Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Czaso Umilacz - zdjęcie

Czaso Umilacz

Rejestracja: 26.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2015 02:26
-----

#604462 [ROZWIĄZANE] Zwracanie wartości w pętli

Napisane przez DarkGL w 12.01.2014 13:12

w 1 kodzie dodaj nvault_util_close przed return i będzie wszystko ok
  • +
  • -
  • 1


#590688 Engine - nieużywane wartości entów

Napisane przez d0naciak w 05.12.2013 17:58

iuser1
iuser2
iuser3
iuser4
fuser1
fuser2
fuser3
fuser4
euser1
euser2
euser3
euser4
vuser1
vuser2
vuser3
vuser4

i - dla liczb

f - dla liczb Float

e - dla indexów

v - dla wielkości wektorowych


  • +
  • -
  • 1


#590726 Engine - nieużywane wartości entów

Napisane przez K!113r w 05.12.2013 20:36

http://xpaw.ru/pev_research.php

 

Z grubsza opisane co do czego i co puste :)


  • +
  • -
  • 1


#576175 Ustawianie renderingu w AddToFullPack - problem

Napisane przez Andrzejek w 08.10.2013 07:39

A spróbuj zamiast es dać ent , bo nie wiem dlaczego jest es. Sprawdź może się mylę a i włącz FMRES_SUPERCEDE .


  • +
  • -
  • -1


#551930 [ROZWIĄZANE] czym sie rozni && od &

Napisane przez Gość w 03.07.2013 22:39

Podsumowując, operatory różnią się przede wszystkim typem:

  • && jest typem logicznym
  • & jest typem binarnym

Zwracana wartość dla operatora logicznego && jest także logiczna i odpowiada koniunkcji wartości logicznych wyrażeń, przyjmując:

  • fałsz, jeśli przynajmniej jedna z wartości jest fałszem
  • prawdę, jest każda z wartości jest prawdą

Przy czym dana wartość jest logicznie:

  • prawdziwa, jeśli jest niezerowa
  • fałszywa, jeśli jest równa zero

Zwracana wartość dla operatora binarnego & jest wartością, będącą iloczynem binarnym tych wartości.

Iloczyn binarny & możemy odzwierciedlić jako koniunkcję logiczną && każdego z bitów binarnego zapisu liczby osobno.

 

Pozostając w tym odzwierciedleniu, możemy dojść do obrazowego wskazania absolutnej i ostatecznej różnicy między & a &&,

uznając, że & swym działaniem (jakkolwiek nie definiowanym) obejmuje pojedynczy bit, a && całą odzwierciedloną wartość binarną.

 

Idąc dalej tym krokiem rozumowania a za razem w ramach ciekawostki dodam, iż w niektórych językach programowania,

mamy do czynienia nie tylko z ograniczeniem działania danej operacji (w Twoim pytaniu iloczynu oznaczanego ampersandem &)

  • do pojedynczego bitu &, stawiając znak jednokrotnie i tworząc operator binarny
  • do wartości &&, stawiając znak dwukrotnie i tworząc operator logiczny

​ale także:

  • do całego wyrażenia &&&, stawiając znak trzykrotnie i tworząc operator współbieżny

używanego najczęściej przy wyjścia strumienia skryptu, czy przekierowaniu zwracanej wartości funkcji.

Jednakże z poyższych, w pawnie masz do dyspozycji jedynie operatory binarne (pojedyncze) i logiczne (podwójne).




#553338 Debug w plugins.ini

Napisane przez DarkGL w 08.07.2013 09:03

W pewnym stopniu tak

 

Tryby debug jak sama nazwa wskazuje służy tylko do debugowania w środowisku developerskim podczas pracy pluginu w środowisku już produkcyjnym powinniem być wyłączony.


  • +
  • -
  • 1


#547433 [ROZWIĄZANE] Zmienne w funkcjach a pamięć RAM serwera.

Napisane przez GwynBleidD w 03.06.2013 23:29

Przy każdym wywołaniu funkcji będzie ona tworzona na stosie... Co jest bardzo złe w przypadku tak dużej tablicy. Przy deklaracji jako static będzie ona tworzona na początku każdej mapy.


  • +
  • -
  • 1


#547548 [ROZWIĄZANE] Zmienne w funkcjach a pamięć RAM serwera.

Napisane przez K!113r w 04.06.2013 17:10

Jest tworzona raz, po zakończeniu działania funkcji zamraża swoją wartość, przy kolejnym wywołaniu funkcji odmraża się jej wartość, słowem raz utworzona żyje sobie dalej po zakończeniu działania funkcji, więc lepiej jej użyć w np. prethinku, zamiast kilkadziesiąt razy na sekunde tworzyć zmienną lepiej ją zrobić raz. Odp. "Tak"


  • +
  • -
  • 1


#538362 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę

Napisane przez Fili:P w 28.04.2013 16:08

Ehh....

Chodziło mi o, np.

public PobierzTablice( plugin, params )

{
set_array( 1, { 1, 2 }, 1 );
}

Użycie:

new Tablica[2];

PobierzTablice( Tablica );


  • +
  • -
  • 1


#538250 [ROZWIĄZANE] Natyw pobierający z pluginu tablicę

Napisane przez Fili:P w 28.04.2013 11:59

get_array_f i set_array_f ?

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

 


  • +
  • -
  • 1


#520071 [ROZWIĄZANE] Konstrukcja warunku w oparciu o makrodefinicje

Napisane przez sebul w 27.02.2013 17:31

Daj tak:

#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & weapon && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}

Raczej tak
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


"Mam wrażenie deja vu" ^ ^
  • +
  • -
  • 2


#471607 [ROZWIĄZANE] Przypisywanie zmiennej do enta.

Napisane przez DarkGL w 26.10.2012 17:23

http://xpaw.ru/pev_research.php
iuser*
euser*
fuser*
vuser*
  • +
  • -
  • 5


#469602 DLLFunc_Think, do czego służy?

Napisane przez Gość w 20.10.2012 00:15

Wywołuje proces "myślenia" u bytu.


#434846 [ROZWIĄZANE] Znajdowanie gracza w okolicy enta

Napisane przez d0naciak w 21.07.2012 22:07

inne typy wyszukiwania gracza to nawet get_distance bądź get_distance_f
jestem w 60% pewien, ze find_sphere_class, znajduje gracza w kuli o podanej właśnie średnicy
  • +
  • -
  • 1


#434879 [ROZWIĄZANE] Znajdowanie gracza w okolicy enta

Napisane przez DarkGL w 22.07.2012 01:37

czy to znajduje gracza w UWAGA kole o podanej średnicy czy kuli

to drugie
  • +
  • -
  • 1