSG_Type , rodzaj ); ShowColorMessage ( indeks , MSG_Type , komunikat ); jeśli ( ColorChange ) { Team_Info ( indeks , MSG_Type , TeamName [ team ]); } } ShowColorMessage ( id , typ , wiadomości []) { message_begin ( typ , SayText , _ , id ); write_byte ( id ) write_string ( wiadomości ); message_end (); } Team_Info ( id , typ , zespół []) { message_begin ( typ , TeamInfo , _ , id ); write_byte ( id ); write_string ( zespół ); message_end (); powrót 1 ; } ColorSelection ( indeks , rodzaj , kolor : Typ ) { Przełącznik ( Typ ) { przypadku RED : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 1 ]); } przypadku BLUE : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 2 ]); } przypadku GREY : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 0 ]); } } powrót 0 ; } FindPlayer () { nowych i = - 1 ; a ( i <= MaxSlots ) { jeśli ( IsConnected [+ + i ]) { powrót i ; } } powrót - 1 ; }