Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie renderingu w AddToFullPack - problem


Najlepsza odpowiedź Czaso Umilacz, 08.10.2013 19:31

Chłopaki ale dałem d**y, zamiast:

register_forward(FM_AddToFullPack, "PokazNozWlascicielowi", 1);

Dałem:

register_forward(FM_AddToFullPack, "PokazNozWlascicielowi");

Wybaczcie ten syf co narobiłem, do zamknięcia.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 03.10.2013 19:17

Witam,

tak jak w temacie mam problem w ustawieniu renderingu poprzez AddToFullPack, funkcja:

 

public PokazNozWlascicielowi(es, e, ent, id, hostflags, player, pset){
	if(!is_user_alive(id) && !pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
	
	static classname[32];
	pev(ent, pev_classname, classname, 31);
	
	if(!equal(classname, "cod_knife"))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(pev(ent, pev_iuser1) == id && pev(ent, pev_owner) != id){
		set_es(es, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell);
		set_es(es, ES_RenderColor, 0, 255, 0);
		set_es(es, ES_RenderMode, kRenderNormal);
		set_es(es, ES_RenderAmt, 15);
			
		client_print(id, print_chat, "Widzisz nozyk");
			
		//return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Jak ma działać kod powyżej? Ma dawać zieloną powłokę do enta, jak działa? Więc tak sprawdzam czy ent istnieje, czy ten co się nań patrzy jest żywy. Następnie pobieram i sprawdzam classname enta w celu sprawdzenia czy to mu chcę zrobić bubu. I sprawdzam odpowiednie ustawienie enta czy jest po pewnych przeżyciach. I tu jest problem w tym co chcę zrobić: client_print wysyła info o tym że go widzę lecz funkcja nie dodaje zielonej powłoki do enta, natomiast gdy dodam return FMRES_SUPERCEDE nadal jest napis, ent znika - robi się niewidzialny.

Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, ja po trzech godzinach walki odpadam...

 


  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.10.2013 20:10

//return FMRES_SUPERCEDE;

na

return FMRES_HANDLED;

Może to Ci też pomoże: https://forums.allie...ead.php?t=98890


  • +
  • -
  • 0

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 04.10.2013 13:36

Niestety obydwie opcje nie pomogły :/


  • +
  • -
  • 0

#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 08.10.2013 07:39

A spróbuj zamiast es dać ent , bo nie wiem dlaczego jest es. Sprawdź może się mylę a i włącz FMRES_SUPERCEDE .


  • +
  • -
  • -1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 08.10.2013 19:31   Najlepsza odpowiedź

Chłopaki ale dałem d**y, zamiast:

register_forward(FM_AddToFullPack, "PokazNozWlascicielowi", 1);

Dałem:

register_forward(FM_AddToFullPack, "PokazNozWlascicielowi");

Wybaczcie ten syf co narobiłem, do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych