Potrzebuje sprawnie działającego pluginu pokazującego wynik gry na początku każdej rundy, w hud lub say. Ten z listy crashuje serwer i wywala error logi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wynik
Temat rozp.
cedriK
, 05.03.2011 20:19
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.03.2011 20:19
#2
Napisano 05.03.2011 21:20
/* Wynik by MaKeL v 1.1 */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Wynik" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "MaKeL" #define MAXSLOTS 32 enum Color { YELLOW = 1, // Żółty GREEN, // Zielony TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu GREY, // Szary RED, // Czerwony BLUE, // Niebieski } new TeamInfo; new SayText; new MaxSlots; new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1]; new CT = 0 new TT = 0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_logevent("restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)") TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo"); SayText = get_user_msgid("SayText"); MaxSlots = get_maxplayers(); } public restart(id) { CT = TT = 0 return PLUGIN_CONTINUE } public Nowa_Runda() { if(CT == TT) { ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT); } if(CT > TT) { ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT); } if(CT <TT) { ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT); } } public ct_win() { CT++ } public t_win() { TT++ } public client_putinserver(player) { IsConnected[player] = true; } public client_disconnect(player) { IsConnected[player] = false; } public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { static message[256]; switch(type) { case YELLOW: // Yellow { message[0] = 0x01; } case GREEN: // Green { message[0] = 0x04; } default: // White, Red, Blue { message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(!id) { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } else { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange) { Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]) { message_begin(type, SayText, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]) { message_begin(type, TeamInfo, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type) { switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer() { new i = 0; while(i < MaxSlots) { if(IsConnected[++i]) { return i; } } return -1; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 05.03.2011 22:35
/ * Wynik przez BenQ77 i Mochi 3.1 / Edit: * DaddyKuba / # Include <amxmodx> # Include <amxmisc> # Define PLUGIN "Wynik" # Define VERSION "1.1" # Define AUTHOR "BenQ77 i Mochi Edit: DaddyKuba" # Define MAXSLOTS 32 enum Color { YELLOW = 1 , / / Żółty GREEN , / / Zielony TEAM_COLOR , / Temu DLA Kolor GREY , / / Szary RED , / / Czerwony BLUE , / / Niebieski } nowy TeamInfo ; nowy SayText ; nowy MaxSlots ; nowy TeamName [] [] = { "" , "Terrorystów" , "CT" , "Spectator" } nowy bool : IsConnected [ MAXSLOTS + 1 ]; Nowy CT = 0 nowe TT = 0 publicznych plugin_init () { register_plugin ( PLUGIN , VERSION , AUTHOR ) register_event ( "HLTV" , "Nowa_Runda" , "a" , "1 = 0" , "2 = 0" ) register_event ( "SendAudio" , "t_win" , "a" , "2 &%! MRAD_terwin" ) register_event ( "SendAudio" , "ct_win" , "a" , "2 &%! MRAD_ctwin" ) register_event ( "TextMsg" , "fwRestart" , "a" , "2 & # Game_will_restart_in" ) TeamInfo = get_user_msgid ( "TeamInfo" ); SayText = get_user_msgid ( "SayText" ); MaxSlots = get_maxplayers (); } publicznych fwRestart () { TT = 0 ; CT = 0 ; } publicznych Nowa_Runda () { jeśli ( CT == TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "* ^ ^ x04 x01 Remis% d ^ x01::: ^ X03% d" , TT , CT ); } jeśli ( CT > TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 CT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , CT , TT ); } jeśli ( CT < TT ) { Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 TT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , TT , CT ); } } publicznych ct_win () { CT + + Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 CT!" ); } publicznych t_win () { TT + + Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 TT!" ); } publicznych client_putinserver ( odtwarzacz ) { IsConnected [ gracz ] = true ; } publicznych client_disconnect ( odtwarzacz ) { IsConnected [ gracz ] = false ; } publicznych colorchat ( id , Kolor : rodzaj , const msg [], { float , SQL , Wynik , _ }:...) { statyczne wiadomość [ 256 ]; przełącznika ( typ ) { przypadku YELLOW : / / Yellow { Wiadomość [ 0 ] = 0x01 ; } przypadku GREEN : / / Green { Wiadomość [ 0 ] = 0x04 ; } default : / / Biały, Czerwony, Niebieski { Wiadomość [ 0 ] = 0x03 ; } } vformat ( wiadomość [ 1 ], 251 , msg , 4 ); / / Upewnij się, że wiadomość nie jest dłuższy niż 192 znaków. Czy crash serwera. Wiadomość [ 192 ] = '^ 0' ; nowy zespół , ColorChange , indeks , MSG_Type ; jeśli (! id ) { index = FindPlayer (); MSG_Type = MSG_ALL ; } else { MSG_Type = MSG_ONE ; index = id ; } zespół = get_user_team ( indeks ); ColorChange = ColorSelection ( indeks , MSG_Type , rodzaj ); ShowColorMessage ( indeks , MSG_Type , komunikat ); jeśli ( ColorChange ) { Team_Info ( indeks , MSG_Type , TeamName [ team ]); } } ShowColorMessage ( id , typ , wiadomości []) { message_begin ( typ , SayText , _ , id ); write_byte ( id ) write_string ( wiadomości ); message_end (); } Team_Info ( id , typ , zespół []) { message_begin ( typ , TeamInfo , _ , id ); write_byte ( id ); write_string ( zespół ); message_end (); powrót 1 ; } ColorSelection ( indeks , rodzaj , kolor : Typ ) { Przełącznik ( Typ ) { przypadku RED : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 1 ]); } przypadku BLUE : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 2 ]); } przypadku GREY : { powrót Team_Info ( indeks , typ , TeamName [ 0 ]); } } powrót 0 ; } FindPlayer () { nowych i = - 1 ; a ( i <= MaxSlots ) { jeśli ( IsConnected [+ + i ]) { powrót i ; } } powrót - 1 ; }
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#4
Napisano 06.03.2011 06:48
Dzięki, ale czym się różnią w skrócie i którą wersje wybrać ?
#5
Napisano 06.03.2011 08:03
Ten co ja dałem pokaje antyterrorysci prowadza albo terrorysci : wynik 0 : 1 itp
ten drugi pokazuje ktora druzynak wygrała o ile prowadzi itp
ten drugi pokazuje ktora druzynak wygrała o ile prowadzi itp
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 06.03.2011 08:52
Ta wersja przynajmniej działa, tamten skopiował i nie sprawdził czy chociażby się kompiluje ten shit.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych