Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Konstrukcja warunku w oparciu o makrodefinicje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 27.02.2013 17:08

Witam,
czy makrodefinicja zawierająca ID broni (jako CSW_) może zostać zastosowana w instrukcji warunkowej if, przykład:

#define SNIPERRIFLE (CSW_SCOUT | CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && weapon == SNIPERRIFLE && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


Czy to będzie działać, jeśli nie to dlaczego?

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 27.02.2013 17:09

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.02.2013 17:18

Daj tak:
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


@down poprawione, nie wiem co się ze mną dzieje :D
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2013 17:31

Daj tak:

#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & weapon && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}

Raczej tak
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


"Mam wrażenie deja vu" ^ ^
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 27.02.2013 19:17

Działa, masz jaja xD
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.02.2013 14:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych