Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DLLFunc_Think, do czego służy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 19.10.2012 20:50

Jak w temacie, do czego:
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
I kiedy tego używamy :)
  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 19.10.2012 21:40

Widziałem to kiedyś w sma pb, ale nie wiem do czego to służy :D Sam kiedyś się nad tym zastanawiałem

Wg mnie coś z modelem/ albo byty?
  • +
  • -
  • 0

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 19.10.2012 22:04

Że byty to ja tez wiem, ale co z nimi xD
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.10.2012 22:37

Dołączona grafika dllfunc

I powiesić nad łóżkiem, nad kibelkiem i na monitorze,
dopóki nie będziesz się budził w środku nocy z niepewności,
czy przed zadaniem kolejnego tego typu pytania, na pewno przeczytałeś manual:

 

RTFM_sticky_note.jpg



#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 19.10.2012 23:00

To wiem, ale od czego konkretnie jest ta funkcja:
DLLFunc_Think
Wywoływać to se mogę nie wiedząc co...
  • +
  • -
  • 2

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.10.2012 00:15

Wywołuje proces "myślenia" u bytu.

#7 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 20.10.2012 07:51

public RemoveWeapon(ent, model[]){
new classname[32];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "weaponbox")){
  if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
  {
   set_task(25.0, "RemoveWeapon_Handle", ent);
   return FMRES_HANDLED;
  }
}

if(equal(classname, "weapon_shield")){
  SafeRemoveEntity(ent);
  return FMRES_HANDLED;
}

return FMRES_IGNORED;
}
public RemoveWeapon_Handle(ent){
if(!is_valid_ent(ent))
  return;

dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
}

Kolejne pytanie, dlaczego wywołanie procesu "myślenia" na broni lezącej na ziemi po jak widać u mnie pewnym czasie, wywołuje "zniknięcie" bytu?
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.10.2012 16:23

Dlatego, że standardowym "myśleniem" bytu klasy weaponboxa (nie broni u gracza) jest właśnie jej zniknięcie, czyt. https://forums.allie...891&postcount=2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych