Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czaso Umilacz
Rejestracja: 26.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2015 02:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 152
- Odwiedzin: 6 454
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Maj 6, 1995
-
Imię
Olek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Leszno
Kontakt
#604462 [ROZWIĄZANE] Zwracanie wartości w pętli
Napisane przez DarkGL
w 12.01.2014 13:12
#590688 Engine - nieużywane wartości entów
Napisane przez d0naciak
w 05.12.2013 17:58
#590726 Engine - nieużywane wartości entów
Napisane przez K!113r
w 05.12.2013 20:36
#576175 Ustawianie renderingu w AddToFullPack - problem
Napisane przez Andrzejek
w 08.10.2013 07:39
#551930 [ROZWIĄZANE] czym sie rozni && od &
Napisane przez
Gość
w 03.07.2013 22:39
Podsumowując, operatory różnią się przede wszystkim typem:
- && jest typem logicznym
- & jest typem binarnym
Zwracana wartość dla operatora logicznego && jest także logiczna i odpowiada koniunkcji wartości logicznych wyrażeń, przyjmując:
- fałsz, jeśli przynajmniej jedna z wartości jest fałszem
- prawdę, jest każda z wartości jest prawdą
Przy czym dana wartość jest logicznie:
- prawdziwa, jeśli jest niezerowa
- fałszywa, jeśli jest równa zero
Zwracana wartość dla operatora binarnego & jest wartością, będącą iloczynem binarnym tych wartości.
Iloczyn binarny & możemy odzwierciedlić jako koniunkcję logiczną && każdego z bitów binarnego zapisu liczby osobno.
Pozostając w tym odzwierciedleniu, możemy dojść do obrazowego wskazania absolutnej i ostatecznej różnicy między & a &&,
uznając, że & swym działaniem (jakkolwiek nie definiowanym) obejmuje pojedynczy bit, a && całą odzwierciedloną wartość binarną.
Idąc dalej tym krokiem rozumowania a za razem w ramach ciekawostki dodam, iż w niektórych językach programowania,
mamy do czynienia nie tylko z ograniczeniem działania danej operacji (w Twoim pytaniu iloczynu oznaczanego ampersandem &)
- do pojedynczego bitu &, stawiając znak jednokrotnie i tworząc operator binarny
- do wartości &&, stawiając znak dwukrotnie i tworząc operator logiczny
ale także:
- do całego wyrażenia &&&, stawiając znak trzykrotnie i tworząc operator współbieżny
używanego najczęściej przy wyjścia strumienia skryptu, czy przekierowaniu zwracanej wartości funkcji.
Jednakże z poyższych, w pawnie masz do dyspozycji jedynie operatory binarne (pojedyncze) i logiczne (podwójne).
#553338 Debug w plugins.ini
Napisane przez DarkGL
w 08.07.2013 09:03
#547433 [ROZWIĄZANE] Zmienne w funkcjach a pamięć RAM serwera.
Napisane przez GwynBleidD
w 03.06.2013 23:29
#547548 [ROZWIĄZANE] Zmienne w funkcjach a pamięć RAM serwera.
Napisane przez K!113r
w 04.06.2013 17:10
Jest tworzona raz, po zakończeniu działania funkcji zamraża swoją wartość, przy kolejnym wywołaniu funkcji odmraża się jej wartość, słowem raz utworzona żyje sobie dalej po zakończeniu działania funkcji, więc lepiej jej użyć w np. prethinku, zamiast kilkadziesiąt razy na sekunde tworzyć zmienną lepiej ją zrobić raz. Odp. "Tak"
#538362 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę
Napisane przez Fili:P
w 28.04.2013 16:08
#538250 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę
Napisane przez Fili:P
w 28.04.2013 11:59
#520071 [ROZWIĄZANE] Konstrukcja warunku w oparciu o makrodefinicje
Napisane przez sebul
w 27.02.2013 17:31
Raczej takDaj tak:
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & weapon && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
"Mam wrażenie deja vu" ^ ^
#471607 [ROZWIĄZANE] Przypisywanie zmiennej do enta.
Napisane przez DarkGL
w 26.10.2012 17:23
#469602 DLLFunc_Think, do czego służy?
Napisane przez
Gość
w 20.10.2012 00:15
#434846 [ROZWIĄZANE] Znajdowanie gracza w okolicy enta
Napisane przez d0naciak
w 21.07.2012 22:07
#434879 [ROZWIĄZANE] Znajdowanie gracza w okolicy enta
Napisane przez DarkGL
w 22.07.2012 01:37
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Czaso Umilacz
- Regulamin