Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BliBs_Pl - zdjęcie

BliBs_Pl

Rejestracja: 21.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.12.2011 13:42
-----

#274728 Klasa - odrodzenie się u wroga

Napisane przez BliBs_Pl w 27.07.2011 21:07

Sorki że tak późno ale teraz dopiero patrzę na te tematy co powstały jak byłem na wakacjach.
Masz, ta klasa powinna działać bo została robiona na podstawie perku Sekret Szpiega. Kompiluje się bez warnów i errorów więc wszystko ok.

Dodano 27 lipiec 2011 - 21:08:
Sorry nie dałem .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#273626 Klasa premium

Napisane przez BliBs_Pl w 25.07.2011 09:55

Masz!
Wszystko to o co prosiłeś jest, nawet armor.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#270036 Sam nóż

Napisane przez BliBs_Pl w 15.07.2011 08:34

Include'ujesz to:
#include <hamsandwich>

Rejestrujesz publica:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

Dodajesz go:
public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id);                      // zabiera wszystkie bronie danej osobie
		give_item(id, "weapon_knife");               // daje nóż danej osobie
	}
}

To jest logiczne, wystarczy dokumentację trochę przejrzeć. To jest w module fun.

I wszystko ma wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Mroczny Ninja";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i widoczność, 1/2 zabicie z noza";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;


public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{	
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id);                      // zabiera wszystkie bronie danej osobie
		give_item(id, "weapon_knife");               // daje nóż danej osobie
	}
}

Ps. Radziłbym do public'a Spawn wrzucić również niewidkę i grawitkę.
  • +
  • -
  • 1


#269679 Ninja Klasa Widzialna

Napisane przez BliBs_Pl w 14.07.2011 11:10

Nic nie komplikuje tylko daj sma klasy bo zapewne zrobiłeś niewidzialność w cod_class_enabled a powinieneś to zrobić też w publicu Spawn.
  • +
  • -
  • 1


#269525 Co zrobić żeby nie resetował się level.

Napisane przez BliBs_Pl w 13.07.2011 21:31

To resetowanie się to tak naprawdę cofanie się lvla przy crashach. Gdy serwer crashuje to exp się cofa.
  • +
  • -
  • 1


#268866 Dorobienie funkcji /premium

Napisane przez BliBs_Pl w 12.07.2011 10:18

Robisz coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
        register_plugin("Premium", "1.0", "BliBs_Pl")
        register_clcmd("say /premium","Premium")
}

public Premium(id) 
        show_motd(id, "premium.txt", "Konta Premium");

Potem robisz w kodzie html stronkę co ma się wyświetlać ale plik ma się nazywać premium.txt
  • +
  • -
  • 1


#268323 Prosze o klase

Napisane przez BliBs_Pl w 10.07.2011 10:49

Masz.
Jest na flagę T czyli ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#267935 Komenda na dodawanie ammopackow

Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 19:51

Robisz to chyba natywem: zp_set_user_ammo_packs(index,liczba_ap)
Potem robisz z tego komendę tylko pamiętaj że ta funkcja ustawia daną liczbę ap.
Jak nie wiesz jak to zrobić to działaj na drugiej opcji w Admin Menu do Coda Mietka
  • +
  • -
  • 1


#267712 Tropiciel i Kuczcz - nie działają

Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 10:10

Jak nie umiesz robić klas to nie rób bo:
1. Zamiast CSW_GALIL wpisałeś CSW_GALI.
2. W opisie napisałeś rzeczy które i tak się wyświetlą więc nie ma sensu ich pisać np. bronie.
3. 1 punkt w zdrowie daje 1 zycia w standardowym codzie a ty zrobiłeś 5 zdrowia i napisałeś że ma 110 życia. Poza tym pisałeś o 110% szybkości bo dałeś 10 kondycji jak to nie ma przełożenia (chyba) w nowym codzie.
4. Skopiowałeś kod z klasy która ma rakiety i tylko zmieniłeś nazwę.
5. Nie trudno było skopiować kod z klasy Telegrafista?
6. Ta klasa jest praktycznie jak telegrafista tylko jeszcze ma galila a jest premium.

A kucacz jest dobrze zrobiony i musi działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#267706 jak dodać pancerz dla gracza po raz 2 !!!!

Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 09:58

Dodajesz w :

public plugin_init()

to:

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

Tylko pamiętaj żeby zaincludować hamsandwich.

Potem robisz publica Spawn:

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		Tutaj wpisz co ma być.
	}
}

W twoim przypadku to tak będzie wyglądać:

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 120, CS_ARMOR_KEVLAR);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#267605 [CodMod Nowy]Problem z klasami

Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 21:13

Masz.
Powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#267592 Prosze o skompilowanie i zrobienie premium

Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 20:50

Daj .sma klasy to skąd mamy wiedzieć co zmienić.
  • +
  • -
  • 1


#267590 jak dodać pancerz dla gracza po raz 2 !!!!

Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 20:49

Dodaj publica Spawn i wtedy to daj.
  • +
  • -
  • 1


#267444 Chciałbym dodać pare mocy dla klas

Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 14:44

Po co dajesz jeszcze raz w załączniku ?
Sprawdzałeś też moją klasę?
  • +
  • -
  • 1


#267335 jak dodać pancerz dla gracza po raz 2 !!!!

Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 09:09

Spróbuj zrobić żeby było tylko
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

bez tego:

cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

w :

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

  • +
  • -
  • 1