Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie ilosci amunicji z broni lezacej na ziemi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.05.2013 15:47

Pytanie jak w temacie: Jak pobrac ilosc amunicji z broni lezacej na ziemi (secondary i primary osobno jesli da rady).

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.05.2013 16:12

http://amxx.pl/dokum...zukaj/get_pdata

 


  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.05.2013 16:44

Filip nic mi to nie mówi niestety. Nie wiem jakie dokladnie parametry podać


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.05.2013 17:26

http://wiki.alliedmo...CWeaponBox_(CS)

 

WeaponBox_PackAmmo(iWeaponBox, iAmmoId, iCount)
{
new iMaxCarry = g_iMaxAmmo[iAmmoId]
if( iCount > iMaxCarry )
{
iCount = iMaxCarry
}
set_pdata_int(iWeaponBox, m_rgiszAmmo_Slot0, g_iszAmmoNames[iAmmoId], XTRA_OFS_WEAPONBOX)    //set the weaponbox ammo type?
set_pdata_int(iWeaponBox, m_rgAmmo_Slot0, iCount, XTRA_OFS_WEAPONBOX)    //set the weaponbox ammo number?
}  

Użytkownik radim edytował ten post 28.05.2013 17:27

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 07:05

@up Nie wiem o co chodzi

 


  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.05.2013 08:26


Znalazłem jakiś tam przykład zastosowania:
WeaponBox = create_entity(weaponbox)
if( pev_valid(iWeaponBox) )
{
set_pev(iWeaponBox, pev_iuser3, WPNBX_CUSTOM)
 
set_pev(iWeaponBox, pev_owner, id)
 
engfunc(EngFunc_SetOrigin, iWeaponBox, flOrigin)
 
set_pev(iWeaponBox, pev_angles, flAngles)
ExecuteHamB(Ham_Spawn, iWeaponBox)
 
flWpnBxVelocity[0] = random_float(-250.0,250.0)
flWpnBxVelocity[1] = random_float(-250.0,250.0)
set_pev(iWeaponBox, pev_velocity, flWpnBxVelocity)
 
if( !WeaponBox_PackWeapon(iWeaponBox, iWeapon, id) )
{
set_pev(iWeaponBox, pev_flags, FL_KILLME)
}
else
{
iAmmoId = ExecuteHam(Ham_Item_PrimaryAmmoIndex, iWeapon)
 
iBpAmmo = get_pdata_int(id, m_rgAmmo_Player_Slot0 + iAmmoId, XTRA_OFS_PLAYER)
set_pdata_int(id, m_rgAmmo_Player_Slot0 + iAmmoId, 0, XTRA_OFS_PLAYER)    
 
WeaponBox_PackAmmo(iWeaponBox, iAmmoId, iBpAmmo)
 
pev(iWeapon, pev_classname, szWeapon, charsmax(szWeapon))
 
replace(szWeapon, charsmax(szWeapon), "navy", "")
formatex(szModel, charsmax(szModel), "models/w_%s.mdl", szWeapon[7])
 
entity_set_model(iWeaponBox, szModel)
 
const SILENT_WPN_BS = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)
 
if( g_iNoSilPluginId > 0
&& g_iNoSilSetModel > 0
&& (1<<cs_get_weapon_id(iWeapon)) & SILENT_WPN_BS )
{
callfunc_begin_i(g_iNoSilSetModel, g_iNoSilPluginId)
callfunc_push_int(iWeaponBox)
callfunc_push_str(szModel)
callfunc_end()
}
 
}
}

Użytkownik radim edytował ten post 31.05.2013 08:28

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 09:09

Coś takiego ? (Nie wiem czy w pelni dobrze)

new iIloscAmmo = get_pdata_int(iEnt, 73, 4); //Pobieranie ammo z iEnt

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych