Masz, ta klasa powinna działać bo została robiona na podstawie perku Sekret Szpiega. Kompiluje się bez warnów i errorów więc wszystko ok.
Dodano 27 lipiec 2011 - 21:08:
Sorry nie dałem .sma
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
~~ Moja oferta:
- Dodawanie frakcji do Nowego Cod Moda (Tanio)
- Dodawanie nowych klas, perków do Nowego Cod Moda (Free, ale repka może być )
- Przerabianie niektórych, prostych pluginów (Free, ale repka może być )
- Skracanie piosenek do roundsounda (1,23zł Sms , 0,60zł Przelew / 2 piosenki)
Wkrótce o wiele więcej jak przeróbka: DiabloModa, Starego Coda i pluginy na zamówienie. <--- Ale tego muszę się jeszcze nauczyć tak jak wielu innych rzeczy ale jestem ambitny
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie Nowego Cod Moda - pisz na GG: 5048930 lub Steama: BliBs_Pl
Napisane przez BliBs_Pl w 27.07.2011 21:07
Napisane przez BliBs_Pl w 25.07.2011 09:55
Napisane przez BliBs_Pl w 15.07.2011 08:34
#include <hamsandwich>
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie } }
#include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mroczny Ninja"; new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i widoczność, 1/2 zabicie z noza"; new const bronie = 0; new const zdrowie = -5; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie } }
Napisane przez BliBs_Pl w 14.07.2011 11:10
Napisane przez BliBs_Pl w 13.07.2011 21:31
Napisane przez BliBs_Pl w 12.07.2011 10:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Premium", "1.0", "BliBs_Pl") register_clcmd("say /premium","Premium") } public Premium(id) show_motd(id, "premium.txt", "Konta Premium");
Napisane przez BliBs_Pl w 10.07.2011 10:49
Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 19:51
Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 10:10
Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 09:58
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { Tutaj wpisz co ma być. } }
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_armor(id, 120, CS_ARMOR_KEVLAR); } }
Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 21:13
Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 20:50
Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 20:49
Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 14:44
Napisane przez BliBs_Pl w 07.07.2011 09:09