Masz, ta klasa powinna działać bo została robiona na podstawie perku Sekret Szpiega. Kompiluje się bez warnów i errorów więc wszystko ok.
Dodano 27 lipiec 2011 - 21:08:
Sorry nie dałem .sma
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




~~ Moja oferta:
- Dodawanie frakcji do Nowego Cod Moda (Tanio)
- Dodawanie nowych klas, perków do Nowego Cod Moda (Free, ale repka może być
)
- Przerabianie niektórych, prostych pluginów (Free, ale repka może być
)
- Skracanie piosenek do roundsounda (1,23zł Sms , 0,60zł Przelew / 2 piosenki)
Wkrótce o wiele więcej jak przeróbka: DiabloModa, Starego Coda i pluginy na zamówienie. <--- Ale tego muszę się jeszcze nauczyć tak jak wielu innych rzeczy ale jestem ambitny
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie Nowego Cod Moda - pisz na GG: 5048930 lub Steama: BliBs_Pl
Mężczyzna
Napisane przez BliBs_Pl
w 27.07.2011 21:07
codclass_intrygant.sma 1,8 KB 286 Ilość pobrań
codclass_intrygant.amxx
Napisane przez BliBs_Pl
w 25.07.2011 09:55
codclass_lakiluk.sma 1,78 KB 112 Ilość pobrań
codclass_lakiluk.amxx
codclass_lakiluk.amxx 4,42 KB 9 Ilość pobrań
Napisane przez BliBs_Pl
w 15.07.2011 08:34
#include <hamsandwich>
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie
}
}
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Mroczny Ninja";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i widoczność, 1/2 zabicie z noza";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie
}
}
Napisane przez BliBs_Pl
w 14.07.2011 11:10
Napisane przez BliBs_Pl
w 13.07.2011 21:31
Napisane przez BliBs_Pl
w 12.07.2011 10:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("Premium", "1.0", "BliBs_Pl")
register_clcmd("say /premium","Premium")
}
public Premium(id)
show_motd(id, "premium.txt", "Konta Premium");
Napisane przez BliBs_Pl
w 10.07.2011 10:49
codclass_gangster.sma 1,51 KB 74 Ilość pobrań
codclass_gangster.amxx
Napisane przez BliBs_Pl
w 08.07.2011 19:51
Napisane przez BliBs_Pl
w 08.07.2011 10:10
codclass_tropiciel.sma 2,01 KB 83 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx
Napisane przez BliBs_Pl
w 08.07.2011 09:58
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
Tutaj wpisz co ma być.
}
}public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_armor(id, 120, CS_ARMOR_KEVLAR);
}
}
Napisane przez BliBs_Pl
w 07.07.2011 21:13
codclass_kapitan.sma 1,93 KB 62 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx
codclass_mistrzscouta.sma 1,76 KB 74 Ilość pobrań
codclass_mistrzscouta.amxx
Napisane przez BliBs_Pl
w 07.07.2011 20:50
Napisane przez BliBs_Pl
w 07.07.2011 20:49
Napisane przez BliBs_Pl
w 07.07.2011 14:44
Napisane przez BliBs_Pl
w 07.07.2011 09:09



Moja zawartość