Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak dodać pancerz dla gracza po raz 2 !!!!

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.07.2011 22:23

Witam, po raz 2 pisze ten sam temat jak dodać pancerz klasie ? bo 1 razem dostałem odp, która nie pomogła. TAK ZROBIŁEM
dodaj to do każdego sma klasy:
w public cod_class_enabled(id)
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);

i w public cod_class_disabled(id)
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

P.S jak nie idzie skompilowac do dodaj na pocztaku pod #include <amxmodx>
#include <cstrike>

ale nic, errory
Symbol already defined cs_set_user_armor
dodałem wszędzie klamry,
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
}

oraz
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}
proszę o pomoc

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 07.07.2011 09:09

Spróbuj zrobić żeby było tylko
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

bez tego:

cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

w :

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 07.07.2011 09:09

  • +
  • -
  • 1

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.07.2011 12:34

BliBs weź... zaniechaj. Klamer nie dodałeś, tak ma wyglądać:

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 07.07.2011 12:40

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.07.2011 17:49

to wygląda tak
public cod_class_enabled(id)

{       

        new dostepna = 25;

        new level = cod_get_user_level(id);

        if(level < 25)

        {

                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)

                return COD_STOP;

}

        cs_set_user_armor(id, 120, CS_ARMOR_KEVLAR);

 	    ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

        ma_klase[id] = false;

}

Skompilowało się mimo że było jakieś 2 problemy małe, kamizelka działa tylko na początku, po śmierci już z powrotem jest 0

#5 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 07.07.2011 20:49

Dodaj publica Spawn i wtedy to daj.
  • +
  • -
  • 1

#6 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.07.2011 23:26

gdzie tego public Spawn wkleic ?

Użytkownik Diablo Mod edytował ten post 07.07.2011 23:28


#7 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 08.07.2011 09:58

Dodajesz w :

public plugin_init()

to:

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

Tylko pamiętaj żeby zaincludować hamsandwich.

Potem robisz publica Spawn:

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		Tutaj wpisz co ma być.
	}
}

W twoim przypadku to tak będzie wyglądać:

public Spawn(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 120, CS_ARMOR_KEVLAR);
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.07.2011 10:45

dzięki leca +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych