Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luk234 - zdjęcie

luk234

Rejestracja: 26.03.2011
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#249996 Diablomod by Onyke

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 16:45

Diablomod 5.9l by Onyke




Dołączona grafika
Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <nvault>
Dołączona grafika
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "diablomod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //kt&#243;re klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
//Cvarow podanych niżej nie zmieniaj
sv_hook "1"
sv_hookthrowspeed "2000"
sv_hookspeed "600"
sv_hookwidth "32"
sv_hooksound "1"
sv_hookcolor "0"
sv_hookplayers "1"
sv_hookinterrupt "0"
sv_hookadminonly "0"
sv_hooksky "1"
sv_hookopendoors "1"
sv_hookbuttons "1"
sv_hookpickweapons "1"
sv_hookhostfollow "1"
sv_hookinstant "0"
sv_hooknoise "0"
sv_hookmax "0"
sv_hookdelay "0.0"
//Koniec cvar&#243;w kt&#243;rych masz nie zmieniać
Dołączona grafika
Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28 Dołączona grafika
Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL Dołączona grafika )
System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka Dołączona grafika
Dołączona grafika
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)
Dołączona grafika
Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS
Dołączona grafika
Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE






Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.





Dołączona grafika
Modele:
Załączony plik  diablo_onyke.rar   1,27 MB  5828 Ilość pobrań

.SMA:
Załączony plik  diablo_onyke.sma   402,1 KB  4300 Ilość pobrań
  diablo_onyke.amxx - aby pobrać plik .amxx kliknij "Pobierz Plugin"

Poradnik WWW by Suis
Załączony plik  Poradnik WWW by Suis.rar   8,29 KB  2601 Ilość pobrań

Statystyki WWW [KLIK]
  • +
  • -
  • 68


#3084 Silly C4

Napisane przez chojczyn w 24.03.2008 21:38

Silly C4
Plugin umożliwia podkładanie paki na ścianach...
****INSTALACJA****
Najpierw pobieramy z załącznika plik potem wypakowujemy(najlepiej na pulpit) następnie wchodzimy do folderu cstrike/addons/amxmodx/plugins i wkładamy tam plik sillyc4.amxx następnie wchodzimy do folderu scripting i wkładamy tam plik sillyc4.sma...
Juz na sam koniec wchodzimy do folderu configs, odnajdujemy plugins.ini i na końcu dopisujemy sillyc4.amxx taką końcówkę... I tak oto mamy nowy pluginek w swej kolekcji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#227372 Tutor C4 Timer

Napisane przez Truposz WWL w 20.03.2011 00:56

Dołączona grafikaJest to mój pierwszy plugin który tutaj zamieszczam więc w razie czego proszę o wyrozumiałość. A teraz do rzeczy jest to Timer który odlicza czas do wybuchu bomby i wyświetla za pomocą Tutora. Zresztą wszystko widać na SS.Dołączona grafikaKolor zależy od pozostałego czasu.Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaPlik smaZałączony plik  c4timer.sma   3,52 KB  915 Ilość pobrań
  c4timer.amxx Plik amxxZałączony plik  c4timer.amxx   4,69 KB  334 Ilość pobrań
Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorówZałączony plik  Czero_tutor_pliki.rar   7,36 KB  894 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 12


#4111 Vampire

Napisane przez bicek w 14.04.2008 18:40

Vampire
Opis:
Dzięki temu pluginowi po zabiciu kogoś dostajemy określoną w cvar'ach ilość HP

CVAR'y:

amx_vampire_hp 15 // ilość HP za zwykłe zabicie
amx_vampire_hp_hs 40 // ilość HP za zabicie HeadShotem
amx_vampire_max_hp 100 // maksymalna ilość HP gracza

Załączone pliki




#115168 Poprawne rate - wymusza i sprawdza ex_interp, cl_updaterate oraz rate

Napisane przez Seba w 27.02.2010 18:35

Info:

Zoptymalizowany plugin na sprawdzanie oraz ew. ustawianie graczom ustawień sieciowych w przypadku gdy są błędne. Obsługuje cvar'y: ex_interp, cl_updaterate, rate - działa na każdej wersji Counter Strike, więc sprawdza się również doskonale na serwerach z dwoma protokołami. Jeżeli gracz ma błędne ustawienia, serwer wymusza mu minimalne (ustawianie cvar'ami)


Screenshot:

Dołączona grafika


Ustawienia:

  • sv_minclrate - minimalne dozwolone "rate", domyślnie 20000
  • sv_minclupdaterate - minimalne dozwolone "cl_updaterate", domyślnie 45
  • sv_maxclniterp - maksymalne dozwolone "ex_interp", domyślnie 0.05
  • sv_informcl - ustawia status informowania, w przypadku ustawienia na 0 nie informuje gracza w przypadku błędnych ustawień, ustawienie na 1 skutkuje napisami w chat'cie pokazanymi na screenshot'cie.

Załączone pliki




#11195 Co by sie przydalo - potrzebny tutorial !

Napisane przez Miczu w 26.07.2008 10:52

W tym temacie proszę pisac pomysly, lub zglaszac potrzebe na tutorial. Jest na pewno pare zdolnych osob, ktore sa w stanie napisac tutorial do PAWN'a (jezyk w ktorym sa robione plugi do amxx'a).

Tutaj tez bedzie skromna lista toturiali na forum. Prosby najlepiej pisac w punktach, a pod punktem dokladniejszy opis... np.:

1. Jak korzystać z enum?
Opis...opis...ty pisz...opis... etc...


Dostepne tutoriale (nie kompletna lista):

1. Flagi adminow - KLIK!
2. Podstawowe eventy dla Counter-Strika - KLIK!
3. Deklaracja instrukcji sterujacej "switch" - KLIK!
4. Jak korzystac z enum? - KLIK!
5. Jak zabic amxx'em - KLIK!
6. Kliknięcie guzika w prethinku KLIK!
7. Zmienna globalna a zmienna statyczna KLIK!
8. Czytelny cod KLIK!
9. Wskrzeszanie bez bugow KLIK!
10. Warunek IF KLIK!
11. Wypisywanie wiadomości na HUD KLIK!
12. Cvar`y KLIK!
13. Zmienne - co i jak KLIK!
14. Pętle KLIK!
15. Dynamiczne Tablice KLIK!
16. Kompilacja lokalna KLIK!
  • +
  • -
  • 12


#284306 Nieśmiertleność dla flagi.

Napisane przez speedkill w 17.08.2011 19:41

Na flagę "T" , co runde daje godmoda
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_user_godmode(id ,1)
	}
}
A tu że ten co ma flagę "T" świeci się na kolor drużyny
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new iColorT[4]  = { 255, 100, 100, 255 } 
new iColorCT[4] = { 100, 100, 255, 255 }


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_user_godmode(id ,1)
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
		switch(team) {
			case CS_TEAM_T:  set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, iColorT[0], iColorT[1], iColorT[2],  kRenderNormal, iColorT[3])
				case CS_TEAM_CT: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, iColorCT[0], iColorCT[1], iColorCT[2],  kRenderNormal, iColorCT[3])
				
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 3


#202141 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez R3X w 01.01.2011 23:17

Podejrzewam, że o istnieniu tej metody crashowania serwera słyszała garstka ludzi, ale teraz skoro podałeś przykład błędnie realizowanej operacji każda lama będzie mogła zgasić swój ulubiony serwer :) brawo za interwencję, ale o 1 linijkę za dużo, na pewno nie wszyscy zainstalują ten plugin, a i są serwery bez amxxa
  • +
  • -
  • 3


#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 22:38

Ważna łatka dla wszystkich serwerów(steam jak i non steam). Okazuje się, że HLDS nie jest dobrze zabezpieczony.
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012

Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR    "PomanoB & UFPS.Team"
Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.

Załączony plik  autobuyfix.amxx   2,34 KB  1241 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuyfix.sma   1,38 KB  2344 Ilość pobrań
  autobuyfix.amxx

lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
Załączony plik  autobuybugban.amxx   3,02 KB  581 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuybugban.sma   1,41 KB  1473 Ilość pobrań
  autobuybugban.amxx

Instalacja standardowa.


Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".


Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Załączony plik  Autobuy_Fix_Linux.rar   1,05 MB  2179 Ilość pobrań

Załączony plik  Autobuy_Fix_Windows.rar   439,41 KB  1450 Ilość pobrań


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:

-beta hlbeta -autoupdate

Oraz ponownie uruchomić serwer.
  • +
  • -
  • 42


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10776 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#268195 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 09.07.2011 18:30

+


Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w gunxpmod.cfg w configs!!!



w plugins-gxm.ini


Abes mylisz
Jakim cudem to ma być w plugins-gxm skoro w sma masz wyraźnie
#include "gunxpmod.cfg"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sry, nie zwróciłem uwagi ze sma z załącznika to już 2.1


Chodziło o listę pluginów, jak mniemam.
  • +
  • -
  • 1


#193107 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 01.12.2010 16:40

Ale najpierw wyłącz serwer.
  • +
  • -
  • 1


#193215 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 01.12.2010 23:58

Czasami hosting blokuje, ale dobrze, że sobie poradziłeś.
  • +
  • -
  • 1


#192852 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 30.11.2010 16:33

Tym się różni, że są dodatkowe bronie + można mieć nawet tą broń co na poprzednich levelach.
  • +
  • -
  • 1


#179898 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 14.10.2010 14:12

Nie czytałeś 1 posta?

GunXpMod 2.0 PL by ProMil.rar
  • +
  • -
  • 1