Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Engine - nieużywane wartości entów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 05.12.2013 17:05

Witam,

jak w temacie czy ma ktoś listę nieużywanych wartości w module engine (jak iuser4)? Jeśli ktoś ma proszę o link :)


  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.12.2013 17:58

iuser1
iuser2
iuser3
iuser4
fuser1
fuser2
fuser3
fuser4
euser1
euser2
euser3
euser4
vuser1
vuser2
vuser3
vuser4

i - dla liczb

f - dla liczb Float

e - dla indexów

v - dla wielkości wektorowych


Użytkownik d0naciak edytował ten post 05.12.2013 17:58

  • +
  • -
  • 1

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 05.12.2013 18:54

A dla stringów :)


  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.12.2013 19:00

Dla stringów chyba nie ma.


  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.12.2013 20:36

http://xpaw.ru/pev_research.php

 

Z grubsza opisane co do czego i co puste :)


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.12.2013 17:11

A dla stringów :)

 

Możesz to zemulować poprzez coś a la "pointery"


  • +
  • -
  • 0

#7 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 07.12.2013 23:54

To w pawnie jest coś a la pointer?


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.12.2013 02:35

http://darkgl.amxx.p...zmienne-w-pawn/

ale nie dokładnie o to mi chodziło
  • +
  • -
  • 0

#9 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 08.12.2013 08:59

Czyli mam zapisywać adres tablicy?


  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.12.2013 10:48

Nawet nie adres ale index pola tablicy w którym jest trzymany interesujący Cię string


  • +
  • -
  • 0

#11 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 09.12.2013 21:12

Chciałem zapisać origin enta jako string (bo wczytuje z pliku), ale jednak pomyślałem by to upchać w fuser.

 

@DarkGL jesteś moim Bogiem programistów :D


  • +
  • -
  • 0

#12 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.12.2013 16:11

Jeżeli to jest ent inny niż gracz to możesz użyć coś typu: 

 

pev_message,

pev_netname,

pev_weaponmodel2,

pev_viewmodel2

 

Takie używa się w BlockMakerze.


Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 10.12.2013 16:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych